Itse en ole koskaan tarvinnut älyllisen Kehitysvamman edunvalvojaa eikä vanhemmat ole myös nähnyt tarvetta hoitaa minun käyttötili ja käyttö rahaa, kun osaan yksin pienestä työkyvyttömyys eläke rahasta maksaa vuokran, vesi, sähkö, kotivakuutus ja puhelin laskut.
Älyllinen kehitysvammaisuus tekee omalla kohdalla vahvuus alue on rahan käyttö olen osannut laittaa kotona käteistä säästöön jolla olen ostanut uuden kännykän ja uuden pyykkikoneen.
Tällä hetkellä ei ole mitään erääntyviä laskuja.
Mutta Lievä älyllinen kehitysvamma tekee minun kohdallani on sosiaaliset taidot jäänyt vaikean kehitysvamma tasolle.
Kun olen kuunnellut Fasd podcast juttuja tunnistan Lievän älyllisen kehitysvamman saaneeena minähän olen selvittämättä Fasd niillä on usein Fasd ihmisillä epätasainen kyky profiili ja ne ei ymmärrä sosiaalisia vihjeitä joka on esimerkki joku sanoo puhelimessa älä puhu yhdestä samasta asiasta tai, että joku ihminen kirjoittaa älä kirjoita koko ajan kehitysvammasta.
Fasd podcast jutussa sano ne ihmiset joilla Fasd ne ymmärtää kun ottaa tiukan katse kontaktin ja sanoo nyt ei ole sinun vuoro puhua silloin Fasd ihminen ymmärtää.
Fasd on todettu olevan tällä hetkellä josta syystä moni on saanut Lievän älyllisen kehitysvamman vaikka ei täyty kaikki älyllinen kehitysvamma oireet.
Jotkut Fasd ihmiset ei tarvitse edunvalvontaa ja ne on itse itsensä edunvalvojana ja ne ei osaa ymmärtää kieltoja ja ne puhuu selkeästi osaa ilmaista itseään selkeästi kun taas jotkut Fasd ihmiset puhuvat ja kirjoittaa yhdestä samasta ja ne ei ymmärrä ei sanaa kun taas ne joilla on selkeä älyllinen kehitysvamma ne ymmärtää sanan ei.
T. Henna Maria Espoosta
Kehitysvammaisten matematiikka rahan ymmärrys
Anonyymi-ap
0
98
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1951647Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2471480Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281071- 791037
- 741030
- 117990
- 77910
Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose157851Hindujen rukous ei auta
Rukoilu hindulaisuuden tapaan ei voi missään tapauksessa tuottaa hyviä tuloksia. Ja miten joku epäjumala voisikaan mihin351845- 54814