Mikäpä on oma suosikkinne Jamppa Tuomisen levyttämistä biiseistä?
Omia suosikkejani: Voima rakkauden, Se yksi pieni ero, En itse kuitenkaan, Silmät kuin enekelillä, Muisto vain, Pikku-Merja, Kuumat kyyneleet, Tähdenlento sekä tietysti Aamu toi, ilta vei jnejnejne.
Jampan veroista tulkitsijaa ei tule, ja onneksi hyvin harva on ruvennut raiskaamaan Jampan esittämiä biisejä. Anne Mattilan Voima rakkauden on kyllä todellinen pohjanoteeraus.
Jamppa Tuomisen paras levytys?
19
1842
Vastaukset
- Rakkaus83
Voima rakkauden, vaikket nää kyyneleitä ( en ole ihan varma, onko tuo laulun nimi, mutta ainakin kertosäkeen alku), kerro kuiskaten tunteesi.
- matkamuisto
Oliskohan ne Kielletyt tunteet ja laulu, jonka kertosäkeen loppu menee"...mutta hymysi häipyi pois, unta kuin ollut ois..."
- Rakkaus83
matkamuisto kirjoitti:
Oliskohan ne Kielletyt tunteet ja laulu, jonka kertosäkeen loppu menee"...mutta hymysi häipyi pois, unta kuin ollut ois..."
ainakaan kielletyt tunteet, koska se on Kake Randelinin kappale.
Ilm. kappale on "kyyneleet".
- sep2
Jampan levytyksistä parhain on mielestäni Heikki Annalan säveltämä iki-ihana valssi Yön Syliin. Jampan levyjä kuulee sivumennen sanottuna aivan liian harvoin radiosta, tv:stä nyt puhumattakaan.
- MMS
AINAKIN YSTÄVÄÄN LUOTTAA VOIT KAPPALETTA OLEN VETÄNYT KARAOKESSA JA SITTEN PIKKU MERJA ON HYVÄ
JA SITTEN AAMU TOI ILTA VEI...EIKÖS JAMPPA KUOLLUT 49-VUOTIAANA ESPANJASSA- MMS
YKSI ESITTÄJÄ TAITAA OLLA JAMPPA.
TOINEN ON OLLI JUNTTILA....
SANAT OVAT VEIKKO JUNTUSEN S.1946 POSIO..
JONKA TEKSTEISTÄ MIES LAULOI YHDEN KARAOKESSA... - MMS
MUUTTOLINNUN TIE...EN OLE AINAKAAN KARAOKEVERSIONA
NÄHNYT VIELÄ...
TOP3
1.JOS YSTÄVÄÄN LUOTTAA VOIT
2.MUUTTOLINNUN TIE
3.PIKKU MERJA
- dfgndfgdf
https://www.youtube.com/watch?v=BfDDMlwm8OU
Kevään ensi kukkanen ja ystävän viesti.
Ensin mainittu remix muodossa kiitos :) - H.J
Lähes kaikki hyviä, joten vaikea valita niistä paras, mutta jos täytyy valita, niin " Aamu toi, ilta vei" ja " Voima rakkauden " :)
- Kabo
Mielestäni paras kappale yön syliin ja en hyvästellyt sua sanoin vaan näkemiin
- Anonyymi
Onko valssi?
- TaivaallaKäy
Kyllä se on Kaunis maa ("sun silmäs armain, on peilini mun...").
- Lumiukkoja
Jääseppele biisi on mun lemppari.
- jänkäukko
Surun pyyhit silmistäni, tämä on ehdottomasti paras.
- Rundqwuist
Viva espana.
- Sanokaany
Se, jonka Tapio Heinonenkin levytti.
- Silminäkijä
Kerro kuiskaten tunteesi ja On kyyneleet kastetta maan. Nämä esimerkiksi,onhan hienoja vaikka kuinka paljon.
Kevään ensi kukkanen
- Anonyymi
Haamu toi , aave vei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697001
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes622633- 562168
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se641321Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561279- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l151158Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä17990Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79970