Keskisuomalaisia on työttömänä yli tuhat enemmän kuin vuosi sitten, avointen pestien määrä kyykkäsi

Anonyymi-ap

Silti Purra ja Kokoomus huutaa että menkää töihin!

Näiden mielestä töihin pääseminen on täysin itsestä kiinni, mikään muu tähän ei voi vaikuttaa ja kaikki syyt ettei töihin pääse on tekosyitä!

Työntekijän pitäisi jopa maksaa työnanatajalle siitä että pääsee töihin, näin Kokoomuksen ja EK;n mielestä.

Samaan aikaan yhteen avoimeen työpaikkaan tulee useita satoja hakemuksia vaikka media toitottaa että Suomessa on kamala työvoimapula!!

23

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuon kun kietaiset naamaasi vasu niin muijaskin näyttää Miss Maailmalle.

• Anonyymi

Missä Suvimäen hörhön kommentit?

• Anonyymi

Minä oon yksi noista työttömistä hurraa hullut töitä tekee!

• Anonyymi

Suvimäen Klubitalolle päsee aina töihin. Palkanmaksua on tosin turha odottaa, mutta riittää, että pääsee ulkoilemaan Kela yksiöstään.

• Anonyymi

Sinähän sen tiedät kun siellä majailet

• Anonyymi

Jyväskylän työllisyys palvelut hyysää vain työtaidottomia ja kunnottomia.
      Ari ja Hannan päätavoite on kädestä pitäen, ja päätä paijaten saada kyvyttömille töitä vaikka ne kannattaisi jättää oman onnensa nojaan.
      Ihmiset ei itse edes tahdo töitä mutta kyllä aina johonkin kuntouttavaan löytyy aikaa ja rahaa kelasta, hyvinvointi alueelta tai kaupungilta.
      Eikös työntekokin ensisijaisesti lähde omastahalusta ei jonkun järjestämänä.

Normaalit ihmiset voisi saadakkin töitä, jos ei nämä kuntouttavaa jne. veisi esim. palkkatuen rahoja yms.
      Työtön on paska mutta työkyvytön (esim. narkki tai hullu) on kaikin keinoin huolehdittava kaupungin toimesta, rahasta säästämättä.

• Anonyymi

Suomessa ei nykyään pääse työkyvyttömyys eläkkeelle edes neliraaja halvaantunut

• Anonyymi

Mutta jos on päässä vikaa niin pääsee eläkkeelle kuten minä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta jos on päässä vikaa niin pääsee eläkkeelle kuten minä.

hanki lobotomia

• Anonyymi

Siitä vaan ihmeessä yrittämään ja esittämään hullua..

• Anonyymi

Näillä sivuilla kirjoittelee useita joiden ei tarvitse esittää.

• Anonyymi

Nykyinen kusirunkkusadistikoirien hallitus pitäisi polkea suohon ja viimeistellä työ heinäseipäillä.

• Anonyymi

Ikinä ei pidä päästää Oikeistolaista hallitusta valtaan Suomessa, johan Kekkonenkin tiesi tämän.

• Anonyymi

Tuo on oikea toimintamalli. Kantu vei vaan petturikoirille.

• Anonyymi

Ei kannata mennä töihin.

• Anonyymi

Kakkaa Kokoomuksen edustajille!!

• Anonyymi

Mitä sitten. Ne jatkavat hallituksessa vielä ainakin kaksi vuotta. Et kykene muuhun kuin naukumaan nimettömänä, hehehe.

• Anonyymi

Lakkoilemalla lisää työpaikkoja?....taisin viime keväänä mainita tästä buhaahaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1748
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1336
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1181
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      858
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      139
      792
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      783
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe