Päästä irti!
Vaikeat elämän tilanteet. Teinit.
Hei! Olen yksinhuoltaja ja tämä kirjoitus on osoitettu kaikille vanemmille mutta yh miehen näkökulmasta katsottuna koska ei voi jakaa sitä vastuuta ja hermoja niinkuin kahden aikuisen perheissä. Älä käytä tätä jos lapsi on oikeassa hädässä ja tarvitsee ammattiapua!!! Voit kuitenkin lukea tämän ja rauhoittua. Rauhassa aina eteenpäin. Tämä ei ole totuus mutta jos tämä helpottaa yhdenkään ihmisen elämää niin nauti elämästäsi. Kaikki tässä kerrottu on laillista ja sovellettavissa kaikkiin elämän tilanteisiin. Mutta tämä koskee lapsia.
Mitä tehdä kun teini on kuin uhmaikäinen pikkulapsi. Porkkanat on käytetty ja loppu. Tuntuuko että mikään ei auta ja kaikki keinot käytetty. Kokeile vielä tätä ja voit nauttia elämästä niinkuin kuuluukin ja lapsesi nauttii myös vaikka ei ehkä heti. Hyvä johtaa aina hyvään mutta huono käytös huonoon. Kaikki rankut käyttöön järjestyksessä ja pykältäen eli ei kaikkia kerralla ja takaisin päin jos köytös parempaa. Riippuu paljon tilanteesta mikä järjestys järkevin varmasti keksitte muitakin keinoja. Netti pois. Puhelin pois. Tietokone pois. Tv pois. Ei kylään kavereita/kaverille. Rajummat? Niistä en sano mutta laillisia ja inhimillisiä laillisia kenoja löytyy aina...
Ja tässä se tärkein miksi rajat kusee aina. Eli ei jaksa kuunnella sitä vitun tulkutusta ja on vaan helpompaa antaa periksi. Ja onhan se oma lapsi kuitenkin niin rakas ettei sen halua kärsivän. (Se muuten on raastavaa katsottavaa) Jotenkin vaan haluais sen oymmärtävän. Se.varmasti haluaa että sinä ymmärrät sitä. Ja kyllähän se ymmärtää mutta vastustaa koska sinä olet sille tärkeä. Ja nyt se tärkein pointti miksi tämän kirjoituksen edes tein eli mitä minä teen kun hermot menee ja mikään ei auta??? miten minä vanhempana ja vastuullisena voin enää tehdä yhtään mitään? Olen jo tehnyt kaiken mutta aina kaikki kusee. Saat nauttia elämästä joka sekunti vaikka sinulla on vastuuta. Laita musiikki täysille ja anna mennä! Niin se toimii! Kuulokkeet jos naapureita! Napit saa yllättävän isolle. Kiukuttelua ei pidä kuunnella sekuntiakaan. Kun kaikki rankut käytössä niin jokainen tajuaa että elämä käy hyvin vaikeaksi ja hyvä niin mutta sinä saat olla rauhassa. Lapsi käyttää hyväksi hermojasi saadakseen sen kaiken takaisin mutta et kuuntele muuta kuin musiikkia.🫠 Lapsi kyllä osaa ottaa ruokaa ja käydä tarpeilla ja mennä nukkumaan.
Oma rauhaa lisää kun musiikki kuulokkeista täysille ja ei välitä. Kaikista paras omille hermoille ja siten myös lapsen parhaaksi. Kiukkuista lasta turha kuunnella. Tämä opiksi kaikille vanhemmille. Olkaa hyvä. Kyllä se oppii lopulta.. hymyile kun löydät sielusi ja löydät sen pysähymällä. jos tämä on viestini maailmalle niin olen tehtäväni tehnyt kiitos ja heipähei. 👋
Kaikki on saman arvoisia.
[email protected]
Vaiket lapset. Apu!!!
Anonyymi-ap
0
103
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514