Onko Sukset pääroolissa? Mitalleja odotelessa.
Toivotaan nuorille hiihtäjille,menestystä .
MM-Hiidot alkaa.
50
2380
Vastaukset
- Anonyymi
Todella ollaan huolestuneina,Suomen Huolto-Rekasta!
Ampuma-hiidossa näyttää tulevan menestystä,nuorissa ja vanhoissa. - Anonyymi
Jotenkin on mennyttä MM-hiihto! Ilman Venäläisiä.
Kyllä minä niin mielenipahoitin,tämän Sotaisen ulkopolitiikan takia. - Anonyymi
MM-hiidot loppu! Kaksi mitallia tuli.!
Taitaa olla Hiihto-Rekka yö-kerhoineen/pääroolissa kun ei Suksi-luista.?- Anonyymi
Tallinassakin Hiihto-rekka Yö -kerhoineen/pääroolissa.Ei suksi luista.!
- Anonyymi
Taivalkosken Hiitokisat hyvä tapahtuma. Tällaisia vain lisää!
- Anonyymi
Eikös hiihdot menny jo. Ensi vuonna uusiks
- Anonyymi
Aina nämä Sukset ovat olleet pääroolissa.kilpaa hiidettäessä.
Polkupyöräkin oli pääroolissa sillä ajellessa,pahuus vain kun keksivät siitä akku-pyörän
lisäksi akku potkulaudan. Nyt sitten vain odotellaan kuntiin lasten liikenne puistoja,
Hiihto-kilpailujen jäädessä sivurooleihin. - Anonyymi
Nyt ne loppuivat
- Anonyymi
Rulla luistelussa ei Huoltorekkoja tarvit.Yökerhoja kylläkin.
- Anonyymi
Jokos on sukset voideltu?
- Anonyymi
Jokos olet voidellut vai nautitko toisten voitehista.
- Anonyymi
Hyvin meni Nuorten UM -20 kisat Tampereella. 7 mitalli ja useita pistesijoja vaikka valittuja oli 48 urheilijaa.
- Anonyymi
Hiton, hyvät viestijuokut Lahdessa.Hienoja Tapahtumia.
- Anonyymi
Ladulta löytyi valtava jööti.
- Anonyymi
Toimita jootisi pika/pikaa TOKIOON.
- Anonyymi
Eikö siellä Kyyjärvellä ollutkaan yhtään "Peräkammarissa" kasvanutta keihäänheitäjää.
Kaikkiko nämä on "Harrastajametsästäjiä"naapuriseuroissa. Olisi tarvetta "Viikate"kaverille
heinäleikaukseen,ihan vain Keihäs-reeniä ajatellen.(Vielä kerkiäisi aloitaa harastus")
Tämä Jöötin "löytätäjä",saisi pikkaisen isommille aloile näitä "löytöjään" levitellä.Autiopelot saisivat lisäravintoa. Tällaisesta treeni harjoituksista voisi saada,kesä niitoista eurojakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toimita jootisi pika/pikaa TOKIOON.
Ei taida Jööti tuoteesta olla apua TOKION kisailijoille.!
Mitalli taisi mennä,Hyviä sijoituksia silti.
- Anonyymi
Intiassa loppui Para-MM-kisat. Hopeaa saatiin,Hienoa Suomi.!
- Anonyymi
Oloksella menee lujaa,nuoret uudet tulokkaat rynnii.
Saapa nähdä miten jatkossa.
Olos Ski Resort! - Anonyymi
7.12.2025 Tronheim."Näyttää siltä että Hiihtorekan tulle päivittä.
Hiihtäjämme häviää laskumäessä 1 min.jopa kymmenellä kilometrillä.luistelu-hiidolla.
Vuosi on opeteltu eri kelien tuomia luistoja.Missä mättää.vaihtakaa voitelijat. - Anonyymi
SMt Kuopijossa tammikuussa, sinne tähätään, jos lähtis Puijolle Iivoa ja Latea kattomaan.
- Anonyymi
Ei voi muuta kuin ..................!Pekka Poutaa näemmä tarvitaisiin Huoltorekossa.
- Anonyymi00024
Tour de Ski! Katsellaan,
Näkyvät Viaplayn kanavilla,Kaksi viimeistä päivää,näkyvät YLE: kanavilla-
3/1- 4/1 2026. Iivo ja Kerttu! - Anonyymi00025
Minkä valtion valmistamia suksia Suomalaiset käyttävät?
Entä sauvoja? Hyvin noillakin näyttää perässä pysyvän. - Anonyymi00026
29.12.2025 Iivo "neljäs" suunta on oikea,kahden lapsen isälle.Lasten äidillekin kiitoksia,jaksamisesta kun Iivo harjoittelee.
- Anonyymi00027
Iivo ei sitten jatkanut,maitojuna-odotti.Rekka-junan jätti väliin.Valitsi omat harjoitelut
kotoa päin.Saattoi olla viisas ratkaisu.Jossain tuntuu olevan vikaa,aika pienestä on kiinni kun näyttää miehissä jokainen pikaisen epäonnistuvan.Olisko sittenkin aika vaihtaa SAUVAT laskuihin.
- Anonyymi00028
Tour de Sik. Naisille mitalli + 5 sija. Hyvä! 3.1.2026.
Miehet pisteille. Kiitettävä!- Anonyymi00029
5 sija Tour de Sik,:llä ja 10/20 sijat ihan hyvä Suomalais tulos.
Norjalla on mieshiitäjä kylläkin ihan ylivoimainen. 80.000€ ynnä pienet lisät vielä pääle.
- Anonyymi00030
SM.kisat menivät hyvin Suomalaiset voitivat,Kiinalaiset tulivat ihan pistesijoille.
Ystävyys ja Avunanto kannattaa.Pakkanen vain pilasi monen huippu hiihtäjän kisan. - Anonyymi00031
Nuorten kisat Tampereella,17-18.01 2024.
- Anonyymi00033
Nuorten SM-hiihdon mestarit,Mylläri /Ohranen /Halonen.!
Hienoa Nuoret.!
- Anonyymi00032
OBERHOF.: IIVO hiihteli Hopealle 18.1.2026.
Koetakaapa Polkupyöräillä 10km / 21 minuutiin. - Anonyymi00034
"Hyvärinen ulkona Olumpialaisista.!"
Tätä nämä Voitelu-autot ,Uni-lupineen teettää.
Olumpialaiset olivat sitten siinä.ainut laji joka sopii valitsija porukalle
on Curling eli Kiinteistölaji. Antaa luudan viuhtoa,kunhan minulla vain palkka juoksee.- Anonyymi00040
Kahden lapsen isää on turha syttää.!Ihme että yleensä pystyy ,näinkin hyvään tulokseen.
Kyllä Hyvärinen olisi ollut paras, vara!Norjalaiset ovat hyviä,
Mitenkä monta kymmentä. vuotta menee,ennen kuin oppivat,voitelun.
Laskusuissa jäädään ja nyt Olumpialaisissa myös pidossa.
- Anonyymi00035
20km Naisten: Matintalolle Kultaa.
- Anonyymi00036
Olumpialaiset alkaa! OOOOO. Voitelu Rekat kamppailee.!!!
Taitaa Olumpiamitalli olla lujassa,Toivotaan nuorille menestystä.
06.02. 2026 .- Anonyymi00041
Joo! Nuori Ryytty pelasti.Voitelu Rekka kamppailee edelleen.Suomalaisten suksi ei vaan luista
Ruotsalaiset naiset tekivät voltteja minuutin enempi luistavilla suksilla.
Hienoa Naisten viestijoukkue,Olumpia-pronssi mitalli Suomalaisille.! - Anonyymi00044
Tämä Sapatin vietto.toi lauantaina (Ivollekin )ongelmia. Laskuissa luisto huono.pitoakin ihan liika luisto nousuissa huono. Ampuma hiihäjillä luisto todella hyvä.olisko johtunut ulkoilmavoitelusta. Tiedä tuota.!! 50km 6-10 minutin luisto häviö. 2026.
- Anonyymi00045
Anonyymi00044 kirjoitti:
Tämä Sapatin vietto.toi lauantaina (Ivollekin )ongelmia. Laskuissa luisto huono.pitoakin ihan liika luisto nousuissa huono. Ampuma hiihäjillä luisto todella hyvä.olisko johtunut ulkoilmavoitelusta. Tiedä tuota.!! 50km 6-10 minutin luisto häviö. 2026.
Falunissa jatkuu huono luisto. On se ihme kun ei Saada Suomalaisten suksihuoltoa kuntoon.Saattaa tuo Sapatin vieto toki olla yksi syy.
- Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
Falunissa jatkuu huono luisto. On se ihme kun ei Saada Suomalaisten suksihuoltoa kuntoon.Saattaa tuo Sapatin vieto toki olla yksi syy.
Miesten hiidossa 20km .meinas suksi jo luistaakin.Falunissa.Kunto vain ei vielä ollut kohdallaan.Joilekin oli taasen laitettu Karvapohjat .ainakin näytti siltä luiston osalta.
5 km jaksoivat,noutaja tuli.! Yllätys tuli sitten Naisten 20 km,ainut oli todellinen yllättäjä
nuori nainen,hienoa!
- Anonyymi00037
Nämä on onnen kisat Suomelle,mitaleja tulee roppakaupalla.........
- Anonyymi00038
Jälleen Kyyjärveä tavallaan sivuava tapaus.
https://www.is.fi/jaakiekko/art-2000011795384.html
Sama porukka oli aiemmin mukana suuressa Paskatoon tapahtumassa.
Aina vaan ulosteita... - Anonyymi00042
Joko olisi aika kääntää katseet ParaOlumpialaisiin.! 2026.
- Anonyymi00043
Paralympialaiset 6-15. 03.2026. alkavat. XIII.
Toivotaan parasta.- Anonyymi00048
Näyttä siltä että Hiihtorekan ongelmat jatkuvat luiston osalta,myös
Paraolumpialaisissa. 10.3.2026.
- Anonyymi00047
Hiihtorekan ongelmat jatkuu LAHDESSA. Suksi ei luista ollaan minuutin jällessä luistossa.Luotto ei hiihtorekkaan hiihtäjillä ei ole. Lopputilit voitelijoille,,
Mitenkä näin voidaankin epäonnistua voitelussa,minuutin 10km luistossa häviö.
Toivotaan että luotto säilyisi.Huippusuksilakin.! - Anonyymi00049
Norjassa ei Suomalaisten suksi luista.
Maaliman paras hiihtäjä kaatui,liukailla suksilla. - Anonyymi00050
Ei luista USA:sa kaan.Taisi olla tämän talven viimeiset.
Sukset ovat olleet monen hiihtäjän murheryyni vuosia.
Minuutin häviö 10km,yksin luistamattomilla alamäki suksilla.
Mäkihypääpät taisivat saada luiston hyppysuksiinsa,sukset ei enää ponistaessa tökkää,
eikä niitä tarvitse vetää alensa,lentoa kantamaan.
Ensi talvea varten voi jokainen,joka haluaa lapsilleen luistavat sukset,opetella voitelemaan.Kylienvälisiin.!!!!!! - Anonyymi00051
Iirokin koitti luistamattomilla suksilla,ei luistanut 7,5km oli ilmeisemmin liian lyhyt,laskuvoitoinen rata.No jääpi lapsille kerrotavaa,ketkä talven viimeisissä kisoissa
olivat Iivoa parempia.Iivo on ymmärtänyt tuo mäki-hypääjien V-tyylin ihan väärin maaliintulessa. Hienoa että saatiin olla mukana,hiihtäjien matkassa,Kiitos urheilijoille. - Anonyymi00052
SM-Hiidot, Inari! Luisto näyttäisi olevan täälläkin ongelma.
Ei näytä olevan Tasa-arvoiset kaikilla,yllätyksiä riitää.Eikö näitä SM-Kisoja voisi ,ilman voiteluja pitää.Näyttää siltä että jälki voidellaan jopa "SAMPANJALLA".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517