No joo sain sen puhelun maanantaina

Anonyymi-ap

Sanotaan sain puhelun maanantaina syystä olettaen ,että hoitaa jotain asiaa. Jos kiinnostaa kuulin sen mitä.arvasin jo êtukäyeen esitin myös muutaman kysymyksen johon ei oikein vastattu tai haluttu. Toimi niin kuin odododin ei ottanut kantaa mihinkään vastasi miten kykeni ja valehteli kykyjensä jopa ehdotti voisivat varata psykiatrille ajan ihan kaksi kertaa. Sanoin etten edes aio harkita niin hienoa mahdollisuutta. Joo voin kertoa miksi tuntui tärkeältä. Luulen tapaavani jonkun titteli pellen joka kutsuu itseään psykiatrisi. Miksi olen jotain kertonut moraalista ja joo etiikasta siis vitsi jos tajuatte. Tapaisin jonkun joka ei varmasti voi kertoa minun kohdalla näiden mukaan jos joutuisi puhumaan ihan oikeasti totta kirjaisi paskan tekisisi jotain joka on tämän mielen ammattilaiselle mahdollista puhuisi olisi se ajatus kirjattu johonkin tieto kantaan paska mihin lahjat riittää asia varmasti uskotaan, kun pistää tittelin jonka mukaan saa olla ammatissa ja nimensä. Kyllä kelpaa. Uskotaan. Toivottavasti sain jotsai.aikaiseksi sosku maksaa tilille jos saan kela kyydin sairaalasta novan päivystykseen käytän sitä jos tuntuu ,että teen kuolemaa. Sotekeskus jota käytän viimeisenä mahdollisuutena. Niin tästä maanantain satu näistä uskotteli kykyjesi mukaan ja vastasit ihan vahingossa jonka tajusin sanotaan illalla vaikket itse tajunnut tajususim. Joku oikeasti älykäs sen mukaan voisi kysyä muuta. Niin voin tarkistaa omakannasta mitä halutaan kertoa. Jos välttämättä tietää 14. Päivä kerrottu satu on muuttunut ja päätelty voin kertoa luultavasti joku tietoni nörtti voisi todistaa asian. Nörteistä puhuen jos outo LÖYTYY SE MIKÄ ON VARMASTI TOTTA KAI SENNIN VOITTE ERINOMAILLA PUHELAHJOLLILA VÄÄNTÄÄ MITÄ HALUATTE ON SELVINNYT. ASIa toivon etten löydä itseäni pipollataatamoltalta olen kertonut tarpeeksi monelle. Lopuksi Eero Rantasila hyvä jatkoa toivoyyavasti olet omatuntosi kansa sinut ja kiitos, että tuhosit elämäni. E.R

8

396

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eero on tehnyt paljon pahaa uransa aikana.

• Anonyymi

Viimeinen kommentti toivottavasti Joutasotekeskuksesta ja lääkäri Eero Rantasilasta. En viitsi enää jatkaa sotaa tuulimyllyjä vastaan. Kiitos osan otosta ,että olitte mukana jossain roolissa valehtelitte kaiken mitä mahdollista. Voin lopuksi kertoa kaikille mukana olleille. Kyllä varmaan kaikki tajuaa mikä totuus on vaikkei kukaan sitä kerro eikä tunnista varma asia. En aio olla mitään mieltä asiasta ainakaan lähiaikoina. Olen ihan tyytyväinen jos en joudu hullujen huoneelle jollakin vähän syyllä joka kelpaa kaikille mutta moni tietää syyn. No jos jäi tuosta maanantain soitosta mieleen jonka sain neito parka valehteli luullakseni kaikesta mitä voi no olet ammatissa jossa siitä saa jopa palkkaa. Muuten kysyin muutaman kysymyksen joihin et vastannut mitään et kommentoinut. Niin hyvä suoritus sinänsä. Yhteen vastasit kesti monta tuntia tajuta asia. Vastasit siten voisi sen takia vähän kysyä muuta perustellusti jos haluat jotain selittää kerro vaikka syyllistyn pilkun nussimiseen. Joo olet tosiaan niin hölmö mitä pelkään. Toivottavasti en tapaa teikäläisiä rimputtamasta ovikelloani tai ihan kolkuttelemassa Oseania jopa varmuudeksi . Näin tässä vastattaisiin ammattikunnan edustajia ihan livenä ei tuntunut asiaa olevan minulle. En täsmennä henkilöä jos jotain oikeaa haluatte tehdä älkää myrkyttäkö tätä ihmistä paikalla sanotaan lääkeillä. Oikea mitä voitte tehdä etsikää tälle ihmiselle muutama oikea ystävä johon voi luottaa avata suunsa ilman pelkoa joutua pilkan typerän naurun kohteeksi.

• Anonyymi

Pieni korjaus ettei jää epäselväksi kirjoitus virheen takia. Älkää myrkyttäkö tätä ihmistä paskalla jota kutsutte lääkkeiksi. Etsikää tälle muutama oikea ystävä. Kiitos

• Anonyymi

Niin vielä, että tiedätte varmasti. Olen huomannut yhden asian näyttää tuo kantapalvelun tiedot vähän muuttuvan vähän erilaiseen muotoon melko selvästi ensimmäinen 14.päivä sisälsi minusta paskaa taisi olla merkintä muokkaukseen liittyen punaisella kirjoitettu oli varmasti 25. Päivä seuraavan kerran ,kun luin selitettiin vähän jotain hyväksyttävää joo punaisen merkitty oli 23.päivä muisti myös kertoa haisttelun jonka muistaakseni viimmeiseksi en voi haastattelua kiistää pitää paikkansa. Joo seuraava merkintä punainen 23.påivä niin ei löytynyt enää mainintaa haistattelusta onko siellä joku sensori ettei kerrota ihmisen käyttäneen vähän arveluttavaa kieltä. Joo voin kertoa jos vähän arveluttavat sanat kiinnostava. Sanoin minun puolesta saat(tai saatte) haittaa vitun.se siintä. En nyt halua erityisemmin mitään yhteyden ottoa sotekeskuksesta tai päihde ja mielenterveys palveluista. Enkä etenkään tavata sitä edustavia ihmisiä. Noin ohimennen pyrin mahdollisimman kaukana lääkäri pelleistä turvallisuus syistä itseni vuoksi esim. Ettei minulle poikkeuksellinen asia kävisi kiusallisen houkuttavaksi näet vetää ihan oikeasti turpiin tätä pelleä iällä koolla ei edes.sukupuolella ole erityisemmin väliä tiedän kyllä jatkon minne 100 varmasti joudun. Joten toivottavasti PERKELE LÄÄKÄRI PELLELLÄKIN ON VÄHÄN TERVETTÄ JÄRKEÄ EIKÄ TULE TARPEEKSI LÄHELLE ETTEI JOUDU ITSE POTILAAN ROOLIIN. SANON LOPUKSI MINUSTA EN TEKISI OIKEIN MITÄÄN OIKEIN TUOMITTAVAA. SAISITTE MITÄ ANSAITSETTE. TOIVottavasti ei tavata ihan lähiaikoina. Pysykää terveenä.E.R

• Anonyymi

Kai jotain kantaa ottaa. Kävin pakon edessä kylällä no asia on näin saatoin kuulla jotain nimen omaan en nyt olla varma onko totta jos on olen tämän lajin paskaan niin tottunut en viitsi yleensä reagoida mitenkään totean Jaa taas tämänsortin nilviäinen. Tämä olettettu kuulo havainto jonka luulen tehneeni kuulin sen verran kaukaa ja ihan varmasti selän takana jos olisin halunnut olisivat kykyjensä mukaan pötkiä turvaan oletustasoola oli mahdollisia todistajia niin paljon jos olisin viitsinyt reagoida..Ei nyt ole luoda voimistani harhakuvia tai mitään epätodennaista ja lisäksi valheellisen turvallisuuden tunteen luomiseksi oli varmasti niin monta valvonta kameraa valehtelemisen yrittäminen olisi varmaan toiminut täydellisenä todisteena hölmydestä mikä tuntuu olevan monelle varma asia. Vaivauduin sen verran näin kaksi sen taso äijää joille varmasti yksinkin jotkut käyttää sanaa paskaansa kaatuvat vanhaa ukkoa jotka luulevat tehneensä jotain rohkeaa. Olen kertonut tosiasiat minkä tiedän. Se turvallisuuden tunne erehdys kaikki mitä tiedän oli vähän väärä oletus no en tehnyt mitään hölmöt jos johonkin minusta paskaan kuten Jumala kiittäkäkåä vaikka sitä etten noteerannut mitenkään. Luultavasti toinen taisi olla ihan eläköityminen kyttä en ole varma. Tästä muuten välillä katson välillä sitä kanta palvelua näyttää tekstit ja sisältö muuttuvan johtuisiko ilmoista.??? Jaa yksi näkyy pysyvän samana kuin paska junttilan isännän seinällä se perkeleen hoitotarpeen arviointi tarve ilmeisesti halu seuraavan kerran, kun vaivaudutte olemaan jotain mieltä poistatti edes sen olen fyysisesti ja psyykkisesti ihan terve ettei semmoisia arvioita tarvitse pakkomielteisesti miettiä. Kyllä olen pitänyt muutaman ihmisen sen verran ymmärryksessä miksi minun takia nähdään näin paljon vaivaa. Soitin eräälle luultavasti sairaanhoitajalle kerroin muutamia ei oikein tehnyt mitään mikä viittaisi olisi kertoa nimensä ja olin kännissä siinämäärin jotain 26.minuuttia kestäneen puhelun lopusta en oikein ole varma en varmasti ainakaan valehdellut. Voin kertoa jotain joille ei ole selvä kaikki osalliset ovat valehdelleet jotain tai jättänyt vastaamatta tämä on totta eikä tarvitse jopa minä tiedän. Joo ollaan nyt ihan rauhassa on yksi keino voisi jotenkin toimia jopa olisi seurauksia jotkut pikkunilkit saisivat potkut melko varmasti syystä ettei kenellekään olisi syytä valittaa ettei asiassa toimittu ja otettu vakavasti. Voisi paraillaan onnistua jopa muutama tarpeeksi vanha lääkäri taitaa yksi olla jo eläkkeellä E.Rantasila ja meidän tuttu Irmelikin voisi miettimään olisiko hyvä eläköityä.??? Ehkä en aio kokeilla ihan pienen takia. Mahdollisuus kyllä on. En aio käyttää ellei ole pakko. Koettakaa nukkua ja tulla toimeen sen kanssa jotka kai kutsuu omaksi tunnoksi. Eipä muuta tiedän olevani olleeni löysässä hirressä ainakin kuukauden
      Adios

• Anonyymi

Päivitys 3.påivå olen edelleen vapaalla jalalla mitä sitten on touhuttu soitettu pari turhaa puhelu vastaus oli odotettu. Taitaa olla paras lyödä hanskat tiskiin ja pitää turpansa kiinni yhdestä sun toisesta ja toivoa, että pää

• Anonyymi

Tarkoitin hanskat tiskiin pitää turpansa kiinni ja nauttia, että on yhä vapaa jos jokuratkaisu on jo tehty minusta toivottavasti toteuttamisen suhteen sen olet kivoja annatte mahdollisuuden pari kertaa olla kännissä. Ei tässä muuta jos jotakin olette päättäneet toivottavasti saa toivoa auto minkä kyytiin pääsen ei ole keltainen. Niillä ,kun oikeatakin käyttöä.

• Anonyymi

Toivottavasti viimeisen kommentti mitä ikininä missään esitän . En ole missään valehdellut tai tehnyt mitään väärää eikä minulla ole mitään hävettävää kuten yhdellä jos toisella. Ei minua tarvitse edes hullujen huoneelle millään verukkeella toimittaa. Voin yhden asian kertoa mitä olen pakolla laittanut sopii kertoa asiasta. Tulos saat kertoa yleensä ei kommentoida mitään jos pääsee niin pitkälle, että pääsee kysymään jotain jolla henkilö lopettaa keskustelun jotain on hoidettavana vähän muitakin asioita kuten puheluiden hoitaminen. Tämä ilta oli ratkaiseva. Sanon sain lievän epilepsia kohtauksen puhelun aikana semmoisen en kykene ilmaisemaan itseäni selkeästi toinen kerta ensimmäinen tapahtui poliisi laitoksella kahden poliisin läsnä ollessa ensimmäinen poliisin ajatus kysyvät olenko humalassa en ollut kai jotenkin pystyin kertomaan mistä on kyse niin se toinen ajatus jota varmaan sanottu ääneen tajusin mitä ajattelivat. Oli sen verran paperia mukana, että voin kirjoittaa asian kynänkin jouduin kerjäämäån joka ei varmasti ollut poliisi. Ajatus pelasi normaalisti Kirjoitin asian huonolla käsialani lukivat sen sitten. Tänään tapahtui puhelun aikana joka päättyi änkytykseen sain jotenkin kerrottua mistä on kyse ..ymmärsi. Soitin sitten toisen puhelun ,että olen kunnossa. Sen jälkeen soitin päivystys sairaan hoitajalle joka taisi ainoa mitä luultavasti tajusin olen varmasti hullu ja totesi lopuksi ei tunnu päivystys asialta. Vitutti ihan perkeleesti joten soitin samaan numeroon vastasi eri ihminen väliti no sanotaan vilpittömät kiitokset hyvästä työsuorituksesta kerroin erityisesti kiitos, että ainoa asia mitä tajusin oli varmasti hullu. Perkele jos suomen hyvä ja osaamisesta mainostettu terveyden hoito on tämmöisten vastuulla ei oikein mieli tee tutustua mihin se surkeimmilla kykenee. Vielä en aio olla tai käyttää mitään terveyden hoitoon liittyvää hyväksi kuin pakosta. Joo noin vähän asiaton vinkki alalla toimivilla terveytenne vuoksi pysykää varmuuden vuoksi mahdollisimman kauka minusta olen perkele saanut tarpeeksi voin huonona hetkenä toimia spontaanisti ja tehdä semmoista mikä ei ainakaan ole terveen järjen mukaista tai hyväksyttävää...sori ikävä ,että tuli tämäkin todettua kantapään kautta. Toivottavasti ei ole syytä olla missään asiassa tekemisissä. Virallisesti Esa ainoa mitä hyödyntää loppu varmaan ihan oppositio Joutsasta varmasti täys hulluna no kiitoksia paljon siitä. En nyt käytä loppurepliikiå johon puhelut päättyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1708
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1452
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1316
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1163
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1048
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1019
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      214
      830
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      753
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      718
    Aihe