Pettymyskin on kokemus

Anonyymi-ap

Tässä oma kokemuksemme Supersaverin asiakaspalvelusta:

Kyllä on mukavaa olla kotona 😊 Varsinkin, kun paluulento oli aikas hermoja raastavaa. Tai ei se lento, mutta kaikki järjestelyt. Lento oli sitä samaa kauraa, ku aina, eli matkailun tylsin osa. Pahaa ruokaa ja liian vähän tilaa. Mutta jännittävän siitä teki se, että yks osa meidän lennosta peruttiin.
Varattiin siis SuperSaverin kautta halvat lennot ”pingopongo”-lentoyhtiöltä (kiinalainen Juneyao) Ollaan ennenkin otettu lennot SuperSaverin kautta, eikä mitään ongelmia oo ollu. Johtuu varmasti siitä, ettei kohdalle oo aikasemmin tullut lennon perumisia. Nyt kun tällänen muuttuva tekijä tuli, niin SuperSaverilta ei saanut minkäänlaista palvelua/apua.
Lennot meillä oli Shanghain kautta Bangkokiin ja sama toisin päin. No, tuo takasinpäin lento Bangkok-Shanghai peruttiin. Tilalle kyllä tarjottiin aikasempaa lentoa. Siinä oli vaihtoaika kentällä 12 tuntia, joten ei kätelty sitä. Lento Shanghaihin on noin 5 tuntia ja sieltä Suomeen 10 tunnin hujakoilla. 12 tuntia lentokentällä odottelemas lentoaikojen lisäksi, vaikutti aika näännyttävältä vaihtoehdolta. Ja sähköpostissa olikin, että mikäli haluat, että etsimme toisen vaihtoehdon, niin ota yhteyttä. Hyvä homma, näin tehtiin.
SuperSaverilla on Chat-palvelu, joka toimii ”Kääntäjä”-suomella, mutta suomeksi kumminkin. Ja aluksi näyttikin ihan loistavalta. Korvaava lento löytyi, mutta toiselta lentoyhtiöltä. He varmistavat vielä lentoyhtiöltä, että vaihto ok, ja vahvistus sekä uudet liput tulee sähköpostiin. Hieno homma -piece of cake!
Paitsi että sitä sähköpostia ei koskaan tullu. Vähän väliä kyseltiin, Chatin kautta, miten homma etenee ja ainoa vastaus oli, että pitää vielä odottaa, käsittely on kesken. On muuten edelleen. No, kun kyseltiin muita vaihtoehtoja, niin tarjolla oli vain tuo pitkällä odotusajalla oleva lento. Tai voitais perua koko paluulento ja varata itte kokonaan uus lento. Viikko ennen lähtöpäivää paluulennot ei oo kovin edullisia enää, joten päätettiin jäädä odottamaan. Jossain vaiheessa jo soitinkin sinne asiakaspalveluun, Suomenkielisen palvelun numeroon. Palvelu oli niin kauan suomeksi, kun piti painella eri numeroja: mikäli asia koskee aikataulumuutoksia paina nro 1 jne. Sitten kun yhdistivät asiakaspalvelijalle, niin kieli olikin taas englanti. No, samaa sieltä sanottiin, että pitää vielä odottaa sähköpostia, käsittely on kesken. Mutta vakuutettiin, että on vaan järjestelykysymys, vahvistus pitäis tulla näillä näppäimillä. Mutta ei tullu. Lähes joka päivä asiaa kyseltiin ja vastaus oli aina sama. Sitten jo päätettiinkin, että varataan itte lennot Bkk-Shanghai, koska tuosta ei näytä tulevan mitää.
Kentällä meille kumminkin sanottiin, että ei oo varmaa, onko jatkoyhteys enää voimassa, kun lento ei ole alkuperäisen suunnitelman mukainen. Eli se täytyy varmistaa. Vielä soitto SuperSaverille, jossa kehotettiin odottamaan vahvistussähköpostia uudelleenjärjestetystä lennosta tai soittamaan itte sinne pingonpongon asiakaspalveluun. Hivenen avauduin tälle asiakaspalvelijalle, että täällä kentällä siitä vahvistusähköpostista on enää aika vähän hyötyä. Ja näinkin yksinkertainen asia, kun varmistaa se jatkoyhteys on matkan operoijalle liian iso tehtävä. Eli palvelu SuperSaverilla tarkoittaa kovasti pahoittelusanoja ja lupauksia järjestää asia niin, ettei asiakkaan tarvitse huolehtia mistään. Käytännössä hoidat (ja todennäköisesti myös maksat) itse kaiken. Onneksi pingopongolta saatiin asiakaspalvelusta lupaus, että he kirjaavat meidät sille jatkolennolle. Ilman puhelua meitä ei sillä lennolla olisi ollu. Tosin jouduttiin Shanghaissa kävellä ulos ja tehdä uusi check in. Pientä säätöä maahantulokorttien kanssa ja sen kanssa, ettei mitään viisumia ole, kun jatketaan heti matkaa. Mutta onnistui kumminkin.
Tänään kyselin SuperSaverilta linkkiä, että saan hakea hyvitystä. Ja että hyvittävätkö tämän itse varatun lennon kustannukset plus kaikki puhelinkulut ym. mitä tästä säätämisestä kertyi, vai joudutaanko tyytymään vain korvaukseen sen peruuntuneen lennon osuudesta. - Kiitos kysymyksestäsi. Pahoittelemme kovasti sinulle aiheutunutta vaivaa ja pyydämme anteeksi, että joudut käyttämään aikaasi asiaan. Siirrän asian hyvityksiin erikoistuneelle tiimillemme ja he ovat sinuun sähköpostitse yhteydessä muutaman päivän sisällä.
Aivan. Niin aina.
Eli älkää ihmiset käyttäkö SuperSaveria.

0

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Jäätävä epävarmuus

        Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
        Ikävä
        82
        1609
      2. Ainakin hän on elossa

        ehdin jo huolestua.
        Ikävä
        40
        1259
      3. En malta odottaa mies että tulet minuun

        Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu
        Ikävä
        86
        942
      4. Siltojen varjoissa

        Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja
        Ikävä
        200
        917
      5. Mitä meille oikein

        Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
        Ikävä
        53
        845
      6. Mitä hellittelynimiä

        Sinulla on kaivatustasi?
        Ikävä
        61
        842
      7. Pitsaa selliiä

        Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
        Kuhmo
        20
        830
      8. Vanhemmalle naiselle

        Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.
        Ikävä
        54
        774
      9. Olet vain kiltimpi

        Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
        Ikävä
        37
        768
      10. Tiedätkö et olet

        Ärsyttävän hyvännäköinen.
        Ikävä
        33
        759
      Aihe