APUA !!!

Tintti

Olisitte onnellisia kun edes pääsette sähköpostiin. minulle se sanoo: sähköpostiinne ei nyt saada yhteyttä, tarkista tilin asetukset... jee...en tajua atk:sta mitään. En todella osaa tarkastaa asetuksia tai muuttaa palomuurini asetuksia kun en edes tiedä mitä palomuuria tai selainta käytän. Kenet pitäisi apuun huutaa? En osaa raportoida näitä tietoja tekniselle tuelle, kun en tiedä mitä ne ovat.

4

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TCB

tosi törkeetä että pistetään uudistus vireille ennen kun se rupee toimii...olis voinu varottaa etukäteen!! luin just 24 tiedotteesta että t ja u alkuiset käyttäjä tunnukset tuottaa ongelmia...

• mut aika hässäkkä oli saada auki. Ainoa että kun yrittää saada palautelomakkeen esiin, löytää itsensä täältä keskustelusta :) Ajattelin vaan, kun ilmoituksissa on se mato- eli "pöpö"luettelo, ja sanotaan, ettei suomi24 kirjoita tiedotteita eikä viestejä englanniksi eikä missään tapauksessa lähetä liitetiedostoja, niin viestin välitys ja vastaanottotiedot tulivat englanniksi ja vieläpä kahdella liitetiedostolla varusteltun!!!! Eli onkos tämä nyt mato vai oikea viesti? Lähettäjä on [email protected]

• Muita on..

Miksi te siellä parutte kurjuutanne.Suomi 24 on ilmainen...siis ilmainen...ette ole siihen sijoittanut "penniäkään" omaa rahaanne.Tällaisia tilanteita varten tietysti täytyy olla muita Wep postilaatikoita käytössä.Kun ongelmia niin ilmoittaa vaan että käytän nyt tuota toista postilaatikkoa.Kun Suomi24 kunnossa niin ilmoitatte että taas on tuo käytössä.Kyllähän nämä nyt tiedossa on.Minullakin viisi eri ilmaista postilaatikkoa.Eli nyt vain naputtelemaan uusia postilaatikkoja itsellenne ja ilmoittakaa kavereille niistä.Teillä menee turhaa energiaa täällä valittamiseen.Sitten kun toimii niin olette kuitenkin tyytyväisiä.Hyvä suomi 24...olette hyvällä asialla.Muistakaa nyt.Tämä on ilmainen postilaatikko.Älkää valittako siitä.

• sateenkaari

Luulen, että välttämättä tietokoneen tietoja ei edes tarvita raporttiin, jos tietokoneessa on yleiset selaimet (kuten Explorer) ja järjestelmä jne. sillä vika ei aina johdu tietokoneesta.

En ole itsekään mikään ATK-expertti, mutta jotain aina matkan varrella tarttuu mukaan. Tietokoneen käyttöjärjestelmähän voi olla Windows XP, vanhemmathan ovat esim. Windows 98...

Internetselaimen saat suht helposti selville. Netissä ollessasi klikkaa aivan yläreunasta Ohje-kohtaa ja siitä edelleen klikkaa Tietoja Internet Explorerista. Jos käytössäsi ei ole Exploreria, sen tilalla lukee tuossa kohtaa käyttämäsi selain. Klikkaa siis siitä ja sieltä löytyy myös selaimesi versio (yleensä kaksi ensimmäistä numeroa ovat tarpeellisimpia).

Löytyyköhän tietokoneesi käynnistä-valikosta (vasen alakulma) Ohjauspaneeli? Siellä on mm. Verkko- ja Internet-yhteydet. Tuota klikattuasi saattaa näkyä, onko sinulla esim. Windowsin palomuuri. Sen kuvake on siellä. Jos näin on klikkaa vielä Windowsin palomuuri -kohtaa ja siitä näet, onko se käytössä.

Ohjauspaneelissa ollessasi pystyt myös selvittämään käyttöjärjestelmäsi. Ylhäältä taas Ohje Tietoja Windowsista (oletten että sulla on Windows). Siellä sitten lukee kenties Windows XP tms. ja versiokin.

Olikohan tästäkään mitään apua, menikö liian vaikeaksi? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6246
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      25
      3737
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      168
      2868
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2810
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1724
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1602
    7. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      9
      1563
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      148
      1561
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1288
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      21
      1202
    Aihe