Ei hallitus halunnutkaan julkisen terveydenhuollon toimivan, yksityiset
terveysjätit voisivat menettää ison osan liiketoiminnastaan. Terveysjäteillä ei taida
mennä hyvin, kun hallitus nyt tekosyytä käyttäen ("jonojen lyhennys) järjestää niille yli 65-vuotiaita asiakkaita.
Jos ei hallitus olisi vienyt rahoja sotesta se voisi itsekin lyhentää jonoja,
mutta pörriäiset jäisivät nuolemaan näppejään. Onko niillä pulaa
asiakkaista vai rahanahneusko vain ?
(Asiasta klrjoittaa Kaleva)
Sote pitää pilata - se voi viedä yksityisiltä asiakkaita, jos sen annettaisiin toimia suunnitellusti
3
72
Vastaukset
- Anonyymi
Pörriäisille oli pakko keksiä jostain uusia asiakkaita, koska koronan
jälkeen niiden asiakasmäärä romahti. - Anonyymi
Ihmettelen Trumpin toimintaa manipulaatiota saada asiasta kuin asiasta niin hiton vaikeaksi ja ihan tahallaan. Lopulta palataan alkuasetelmaan ihan kuin ei mitään olisi tapahtunut, pelkkää populistista hämäystä minä tulin ja pelastin.
Orpo haukkui Soten ennen vaaleja oli propagandaa, haukkui suomen velkaantuminen on Marinin syy sai kansan uskomaan niin paljon että voitti vaalit, populisti persut seurasi vanavedessä.
Kokoomus oli aiempina vuosina esittänyt useita Sote malleja jotka ei kelvanneet muille, nyt yrittää pilata yksimielisesti hyväksytyn Soten. Rahoitus Soteen olisi kunnossa jos olisi tehty arvovalintoja, ja kun osattiin pilata talouden kehitys viemällä suomi lamaan.
Talous tulee kasvamaan hitaasti, niin hitaasti jotain voi odottaa seuraavalta hallitukselta luulen että Antti Lindtman saa jotain tolkkua, hyväksyy jopa kokoomuksen ja keskustan hallitukseen, toivottovasti myös vihreät ja vasemmiston, RKP.- Anonyymi
Persujen tekemää vahinkoa saadaan pikkuhiljaa korjattua hallitus hallitukselta,
kun PS pysyy oppositiossa ja toivon mukaan kannatuksen lasku pienentää
heidän kansanedustajanpaikkojaan. Mehän maksamme nyt ps-vahingontekijöille
jopa palkkiota, suunnilleen 600000 euroa kuukaudessa.
Mitä hirveää veronmaksajien rahantuhlausta !!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734529Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos181231- 711168
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia123999Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255884- 65876