Kehitysvammaisten matematiikka rahan ymmärrys

Anonyymi-ap

Itse en ole koskaan tarvinnut älyllisen Kehitysvamman edunvalvojaa eikä vanhemmat ole myös nähnyt tarvetta hoitaa minun käyttötili ja käyttö rahaa, kun osaan yksin pienestä työkyvyttömyys eläke rahasta maksaa vuokran, vesi, sähkö, kotivakuutus ja puhelin laskut.

Älyllinen kehitysvammaisuus tekee omalla kohdalla vahvuus alue on rahan käyttö olen osannut laittaa kotona käteistä säästöön jolla olen ostanut uuden kännykän ja uuden pyykkikoneen.

Tällä hetkellä ei ole mitään erääntyviä laskuja.

Mutta Lievä älyllinen kehitysvamma tekee minun kohdallani on sosiaaliset taidot jäänyt vaikean kehitysvamma tasolle.

Kun olen kuunnellut Fasd podcast juttuja tunnistan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena minähän olen selvittämättä Fasd niillä on usein Fasd ihmisillä epätasainen kyky profiili ja ne ei ymmärrä sosiaalisia vihjeitä joka on esimerkki joku sanoo puhelimessa älä puhu yhdestä samasta asiasta tai, että joku ihminen kirjoittaa älä kirjoita koko ajan kehitysvammasta.

Fasd podcast jutussa sano ne ihmiset joilla Fasd ne ymmärtää kun ottaa tiukan katse kontaktin ja sanoo nyt ei ole sinun vuoro puhua silloin Fasd ihminen ymmärtää.

Fasd on todettu olevan tällä hetkellä josta syystä moni on saanut Lievän älyllisen kehitysvamman vaikka ei täyty kaikki älyllinen kehitysvamma oireet.

Jotkut Fasd ihmiset ei tarvitse edunvalvontaa ja ne on itse itsensä edunvalvojana ja ne ei osaa ymmärtää kieltoja ja ne puhuu selkeästi osaa ilmaista itseään selkeästi kun taas jotkut Fasd ihmiset puhuvat ja kirjoittaa yhdestä samasta ja ne ei ymmärrä ei sanaa kun taas ne joilla on selkeä älyllinen kehitysvamma ne ymmärtää sanan ei.

T. Henna Maria Espoosta

0

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
        Maailman menoa
        195
        1647
      2. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
        Kotimaiset julkkisjuorut
        247
        1480
      3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
        Ikävä
        28
        1071
      4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
        Ikävä
        79
        1037
      5. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
        Ikävä
        74
        1030
      6. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
        Ikävä
        117
        990
      7. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
        Ikävä
        77
        910
      8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
        Kotimaiset julkkisjuorut
        157
        851
      9. Hindujen rukous ei auta

Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin
        Hindulaisuus
        351
        845
      10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
        Ikävä
        54
        814
      Aihe