Silti Purra ja Kokoomus huutaa että menkää töihin!
Näiden mielestä töihin pääseminen on täysin itsestä kiinni, mikään muu tähän ei voi vaikuttaa ja kaikki syyt ettei töihin pääse on tekosyitä!
Työntekijän pitäisi jopa maksaa työnanatajalle siitä että pääsee töihin, näin Kokoomuksen ja EK;n mielestä.
Samaan aikaan yhteen avoimeen työpaikkaan tulee useita satoja hakemuksia vaikka media toitottaa että Suomessa on kamala työvoimapula!!
Keskisuomalaisia on työttömänä yli tuhat enemmän kuin vuosi sitten, avointen pestien määrä kyykkäsi
23
219
Vastaukset
- Anonyymi
Tuon kun kietaiset naamaasi vasu niin muijaskin näyttää Miss Maailmalle.
- Anonyymi
Missä Suvimäen hörhön kommentit?
- Anonyymi
Minä oon yksi noista työttömistä hurraa hullut töitä tekee!
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalolle päsee aina töihin. Palkanmaksua on tosin turha odottaa, mutta riittää, että pääsee ulkoilemaan Kela yksiöstään.
- Anonyymi
Sinähän sen tiedät kun siellä majailet
- Anonyymi
Jyväskylän työllisyys palvelut hyysää vain työtaidottomia ja kunnottomia.
Ari ja Hannan päätavoite on kädestä pitäen, ja päätä paijaten saada kyvyttömille töitä vaikka ne kannattaisi jättää oman onnensa nojaan.
Ihmiset ei itse edes tahdo töitä mutta kyllä aina johonkin kuntouttavaan löytyy aikaa ja rahaa kelasta, hyvinvointi alueelta tai kaupungilta.
Eikös työntekokin ensisijaisesti lähde omastahalusta ei jonkun järjestämänä.
Normaalit ihmiset voisi saadakkin töitä, jos ei nämä kuntouttavaa jne. veisi esim. palkkatuen rahoja yms.
Työtön on paska mutta työkyvytön (esim. narkki tai hullu) on kaikin keinoin huolehdittava kaupungin toimesta, rahasta säästämättä. - Anonyymi
Suomessa ei nykyään pääse työkyvyttömyys eläkkeelle edes neliraaja halvaantunut
- Anonyymi
Mutta jos on päässä vikaa niin pääsee eläkkeelle kuten minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta jos on päässä vikaa niin pääsee eläkkeelle kuten minä.
hanki lobotomia
- Anonyymi
Siitä vaan ihmeessä yrittämään ja esittämään hullua..
- Anonyymi
Näillä sivuilla kirjoittelee useita joiden ei tarvitse esittää.
- Anonyymi
Nykyinen kusirunkkusadistikoirien hallitus pitäisi polkea suohon ja viimeistellä työ heinäseipäillä.
- Anonyymi
Ikinä ei pidä päästää Oikeistolaista hallitusta valtaan Suomessa, johan Kekkonenkin tiesi tämän.
- Anonyymi
Tuo on oikea toimintamalli. Kantu vei vaan petturikoirille.
- Anonyymi
Ei kannata mennä töihin.
- Anonyymi
Kakkaa Kokoomuksen edustajille!!
- Anonyymi
Mitä sitten. Ne jatkavat hallituksessa vielä ainakin kaksi vuotta. Et kykene muuhun kuin naukumaan nimettömänä, hehehe.
- Anonyymi
Lakkoilemalla lisää työpaikkoja?....taisin viime keväänä mainita tästä buhaahaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061748
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931336- 621181
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216858- 139792
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57783Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728