Kevään vaalit tulossa PERUSSUOMALAISET ykkösenä ! SDP kannatus jatkaa jyrkkää alamäkeä.
Ylen mittauksessa muhii :PERUSSUOMALAISET nousemassa ykköseksi sekä alue- että kuntavaaleissa
PERUSSUOMALAISET nousisi suurimmaksi puolueeksi ohi kokoomuksen, jos alue- ja kuntavaalit olisivat nyt. SDP ..LÄISET menettäisi eniten kannatustaan kuntavaaleissa.
Kevään vaalit tulossa PERUSSUOMALAISET ykkösenä ! SDP kannatus jatkaa jyrkkää alamäkeä.
16
260
Vastaukset
- Anonyymi
NÄIN SE UUTINEN MENEE.
- Anonyymi
Taas täällä jauhetaan shittiä, ilmeisesti aamukännissä.
- Anonyymi
Eiköhän tällä ole eiliset huurut vielä päässä. Taitaa se vähän ahdistaa, kun kannatus tulee olemaan 12-13%. Sitä saa mitä tilaa.
- Anonyymi
Perussuomalainen ei sosialistia äänestä.
- Anonyymi
Järkevä ihminen ei persniekkoja äänestä !
- Anonyymi
👌👌👌👌👌👌
- Anonyymi
Aloittaja uskoo vottavansa lotossa?
Unikuvia? - Anonyymi
Pikkupoikamaista toiveajattelua...se on hyvä kappale se Haaveet Kaatuu...sitä voip porukassa sit kuunella siel miesluolassa...
- Anonyymi
Saksikäsi, persniekat, porvarit, koulukiusaajat........wtc.
Mitä ihmettä sinulle on tehty, että olet noin katkera kanssaihmisille?
Onko totta, että enosi raiskasi sinut setäsi kanssa, äitisi katsellessa, vai johtuuko tuo vain siitä, että veljesi imi sinua väkisin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko totta, että enosi raiskasi sinut setäsi kanssa, äitisi katsellessa, vai johtuuko tuo vain siitä, että veljesi imi sinua väkisin?Miesluolassa vietetty poikien yhteinen aika on pehmentänyt pääsi ?
Tuossa kirjoituksessa näkyy persniekkojen ahdasmielinen ajattelu ja henkinen pahoinvointi.
Ei siis ihme että järkevät lähtevät jos puheet ovat tuota tasoa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko totta, että enosi raiskasi sinut setäsi kanssa, äitisi katsellessa, vai johtuuko tuo vain siitä, että veljesi imi sinua väkisin?Parane pian. Sulla on sairaat mielikuvat.
- Anonyymi
PERSUT 💀💀💀👎
- Anonyymi
Näinkö olet lapsesi kasvattanut ?
Pedofilia on sairaus hakeudu hoitoon olet sen tarpeessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinkö olet lapsesi kasvattanut ?
Pedofilia on sairaus hakeudu hoitoon olet sen tarpeessa.Otan osaa,parane pian.
- Anonyymi
Ei demarit vastustanu mitään leikkauksia, vaikka tuppuraine syytteli persuja ja kokoomusta leikkauksista...
- Anonyymi
Hallitus ei kuuntele oppositiota vaan leikkaa, leikkaa ja leikkaa kunnes köythät ja duunarit on riistetty hengiltä.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716