Kanin leukapussi

Kanityttö(Sini)&Tyttökani

Moi!Siis:Miten pääsen eroon nuoren tyttökääpiökanini leukapussista?Vai pääseekö siitä enää millään eroon?Miten voin tulevaisuudessa ehkäistä tämän leukapussin ilmestymistä?Vähemmän lihottavaa ruokaa,vai?

4

1597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kani*

minun mielestä rasvapussia ei saa muuten pois kun laihduttamalla... minun kaniltä se ei ole lähtenyt vieläkään....

• kanifani1+marsut+degut+chilla

ei kyllä lähde pois laihduttamalla! Kani laihtuu kaikkialta muualta paitsi siitä leukapussista, joten siihen täytyy tottua!Naaraille leukapussi kehittyy helpommin kuin uroksille, ja siksi niistä ei aina edes näyttelyissä rangaista! Ehkä luonto on järjestänyt kaniemolle tällaisen vararavintopaikan mahdollisia poikasia varten! Minun kaikilla tyttökaneillani on leukapussi, ei se niin pahalta näytä!!!

• Vilja

Kaulapussi varsinkin naaraskanilla on melkoisen normaalia ja se ei TODELLAKAAN lähde millään laihduttamisella!!! Se on lähinnä kanin kidutusta esteettisten arvojen (=surkeiden arvojen) takia mikäli kania lähtee laihduttamaan pelkän leukapussin takia. Sellainen meinaan saattaa ilmestyä vaikka kani olisikin hoikahko... Leukapussiin tarvitsee vain tottua=)

• @s@

No siitä ei välttämättä enää eroon pääse varsinkaan jos se on tullut kanisi kiiman aikana..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2687
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      200
      1968
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1716
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1441
    6. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      32
      1176
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      76
      1111
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      954
    Aihe