Lehtikuninkaan tarjouksiin

Anonyymi-ap

ei kannata haksahtaa vaikka olisi miten hyvät tarjoukset. Myy Bonniersin ja Otavamedian lehtiä. Määräaikaiset tilaukset muutetaan kestotilauksiksi, Asiakaspalvelu on töykeää eikä puhelinpalveluissa muka tiedetä mistään mitään. Kysymyksiin ja reklamaatioihin ei vastata. Tilaajalahjojen kanssa ongelmia Bonniersilla. Lehtiä ovat esim. Tieteen Kuvalehti, Tee itse, Kunto plus. Lue lehdet kirjastossa tai osta irtonumeroita. Otavanedian lehdet ovat hiukan laadukkaampia, Bonnierin lehdet paljon kuvia, vähän tekstiä ja siinäkin asiavirheitä.

6

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En haksahda! Joku tilaa lehtiä ja laittaa roskiskatokseen otettavaksi ja sieltä otan. Kätevää!

• Anonyymi

Minulla on kyllä peruminen onnistunut helpolla netin kautta heidän sivuiltaan. olen kyllä aina perunut "varmuuden vuoksi" kaksi kertaa.
      Samoin pitää perua sanomalehdet joka vuosi ja pitää viikko ilman lehteä. Tosi nyt lopetin kaiken kun vaimo lähti hoitokotiin.

Se on mukavaa, vaikka lehtitilauksia on yli 5 v edelleen tulee tarjouksia nimellä ja aina uudella numerolla soittoja.
      heistä ei pääse millään eroon.

• Anonyymi

Ahdistelulta kuulostaa.

• Anonyymi

Eipä ole koskaan ollut ongelmia perua mitään lehteä, vaikka tarjousjakson olenkin ottanut. Joka kerran olen vain hyvissä ajoin laittanut sähköpostilla asiakastietoni, jotka löytyy laskusta ja tiedon että haluan lopettaa lehden tilauksen kuluvan laskutusjakson loppuun. Ainuttakaan lehteä ei ole tullut muita kuin ne jotka laskutusjaksossa olen maksanut. Kulloiseenkin lehden asiakaspalveluun pitää löytyä yhteystiedot lehden sivuilta.

• Anonyymi

Siis (pe..ele) lailla pitäs jo nykymaailmassa kieltää puhelinmarkkinointi. Enää viitsi edes katsoa puhelinta sen soidessa. Lehtimyyjien soittoon vastaan (jos ei lue, että "mahdollinen häirikkösoittaja"), että en tarvitse lehtiä, kun en osaa lukea ja sähköliittymän kaupustelijoille vastaan, että sähkö tulee seinästä, kun laskut maksaa, jos ilman niitä laskuja sähkön tulon lupaat, niin sitten suostun.

• Anonyymi

Miksi et laita puhelimeesi suoramarkkinointiestoa kun se kaikenlisäks on ilmainen? Ainoa mikä on niin pitää muistaa 3 vuoden välein uusia.
        Soita numeroon 0600 13404 ja toimi kuten siellä sanotaan.
        Alkuun voi vielä lehtimyyjien puheluita tulla, mutta riittää kun sanot että sulla on esto ja päivittäkää listanne.
        Minulla tuo esto on ollut jo yli 20 vuotta ilman ongelmia ja saanut olla rauhassa lehtimyyjiltä-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      398
      4500
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      121
      1752
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      138
      1518
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      73
      1273
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1086
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      72
      1077
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1019
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      64
      976
    9. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      960
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65