Ristijärven vahvin mies

Anonyymi-ap

Kuka on vahvin mies Ristijärveltä

24

1484

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on sillä lailla,kun minä SUUTUN NIIN SITÄ EI PELEKÄÄ KUKKAAN.toisaalta hajussakin olen vahva,syön sen verran paljon,kun käyn kyykky kakalla täytyy siirtyä 3-4 kertaa ja joka läjään jää pohkeen jäljet.eräs neitonen ihmetteli,että ompa keskivartalosi kasvanut,kerroin hälle etten ole lihonut vaan se on "kikkelin kannattaja lihas". Vastaus oli ok.

• Anonyymi

Erkki

• Anonyymi

Siitä voisi tehdä kisan Juustoleipämessujen yhteyteen. Kauneuskilpailun voisi pitää samalla osallistujien kesken.

• Anonyymi

Amerikan malliin.: Voimalaite; Lyönti voimalaitteelle, kuka kovimman lukeman lyö, on voittaja. Kaikki Ristijärven naiset ovat kauniita, siihen ei tarvita kilpailua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Amerikan malliin.: Voimalaite; Lyönti voimalaitteelle, kuka kovimman lukeman lyö, on voittaja. Kaikki Ristijärven naiset ovat kauniita, siihen ei tarvita kilpailua.

Osallistujien kesken. Siis näiden voimamiesten kauneutta mitattaisiin fyysisen suorituksen yhteydessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osallistujien kesken. Siis näiden voimamiesten kauneutta mitattaisiin fyysisen suorituksen yhteydessä.

Kannatetaan.

• Anonyymi

Oeskoon Paavo? Voitti vt.kunnanjohtajan 6-0,protestin teki vaan ei menny läpi.

• Anonyymi

Kuka on vt. kunnanjohtaja?

• Anonyymi

Sen mutsin aikaan tais olla Ojavuo,nyt kaiketi Seppänen

• Anonyymi

Kehys-Kainuun kunnista; Kuhmo, Suomussalmi, Hyrynsalmi, Ristijärvi, Paltamo, - yhdessäkään ei ole johtajaksi ominaisuuksiltaan tunnistettavaa - Puolangalla on.

Laumakepulaisuus ei ole samaistettavissa johtajuusominaisuuksiin.
        (Poromiehet kiroaa jos porokarjaan hakeutuu metsäpeura. Arabeilla on lammaslaumojen johtajina vuohi, nautakarjalla sonn ).

• Anonyymi

Raha on voimaa.

• Anonyymi

Seppo.

• Anonyymi

En ole, ainakaan enää kun ikää on tullut. Vaatimattomat 230 kg oli maastaveto
        ennätys.

• Anonyymi

Aina eläneet äitin eläkkeellä vätykset.
      Eivät ikinä tehnyt oikeestaan työtä.

• Anonyymi

jeepeel on 44 tassu

• Anonyymi

Se kaljupäinen hitsaripete

• Anonyymi

Asko oli joskus

• Anonyymi

Siinä vasta oli turha kaveri.

• Anonyymi

Tuossahan olisi ensi juustoleipä päivään oiva lisä. Kisa pystyyn. Osallistua saa vain ristijärveläiset. Ja lajeiksi maan läheiset lajit. Pottusäkin kanto, kottikärryillä kärräys takaperin lastia 150 kg, alasimen nosto, Zetor 25:n veto jne. tukin haalaus. Kyllä niitä keksii.

• Anonyymi

Kyllä Asko ja Pasi oli vahvoja ja Ville

• Anonyymi

Kalustoo pojat osas tuhota ja uhota mut siihenpä se jäikin

• Anonyymi

Kovimpien ehdotuksien viestit on poistettu

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109