onko mitään hakenut vai ei...pöljä laitos.
Mistä se työkkäri tietää
21
303
Vastaukset
- Anonyymi
Velvoitteet on täytettävä myös osa-aikatyöläisten eli haettava on.
- Anonyymi
Ketjun aloittaja ilmeisesti ei ole ollut työttömänä viime vuosina,,,
- Anonyymi
On todellakin ja luultavammin kyse pikemminkin vuosikymmenistä kuin vuosista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On todellakin ja luultavammin kyse pikemminkin vuosikymmenistä kuin vuosista.
Sekä pää täysi tyhjää....
- Anonyymi
Nämä on yhden pöljän tyhjänpäiväisiä päivittäisiä aloituksia😒🥱
- Anonyymi
Kukahan näit laittaa? Sekö joka käskee toisia huutelemaan vieraille ihmisille ? Aika noloa minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan näit laittaa? Sekö joka käskee toisia huutelemaan vieraille ihmisille ? Aika noloa minusta.
Huutelut ei auta.
- Anonyymi
Ei se tiedäkään..eikä tarkistele. Mutta Suomalaisethan on tunnetusti kuuliaista kansaa...niinkuin esim yöllä punaisissa valoissa seisominen :)
- Anonyymi
Mistä se työkkäri sitten tietää esim jos toinen sanoo että on päivän vk duunissa ja onkin 4 päivää? Eihän se TE toimisto sitäkään tiedä.
- Anonyymi
Tampio
- Anonyymi
Homo
- Anonyymi
Hinaaja
- Anonyymi
Pelle
- Anonyymi
Läski
- Anonyymi
Mulqwist
- Anonyymi
Qusiaivo
- Anonyymi
Paskiainen
- Anonyymi
Luuseri
- Anonyymi
Pultsari
- Anonyymi
Siitä kun sinne ilmoitetaan
- Anonyymi
Ei ilmoiteta ei.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1028892
- 474379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html401596- 241510
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121200Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29847