Saatteko apteekista kuittia?

Anonyymi-ap

Itse piti siirtää asiointi Kajaanin apteekkiin kun sieltä saa kuitin. En halua tukea harmaata taloutta.

16

816

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuitin saa ilman pyytämättä.

• Anonyymi

Eipä ole tullut moneen kertaan kun käynyt.

• Anonyymi

Mutta sossuhan saa suoraan kelalta tiedot,ei sinne tartte kuittia toimittaa lääke ostoista. Näin mulle on kerrottu

• Anonyymi

Ei ole ollut ongelmia kuittien kanssa, joka kerta olen saanut apteekista kuitin, jos olen tarvinnut. Monissa liikkeissä kysyvät haluatko kuitin, otan jos tarvitsen, säästävät turhalta tulostukselta . Jos tarvitset kuitit sossuun, antavat varmaan vielä eritellyn kuitin.

• Anonyymi

Juurikin apteekit ovat niitä pahimpia harmaantalouden pesiä!!! Vaikka sieltä saa kuitin niin poistavat sen jälkeenpäin kirjanpidosta ja vetävät fyrkat liiveihin!!! Kun ei sitä apteekin toimintaa muutenkaan valvota millään tavalla. Kiinasta tilaavat lääkkeet tullin ja verottajan ohi ja sitten vielä myyvätkin ne ilman kuittia! Pitäisikö aloittajan laittaa vähän ”valoja päälle” ja miettiä asiaa uudelleen? P.s kävin alkossa, sieltäkään en saanut kuittia.

• Anonyymi

Kyllä. Lisäksi apteekit ottavat katteen. Eivät suostu myymään lääkkeitä sisäänostohinnalla vaikka ihmisten sairauksilla ei pitäisi tehdä pisnestä.

• Anonyymi

Tuo on täyttä propagandaa. Jos tehtäsiin pimeetä kauppaa ei apteekkarit olisi verokunkkuja kunnissa, kuten ovat olleet iät ja ajat.

• Anonyymi

Tilaa netin kautta ,netti Apteekkeja löytyy kautta maan,itse käytin korona aikaan palvelua.

• Anonyymi

Saa olla melko avuton uuvatti jos ei suutansa saa sen vertaa auki että pyytää kuitin. Aina on kysytty, että tarviiko kuitin ja halutessaan aina saa.

• Anonyymi

Ei ole kysytty ja kuitti pitää antaa kysymättä.

• Anonyymi

Verotukseenko buranan laitat?

• Anonyymi

• Anonyymi

Aina on kysytty kuitin tarvetta.

• Anonyymi

En saanut. Kajaaniin tänään apteekkiin.

• Anonyymi

Se nuori mies ei ainakaan anna kuittia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1538
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      1003
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      899
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      861
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      826
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      768
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      760
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe