Vaihtoehtoa Mae Hong Son Loop:lle

Kävin tuon ylläolevan Pohjois-Thaimaassa sijaitsevan "roadtrip:n" (muutamalla "sivulenkillä", mm. doi inthanon yms) ajamassa yksin moottoripyörällä olikohan tuo vuonna 2018 taikka 2019 kolmella yöpymisellä.
Tuo on jäänyt itselle takaraivoon että joskus pitäisi tehdä uudestaan (ja vaikka yöpyä reissulla pari-kolme yötä enemmän), mutta on sitten jäänyt tekemättä,
Asiasta on ollut muutamaan otteeseen puhetta hyvän ystäväni kanssa ja hän on ollut halukas lähtemään mukaan ja nyt alkaisi näyttämään siltä että reissu saattaa toteutua tulevalle Toukokuulle (ei ehkä ihan optimaalisin aika, mutta ainoa joka sopisi meille molemmille).
Tuo alkuperäinen reitti on kyllä erittäin nautinnollinen, mutta vielä kytee mielessä olisiko Pohjois-Thaimaassa tuolle reitille joku hyvä vastine olemassa jota voisi miettiä tuon Mae Hong Song Loop:n sijaan?

3

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nykymaailman arvopohjaisen realismin nimissä ajakaa tuo sama reitti avustamattomilla retkipyörillä teltta mukana siinä yöpyen.

Näytätte vähän taikuille mallia tulevaisuudesta Linkolalaisia periaatteita noudattaen.

• No itse kun en noita Linkolalaisia periaatteita juurikaan noudata, niin valitettavasti tuo ehdotuksesi ei meidän kohdalla tuolla mahdollisella reissun kohdalla tule toteutumaan...

• Noh, Tuonne Mae hong son loop:lle tulee nyt sitten kaverin kanssa loppuviikosta lähdettyä.
      To-Pe yönä lento Bangkokiin josta jatko aamupäivästä Chiang Maihin jossa yövytään yksi yö ennen kuin Lauantaina lähdetään moottoripyörillä liikkeelle.
      Alustavan suunnitelman mukaan oltaisiin reissussa viisi yötä joista kaksi viimeistä yötä Paissa, muuten sitten vaihdetaan yöpymispaikkaa päivittäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2804
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2077
    3. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      50
      1882
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1766
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1658
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1521
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1234
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1080
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1039
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      196
      1020
    Aihe