Jakuvaa säätämistä ja kotjaamista ja jokainen päivitys tuhoo aina jotai jos ei koko järjestelmää.
Mint on paljon helpompi!
Windows on vaikein käyttöjärjestelmä
Anonyymi-ap
4
72
Vastaukset
- Anonyymi
Elämisesi tulee ainakin vaikeata!
Aloitus kertoo paljon sinusta? - Anonyymi
Yksikään päivitys ei ole tuhonnut mitään minun Windowsissa.
Sinulla haittaohjelmia varmaan koko joukko.
Afrikkalaiset ohjelmat kuten mintut sun muut ovat yksinkertaisempia joten jos ne tuntuu helpoimmilta niin ihan ok.
HULA HULA!- AnonyymiUUSI
Winkuraa ja Mäntti
Perseilevät ja vittuilevat win ääIiöiIIe, joita perseily ja vittuilu vetää puoleensa.
- AnonyymiUUSI
Paljastaako yksi ruumiinosa naisen vaginan koon?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533432
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253394No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi281994Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701686Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141396Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens731005