Kanin leukapussi

Kanityttö(Sini)&Tyttökani

Moi!Siis:Miten pääsen eroon nuoren tyttökääpiökanini leukapussista?Vai pääseekö siitä enää millään eroon?Miten voin tulevaisuudessa ehkäistä tämän leukapussin ilmestymistä?Vähemmän lihottavaa ruokaa,vai?

4

1372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kani*

      minun mielestä rasvapussia ei saa muuten pois kun laihduttamalla... minun kaniltä se ei ole lähtenyt vieläkään....

    • kanifani1+marsut+degut+chilla

      ei kyllä lähde pois laihduttamalla! Kani laihtuu kaikkialta muualta paitsi siitä leukapussista, joten siihen täytyy tottua!Naaraille leukapussi kehittyy helpommin kuin uroksille, ja siksi niistä ei aina edes näyttelyissä rangaista! Ehkä luonto on järjestänyt kaniemolle tällaisen vararavintopaikan mahdollisia poikasia varten! Minun kaikilla tyttökaneillani on leukapussi, ei se niin pahalta näytä!!!

    • Vilja

      Kaulapussi varsinkin naaraskanilla on melkoisen normaalia ja se ei TODELLAKAAN lähde millään laihduttamisella!!! Se on lähinnä kanin kidutusta esteettisten arvojen (=surkeiden arvojen) takia mikäli kania lähtee laihduttamaan pelkän leukapussin takia. Sellainen meinaan saattaa ilmestyä vaikka kani olisikin hoikahko... Leukapussiin tarvitsee vain tottua=)

    • @s@

      No siitä ei välttämättä enää eroon pääse varsinkaan jos se on tullut kanisi kiiman aikana..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe