EU:n pelko medioineen Venjästä,on talouskateudessa tehty ja vielä asein,hyötynä vain ruumiskasat !?

Anonyymi-ap

Suomessakin tähän propakandaan, pantu miljardeja,aseiden ja naton lisäksi, jolla vain kateudessaan, halutaan näyttää uhmaa !?
Nyt sitten pelataan , vaalipetturi Zelenskin kanssa hasardia ja teloitetaan rauhanneuvottelia,älähtämättä !?

16

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka tyhmä ihmisen pitäisikän olla kadehtiakseen venäjää.
      Venäläinen ei ole ihminen.

• Anonyymi

TUO EI OLLUT VASTAUS KYSYMYKSEEN, cain yksinketaisuuden ja tyhmyyden osoitus,rasistina !?

• Anonyymi

Vain Suomen rasistit,joukko hysteriassaan kateellisia ja tietoisia valehtelioita,jo 11 vuotta !?

• Anonyymi

Sanos muuta, siitä nyt kärsii Rasismi ja Natsismi !?

• Anonyymi

Nää yksisilmäiset on tosi pimeitä. Putinin kannattajat Venäjällä ja Trumpin kannattajat Amerikassa. Sillä erolla,että Venäjällä työnnetään alas parvekkelta. Amerikassa saa hypätä itse. (tilanteen pakosta).

• Anonyymi

Suomen ja mediain idolit,erikoisesti enemistöllä on,vaalipetturi Zelenski ja kansanmurhaja rosvo Israeil,ei ihme missä mennään !?

• Anonyymi

Kuinka vähällä järjellä maailman kahta suurvaltaa johdetaan.
      Trump osoitti täydellisen tyhmyytensä. Putinista se on tiedetty jo ajat sitten.
      Kaipaan Teemu Selänteen kommenttia ystävänsä käytöksestä.

• Anonyymi

Kohta Zelenski on turvapaikkaahakemassa, Suomi voi olla ainoa vaihtoehto,jo lajoitusrahat loppuu ja Olikarkki armeijat lakkautetaan !?

• Anonyymi

Ei ole yhtä oikeaa!
      Trump ja Vance puhuivat totuuden sanoja suorassa lähetyksessä, mikä oli ensiarvoisen tärkeää siksi, ettei media pysty vääristelemään sanoja.

Media näyttää kuitenkin ottavan kantaa polittisesti asettumalla toisen osapuolen tukijaksi.
      Zelenskyi sanoi toivovansa, että Trump olisi Ukrainan "puolella"?
      Rauhanneuvottelijan pitäisi kuitenkin olla kummankin osapuolen "puolella"?

Paniikissa olevat eurooppalaiset poliitikot eivät voi myöntää virheitään, vaan yrittävät perustella sodan jatkamista hatarin perustein, ihmishenkien menettämisestä huolimatta.

• Anonyymi

Mitähän Trump sanoo jollekkin arabimaan seikille,joka tulee "yöpuku" päällä häntä tapaamaan.?
      Heitä jo Trump pois se typerä punainen lakki,

• Anonyymi

Amerikan presidentti näytti tyhmyytensä ja moukkamaisuutensa ja varapresidentti pani vielä paremmaksi.
      Kyllä maailman johtavaa valtiota johdetaan vähällä järjellä.

• Anonyymi

Jos Suomi ei itse tuomitse sotahullujaan,sen voi tehdä joku toinen,on muistettavana !?

• Anonyymi

Todistaa,että Trumpin kannattajat Suomessa ovat täysiä älykääpiöitä.
      Miksi tukevat tätä mielipuolta äijää.
      Ihmetystä herättää kyllä myös entisten Amerikan presidenttien hiljaisuus.

• Anonyymi

Suomessa ei ole muita sotahulluja kuin ne jotka kannattavat Trumpia ja hänen linjaansa.

• Anonyymi

Ja tietyn puolueen kannattajissa heitä on eniten.

• Anonyymi

Persut on johtava puolue-jälleen negatiivisessa mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6332
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4764
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3314
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3151
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      360
      1770
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1598
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      72
      1418
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1328
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      84
      1244
    Aihe