HEKAn asuntojen ikkunoita kun rikotaan samana päivänä paljon, niin voi se ollakin säännöllinen juhlapäivä, mutta voiko sellaista järjestää kuitenkin kaikkien ihmisten kesken kun ikkunoita on paljon ja ne rikkoutuvat tosi helposti kun pienikin kivi osuu niihin ja kaikki nauraavat, että siinä meni HEKA:n ikkunoita juhlapäivänä!
Onko soveliasta rikkoa HEKA asunnoista ikkunat?
2
215
Vastaukset
- Anonyymi
Psykiatrista apua on saatavilla.
- Anonyymi
kannelmäessä hajoo saneeratujen talojen uudet lämpöikkuna ihan hajottamattaki.
Itestää poksahtelevat isot olahuoneen lasit.
Heka ei maksa..Perustelu..ei makseta sillonkuin kyseessä asunnon puoleinen lasi.
Noitten hint 800euroa kappale.
Vittu mitä kusipäitä.
bsin hallitus pudottaa kelatuet 300e kuukaus, sit nostaa hekan vuokria 100e sen jälkeen asettaa kelan asumistuelle liian alhaise maksimivuorarajat ni voidaa vielä tosta 300e vähentää kuukauden elämiseen tarkotettuja rahoja sen verran mitä menee vuokra yli maksimivuokran.. Monellaha ei menny yli ennen noita haistavittu 100euron korotuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861449- 271447
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228