Lehtikuninkaan tarjouksiin

Anonyymi-ap

ei kannata haksahtaa vaikka olisi miten hyvät tarjoukset. Myy Bonniersin ja Otavamedian lehtiä. Määräaikaiset tilaukset muutetaan kestotilauksiksi, Asiakaspalvelu on töykeää eikä puhelinpalveluissa muka tiedetä mistään mitään. Kysymyksiin ja reklamaatioihin ei vastata. Tilaajalahjojen kanssa ongelmia Bonniersilla. Lehtiä ovat esim. Tieteen Kuvalehti, Tee itse, Kunto plus. Lue lehdet kirjastossa tai osta irtonumeroita. Otavanedian lehdet ovat hiukan laadukkaampia, Bonnierin lehdet paljon kuvia, vähän tekstiä ja siinäkin asiavirheitä.

6

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En haksahda! Joku tilaa lehtiä ja laittaa roskiskatokseen otettavaksi ja sieltä otan. Kätevää!

• Anonyymi

Minulla on kyllä peruminen onnistunut helpolla netin kautta heidän sivuiltaan. olen kyllä aina perunut "varmuuden vuoksi" kaksi kertaa.
      Samoin pitää perua sanomalehdet joka vuosi ja pitää viikko ilman lehteä. Tosi nyt lopetin kaiken kun vaimo lähti hoitokotiin.

Se on mukavaa, vaikka lehtitilauksia on yli 5 v edelleen tulee tarjouksia nimellä ja aina uudella numerolla soittoja.
      heistä ei pääse millään eroon.

• Anonyymi

Ahdistelulta kuulostaa.

• Anonyymi

Eipä ole koskaan ollut ongelmia perua mitään lehteä, vaikka tarjousjakson olenkin ottanut. Joka kerran olen vain hyvissä ajoin laittanut sähköpostilla asiakastietoni, jotka löytyy laskusta ja tiedon että haluan lopettaa lehden tilauksen kuluvan laskutusjakson loppuun. Ainuttakaan lehteä ei ole tullut muita kuin ne jotka laskutusjaksossa olen maksanut. Kulloiseenkin lehden asiakaspalveluun pitää löytyä yhteystiedot lehden sivuilta.

• Anonyymi

Siis (pe..ele) lailla pitäs jo nykymaailmassa kieltää puhelinmarkkinointi. Enää viitsi edes katsoa puhelinta sen soidessa. Lehtimyyjien soittoon vastaan (jos ei lue, että "mahdollinen häirikkösoittaja"), että en tarvitse lehtiä, kun en osaa lukea ja sähköliittymän kaupustelijoille vastaan, että sähkö tulee seinästä, kun laskut maksaa, jos ilman niitä laskuja sähkön tulon lupaat, niin sitten suostun.

• Anonyymi

Miksi et laita puhelimeesi suoramarkkinointiestoa kun se kaikenlisäks on ilmainen? Ainoa mikä on niin pitää muistaa 3 vuoden välein uusia.
        Soita numeroon 0600 13404 ja toimi kuten siellä sanotaan.
        Alkuun voi vielä lehtimyyjien puheluita tulla, mutta riittää kun sanot että sulla on esto ja päivittäkää listanne.
        Minulla tuo esto on ollut jo yli 20 vuotta ilman ongelmia ja saanut olla rauhassa lehtimyyjiltä-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2513
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      237
      1774
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      320
      1415
    4. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      58
      1022
    5. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      64
      979
    6. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      55
      870
    7. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      854
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      37
      786
    9. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      37
      717
    10. Sinulle vain

Kirjoitan sinulle, koska sydämeni on niin täynnä asioita, joita en ole voinut sanoa ääneen. Tämä ei ole kirje, jossa pyy
      Ikävä
      45
      698
    Aihe