EU:n ulkosuhteiden korkea edustaja virolainen Kaja Kallas matkasi Amerikkaan tavatakseen Amerikan ulkomisterin Marco Rubion.
Sattuikin käymään niin ettei Rubion kalenterista löytynyt aikaa tavata Kallasta. Ei ole kovin uskottavaa tämän Kallaksen toiminta kun sinne matkaa ja amerikkalaiset eivät noteeraa häntä tapaamisen arvoiseksi.
Hupimatka Amerikkaan
12
153
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa, vae niin, niinkö on
- Anonyymi
Oiskohan joku persu pitänyt laittaa rubiconnan pylly nuolemaan.
- Anonyymi
Vasemmistoliittolaisilla ei ole edes pääsyä Amerikkaan. Taisi Tarja Halosellakin olla vaikeuksia päästä vierailemaan Amerikassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasemmistoliittolaisilla ei ole edes pääsyä Amerikkaan. Taisi Tarja Halosellakin olla vaikeuksia päästä vierailemaan Amerikassa.
Ei päässyt koskaan valkoiseen taloon. Mutta Putin hurmasi Tarjan siinä missä muutkin punaisten puolueiden kärkipoliitikot. Siinä riittää kommareilla änkyttämistä.
- Anonyymi
Trumppi ei pidä EU:ta minkäänlaisessa arvossa. Aika näyttää onko hän tässä ihan oikeassa.
- Anonyymi
Itse en arvosta persuja, venäjän kätyreitä kuten Trump.
- Anonyymi
Se ryhmä johon vasemmistoliitto kuuluu EU-parlamentissa on Venäjämyönteinen.
- Anonyymi
Zelenskyi saa kyytiä jenkeissä
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/e1564df6-d4a0-42c0-99de-b91510a46d10 - Anonyymi
Trump venäjä myönteinen, samoin kuin hänen kannattajansa persut
- Anonyymi
Heittihän tuo Ukrainalaisetkin ulos valkoisesta talosta eli ei ihme jos ei paljon virolaista naista napannut tavata.
- Anonyymi
Trump yrittää saada sodan Ukrainassa loppumaan. Mitä tekee EU ja Zelenski? Haluavat jatkaa sotaa. Amerikkalaisten kannattaakin lopettaa kaikki tuki Ukrainalle ja katsoa kauanko kukkopoika Zelenski sen jälkeen uhoaa.
Pöljyyden huippu tällä Zelenskillä oli mennä Amerikkaan solvaamaan Trumppia. Tämä muistetaan Amerikassa ja tällä tyhmyydellä on Ukrainalle seurauksia. - Anonyymi
Voi olla että natseja vielä kaduttaa venäjän sättiminen. Varsinkin ku usa jättäytyy hiljalleen natosta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876