Itse piti siirtää asiointi Kajaanin apteekkiin kun sieltä saa kuitin. En halua tukea harmaata taloutta.
Saatteko apteekista kuittia?
14
639
Vastaukset
- Anonyymi
Kuitin saa ilman pyytämättä.
- Anonyymi
Eipä ole tullut moneen kertaan kun käynyt.
- Anonyymi
Mutta sossuhan saa suoraan kelalta tiedot,ei sinne tartte kuittia toimittaa lääke ostoista. Näin mulle on kerrottu
- Anonyymi
Ei ole ollut ongelmia kuittien kanssa, joka kerta olen saanut apteekista kuitin, jos olen tarvinnut. Monissa liikkeissä kysyvät haluatko kuitin, otan jos tarvitsen, säästävät turhalta tulostukselta . Jos tarvitset kuitit sossuun, antavat varmaan vielä eritellyn kuitin.
- Anonyymi
Lain mukaan kuitti tulee antaa pyytämättä.
Koska itse en ole saanut useammallakaan kerralla kuittia niin tein ilmoituksen verovilpistä.
https://www.vero.fi/tietoa-verohallinnosta/yhteystiedot-ja-asiointi/asioi-verkossa/anna-vihje-verovilpista/
- Anonyymi
Juurikin apteekit ovat niitä pahimpia harmaantalouden pesiä!!! Vaikka sieltä saa kuitin niin poistavat sen jälkeenpäin kirjanpidosta ja vetävät fyrkat liiveihin!!! Kun ei sitä apteekin toimintaa muutenkaan valvota millään tavalla. Kiinasta tilaavat lääkkeet tullin ja verottajan ohi ja sitten vielä myyvätkin ne ilman kuittia! Pitäisikö aloittajan laittaa vähän ”valoja päälle” ja miettiä asiaa uudelleen? P.s kävin alkossa, sieltäkään en saanut kuittia.
- Anonyymi
Kyllä. Lisäksi apteekit ottavat katteen. Eivät suostu myymään lääkkeitä sisäänostohinnalla vaikka ihmisten sairauksilla ei pitäisi tehdä pisnestä.
- Anonyymi
Tuo on täyttä propagandaa. Jos tehtäsiin pimeetä kauppaa ei apteekkarit olisi verokunkkuja kunnissa, kuten ovat olleet iät ja ajat.
- Anonyymi
Tilaa netin kautta ,netti Apteekkeja löytyy kautta maan,itse käytin korona aikaan palvelua.
- Anonyymi
Saa olla melko avuton uuvatti jos ei suutansa saa sen vertaa auki että pyytää kuitin. Aina on kysytty, että tarviiko kuitin ja halutessaan aina saa.
- Anonyymi
Ei ole kysytty ja kuitti pitää antaa kysymättä.
- Anonyymi
Verotukseenko buranan laitat?
- Anonyymi
Aina on kysytty kuitin tarvetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1576354
- 501806
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381464- 471051
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241019Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48941Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13929Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384898Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14877Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75875