Kyhnykeisari
1 t
Tänään voi olla viimeisiä päiviä hypätä tämän junan kyytiin näiltä tasoilta. Huominen tulosjulkistus on siinä mielessä iso vedenjakaja että mikäli liiketoiminnan kassavirta ja tulos on edes nippanappa plussalla, niin silloin varmaan aika monen osalta luotto tähän sijoittamiseen kasvaa. Aikoinaan tuotteita kehittäessä rahaa on palanut ja anteja on ollut matkalla ja siitä johtuen varmaan osalla sijoittajista on jotain hampaan välissä, mutta sijoittaessa pitäisi aina osata katsoa tulevaisuuteen eikä menneisyyteen.
Huomisen tulosjulkistuksen jälkeen jäämmekin sitten odottelemaan Sinapticalta sitä isompaa tilausta sen jälkeen kun ensimmäinen testilaite saadaan toimitettua maaliskuussa. Tuo isompi tilaus onkin sitten määrältään jo n. 70% viime vuoden liikevaihdosta, joten silloin on taas latu auki.
Kohta varmaan pitäisi myös tulla myyntiluvat kutosen yhdistelmälaitteelle ja olisin yllättynyt jos odottamassa ei ole tilauksia sairaaloilta jotka haluavat nimenomaan yhdistelmälaitteen, jotta sitä voidaan käyttää monipuolisesti ja tehokkaasti.
Aikamoisia isoja katalyytteja siis toivottavasti laukeamassa tässä lähiaikoina ja sen lisäksi tietenkin kaikki vanhat mukana. Vanhoista muistutuksena esimerkiksi Magnus Medical, jonka sovinnolla saatetaan saada useamman vuoden liikevaihto suoraan viivan alle yhdellä tiedotteella. Lisäksi palveluvalikoiman suosituksen myötä Suomeen varmasti ostetaan laitteita reippaasti tämänkin vuoden puolella.
Itse olen tällä hetkellä 100% painolla Nexstimin kyydissä ja sillä mennään eteenpäin.
Itse olen tällä hetkellä 100% painolla Nexstimin kyydissä ja sillä mennään eteenpäin.
Anonyymi-ap
7
216
Vastaukset
- Anonyymi
tännäänki tienas tonnin kun osti ja myi
- Anonyymi
ostaanyt 9 eurolla ja myy klo 15 10 eurolla...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ostaanyt 9 eurolla ja myy klo 15 10 eurolla...
Noh, paljonko sait myytyä 10 eurolla? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh, paljonko sait myytyä 10 eurolla? ;)
tuhat euroa
- Anonyymi
oliko saanut rahoitusta suomesta? valtiolta
- Anonyymi
Yhdelläkin osakkeella pärjää, niin kauan kuin liito jatkuu. Joku muu saattaa hakea pahanpäivän varalle muitakin salkkuun.
- Anonyymi
solar foods rahan nälkään....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038