Minulla meni 24h2 päivitys ok mutta sen jälkeen tuli vielä noin 17 muuta päivitystä, lähinnä eri ajureita ja niitä päivittäessä tuli pari kertaa musta ruutu mutta päivitykset asentuivat kuitenkin. Sen jälkeen on tullut taas kerran musta ruutu aamulla käynnistyksen yhteydessä.
Ja nyt on mennyt pari kertaan jumiin sivu jolla selasin firefoxilla, liekö syy kuitenkin ff. Linkit eivät auenneet. Ei tullut mitään virhekoodia ja sivut alkoivat toimia noin 20 sekunnin kuluttua. Onko vika FF vai WIn 24h2?
Voisin kai palauttaa palautuspisteen kautta takaisin 23h mutta mitä se hyödyttää kun WIn pakottaa heti taas Win24h2 jota voi siirtää mutta samalla siirtää muutkin updates-päivitykset.
Kone on uusi Lenovo Win Pro käyttiksellä.
Win11 24H2 ja Firefoxin jäätyminen
16
217
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin Windows 11 Home-versiossa toimii Firefox-loistavasti.
Firefox: 135.0.1 (64-bittinen)
Windows: 10.0.26100 Build 26100
Edellinen päivitys asentunut 15.2.2025.
2025-02 Cumulative Update for Windows 11 Version 24H2 for x64-based Systems (KB5051987)- Anonyymi
Jep mulla myös Firefoxin uusin versio ja myös tuo kumulatiivinen päivitys. En tiedä onko vika 24h2-päivityksessä (mulla WIn11 Pro) koska olen lukenut että tuota jäätymistä tapahtuu sen asentamisen jälkeen varsinkin pelatessa. Itse en pelannut vaan selasin jotain nettisivuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep mulla myös Firefoxin uusin versio ja myös tuo kumulatiivinen päivitys. En tiedä onko vika 24h2-päivityksessä (mulla WIn11 Pro) koska olen lukenut että tuota jäätymistä tapahtuu sen asentamisen jälkeen varsinkin pelatessa. Itse en pelannut vaan selasin jotain nettisivuja.
Proossa voi olla se softapohjainen bitlocker käytössä, joka kuulemma imee suorituskykyä levyoperaatioiden aikana joskus ikävän paljon. Kannattanee kytkeä se pois, jos niin on,
https://www.tomshardware.com/news/windows-software-bitlocker-slows-performance - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Proossa voi olla se softapohjainen bitlocker käytössä, joka kuulemma imee suorituskykyä levyoperaatioiden aikana joskus ikävän paljon. Kannattanee kytkeä se pois, jos niin on,
https://www.tomshardware.com/news/windows-software-bitlocker-slows-performanceKiitos linkistä mutten osaa kytkeä sitä pois enkä edes katsoa onko se! Ja ongelmat alkoivat vasta nyt kun päivitin 24h2. Sitä ei kai voi enää palauttaa vanhaan, aikaraja olil 10 päivää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.tomshardware.com/news/windows-software-bitlocker-slows-performanceOletuksena Bitlocker ei ole päällä. Tämä on helppo todeta. Mikäli C-aseman symbolissa ei näy lukon kuvaa, niin levy on salaamaton.
- Anonyymi
Jos vagina tuntuu loppuvan kuin seinään, on mahdollista, että seksikumppani ei ole täysin rentoutunut tai kiihottunut. Joissain tapauksissa on myös mahdollista, että mies on työntynyt liian pitkälle.
- Anonyymi
Standardiselain Chrome käyttöön. Firefox on mitä on omia polkuja kulkeva..
- Anonyymi
AVAAJA ON VALHEAPINA!
- Anonyymi
Veikkaat siis että vika on FF eikä uusin WIndows 24h2 päivitys?
- Anonyymi
Edge on windows 11 oletus selain joko se tai google chrome. Jos haluaa firefoxia käyttää niin sitten vaikkapa ubuntu koneelle. Ei tämä tietotekniikka niin vaikeaa ole kuin tällä palstalla päivittäin annettaan ymmärtää.
- Anonyymi
Itselläni on Firefox Win11:sta oletusselaimena, enkä ole törmännyt aloittajalla esintyviin ongelmiin. Edgeä en ole edes käynnistänyt. Chrome on toisena selaimena.
- Anonyymi
VIKA ON WINDOWSISSA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on Firefox Win11:sta oletusselaimena, enkä ole törmännyt aloittajalla esintyviin ongelmiin. Edgeä en ole edes käynnistänyt. Chrome on toisena selaimena.
Ja sulla on win24h2 päivitys sit varmaan myös?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole viitsinyt Chromea laittaa, kosska Edge perustuu samaan selainmoottoriin. Samaan perustuu myös Brave, jolla katson Youtube-videoita. Edgeä käytän silloin, jos haluan nettisivun käännetyksi ymmärrettävälle kielelle. Firefox on yleisselain, jossa NoScript whitelistinä ja uBlock origin blacklistinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sulla on win24h2 päivitys sit varmaan myös?
Kyllä on asennettu 24H2 -päivitys. Mikäli jollain esiintyy ongelmia, niin se ei tarkoita sitä, että kaikilla niitä olisi.
- Anonyymi
MIKSI KIRJOITAT VALHEITASI!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1031727- 2101547
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591030Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311000Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K58865En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k51804Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49785Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.36745Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉58735The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5732