Lehtikuninkaan tarjouksiin

Anonyymi-ap

ei kannata haksahtaa vaikka olisi miten hyvät tarjoukset. Myy Bonniersin ja Otavamedian lehtiä. Määräaikaiset tilaukset muutetaan kestotilauksiksi, Asiakaspalvelu on töykeää eikä puhelinpalveluissa muka tiedetä mistään mitään. Kysymyksiin ja reklamaatioihin ei vastata. Tilaajalahjojen kanssa ongelmia Bonniersilla. Lehtiä ovat esim. Tieteen Kuvalehti, Tee itse, Kunto plus. Lue lehdet kirjastossa tai osta irtonumeroita. Otavanedian lehdet ovat hiukan laadukkaampia, Bonnierin lehdet paljon kuvia, vähän tekstiä ja siinäkin asiavirheitä.

6

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En haksahda! Joku tilaa lehtiä ja laittaa roskiskatokseen otettavaksi ja sieltä otan. Kätevää!

• Anonyymi

Minulla on kyllä peruminen onnistunut helpolla netin kautta heidän sivuiltaan. olen kyllä aina perunut "varmuuden vuoksi" kaksi kertaa.
      Samoin pitää perua sanomalehdet joka vuosi ja pitää viikko ilman lehteä. Tosi nyt lopetin kaiken kun vaimo lähti hoitokotiin.

Se on mukavaa, vaikka lehtitilauksia on yli 5 v edelleen tulee tarjouksia nimellä ja aina uudella numerolla soittoja.
      heistä ei pääse millään eroon.

• Anonyymi

Ahdistelulta kuulostaa.

• Anonyymi

Eipä ole koskaan ollut ongelmia perua mitään lehteä, vaikka tarjousjakson olenkin ottanut. Joka kerran olen vain hyvissä ajoin laittanut sähköpostilla asiakastietoni, jotka löytyy laskusta ja tiedon että haluan lopettaa lehden tilauksen kuluvan laskutusjakson loppuun. Ainuttakaan lehteä ei ole tullut muita kuin ne jotka laskutusjaksossa olen maksanut. Kulloiseenkin lehden asiakaspalveluun pitää löytyä yhteystiedot lehden sivuilta.

• Anonyymi

Siis (pe..ele) lailla pitäs jo nykymaailmassa kieltää puhelinmarkkinointi. Enää viitsi edes katsoa puhelinta sen soidessa. Lehtimyyjien soittoon vastaan (jos ei lue, että "mahdollinen häirikkösoittaja"), että en tarvitse lehtiä, kun en osaa lukea ja sähköliittymän kaupustelijoille vastaan, että sähkö tulee seinästä, kun laskut maksaa, jos ilman niitä laskuja sähkön tulon lupaat, niin sitten suostun.

• Anonyymi

Miksi et laita puhelimeesi suoramarkkinointiestoa kun se kaikenlisäks on ilmainen? Ainoa mikä on niin pitää muistaa 3 vuoden välein uusia.
        Soita numeroon 0600 13404 ja toimi kuten siellä sanotaan.
        Alkuun voi vielä lehtimyyjien puheluita tulla, mutta riittää kun sanot että sulla on esto ja päivittäkää listanne.
        Minulla tuo esto on ollut jo yli 20 vuotta ilman ongelmia ja saanut olla rauhassa lehtimyyjiltä-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      509
      4236
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3361
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2272
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      472
      2143
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      86
      1466
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1343
    7. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1261
    8. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      94
      1168
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      64
      1165
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1124
    Aihe