Ei ole Puolanka kuin ennen.
Kävin eilen Puolangalla
54
2547
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhjää täynnä.
- Anonyymi
No ei sitä itse aina tajua kun kaikki over.
- Anonyymi
Russakatkin hävinneet.
- Anonyymi
Puolanka oli hyvä paikka vielä 15 vuotta sitten. Mitä on tapahtunut?
- Anonyymi
Ihan hyvä edelleen,muutama hörhö yrittää öykkäröidä joka asiassa.Sitä ökkäröintiä voi kyllä ihan huvittuneesti seurata sivusta.
- Anonyymi
no, tiiätthännä se kepusotkee...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä edelleen,muutama hörhö yrittää öykkäröidä joka asiassa.Sitä ökkäröintiä voi kyllä ihan huvittuneesti seurata sivusta.
Kuolinpesätkin ajautuu konkurssiin. Voi veljet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuolinpesätkin ajautuu konkurssiin. Voi veljet!
puolanka kasvaa ja kehittyy suolijärven kautta. Ainoa kylä tuo suolijärvi, jonne ei ole luvassa tuuliropeleita. Miksi näin?
- Anonyymi
sinisalo takas
- Anonyymi
Puolangalla ei saada siunattuun tilaan enää muita kuin lehmiä. Syynä sisäsiittoisuus. Puolangan 1000 ihmistä ovat degeneroituneet sille tasolle, että ne eivät osaa ajatella asioita muun kuin kepulaisuuden kautta. Lopputulos aivan kauhea; saunassa syntyneitä kierosilmäisiä kyttyräselkiä kohta joka savussa.
- Anonyymi
Kävin eilen Pudasjärvellä silmälääkärissä. Ja mitä silmäni näkivätkään puolangan naapurikunnassa! Kauniita nuoria suorajalkaisia neitoja raitti täynnä. Osa työnsi vahinkovankkureita ja kylillä oli elämää. Vielä 70-luvulla Puolanka oli Pudasjärveä vireämpi kylä. kepulaistaminen on tehnyt sen, että puolangalla ei kannata enää edes käpyjen keräily. Paltamossakin on kaikki paremmin ja varsinkin Ristijärvellä. Taidan muuttaa Vaalaan.
- Anonyymi
Kaikkiin mainetsemiihin kuntiin on rakennettu ja on rakenteilla runsaasti tuulivoimaa, ei ihme, että ovat niin elinvoimaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkiin mainetsemiihin kuntiin on rakennettu ja on rakenteilla runsaasti tuulivoimaa, ei ihme, että ovat niin elinvoimaisia.
Minkä nimisiä tuulivoimaloita näissä kunnissa on ?
Miten elinvoimaa tulee tuulivoimaloista, jotka eivät työllistä paikallisia? Työt ne tuo elinvoimaa kuntaan.
Näiden tuulivoimaloiden ihailijat yleensä vanhukset joilla on pikku pläntti vuokrattuna maata. Tai osa näitä, jotka kuvittelevat, että sähkön hinta pysyy halpana. Tosin eivät huomaa, että siirtomaksut nousee koko ajan.
Osa syynä siihen on, että Fingrid tarvitsee rahaa tehdäkseen linjoja, että saadaan sähkö siirrettyä.
Se tympii eniten, että Suomi niin tyhmä ettei edes sähkövetos oteta ulkomaalaisilta firmoilta. Pitäisi edes jollakin tavalla Suomen hyötyä tästä banaani valtion osasta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä nimisiä tuulivoimaloita näissä kunnissa on ?
Miten elinvoimaa tulee tuulivoimaloista, jotka eivät työllistä paikallisia? Työt ne tuo elinvoimaa kuntaan.
Näiden tuulivoimaloiden ihailijat yleensä vanhukset joilla on pikku pläntti vuokrattuna maata. Tai osa näitä, jotka kuvittelevat, että sähkön hinta pysyy halpana. Tosin eivät huomaa, että siirtomaksut nousee koko ajan.
Osa syynä siihen on, että Fingrid tarvitsee rahaa tehdäkseen linjoja, että saadaan sähkö siirrettyä.
Se tympii eniten, että Suomi niin tyhmä ettei edes sähkövetos oteta ulkomaalaisilta firmoilta. Pitäisi edes jollakin tavalla Suomen hyötyä tästä banaani valtion osastaEtkö ole kuullut vielä, että kunnat saavat ruhtinaalliset kiiteistöverotulot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole kuullut vielä, että kunnat saavat ruhtinaalliset kiiteistöverotulot.
Näin ne hehkuttaa, että kiinteistöveroja tulee .mutta viittaisin 5.33 tekstiin, noissa pitäjissä ei pahemmin ole tuulivoimaloita.
Vaan ei se mitään ,Lestijärvellä odottavat asukas ryntäystä kun saavat voimalat valmiiksi..
Minä odotan valtiolta kiinteistövero tasausta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin ne hehkuttaa, että kiinteistöveroja tulee .mutta viittaisin 5.33 tekstiin, noissa pitäjissä ei pahemmin ole tuulivoimaloita.
Vaan ei se mitään ,Lestijärvellä odottavat asukas ryntäystä kun saavat voimalat valmiiksi..
Minä odotan valtiolta kiinteistövero tasaustaTuskin Lestillä odotetaan väkiryntäystä. Jokainen tietää, etteivät tuulivoimalat/tulot niistä saa ihmisiä muuttamaan. Ihan propagandaa on, jos joku väittää jotain ihmisten muuttamisesta tuulivoimakuntiin.
- Anonyymi
Kaikki tältä osin ennallaan kepu jyrää
- Anonyymi
Ei muuta kuin Pudikselle naisiin. Siellä niitä riittää eikä kukaan turpiin vetele jos yhden vie. Ihan kansainvälinen on meininki jos sisäsiittoiseen vertaa.
- Anonyymi
Kaupanneiditkin ihan kaikille hyvät päivät toivottaa. Ihan on muuta sisäsiittoiset touhut. Kun teillä ulkopuolisen näkee häntä ei tervehditä, kiitellä, hyvästellä ja muutenkin vain mulkoillekaan eikä naamaan katsota. Muuan Sari oli kyllä positiivinen poikkeus. Katsekontaktiin vastasi ja hyvää viikonvaihdetta toivotteli.
- Anonyymi
Asiakaspalveluun kuuluu ystävällisyys, avoin katsekontakti, kiitos toimista ja hyvästely. Sinä Venla et täyttänyt näistä ensimmäistäkään. Onneksi toinen kauppa.
- Anonyymi
On se imeläpussi leuanalla jos joku paikallinen jäärä eteen ilmestyy
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän ei ollut kiinnostunut sinusta. Ei ehkä ihan ainut syy. Oliko tunteet pinnassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitteko edes lähinaamakuvia itsestänne, kun siitä pidätte. Ei se tarkoita ollenkaan että narsistin piirteitä olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laittaisitteko edes lähinaamakuvia itsestänne, kun siitä pidätte. Ei se tarkoita ollenkaan että narsistin piirteitä olisi.
Hahhaa ei ikinä.
- Anonyymi
Onnekseni tämä ei ollut minun aloitukseni. Olet herkkä tunteellinen ja sen näin jo meidän ihan ensi kohtaamisesta. Ihan täydellinen nainen, koska luotettavuus kaiken perusta. itse kuitenkin valintasi teet ja sitä kunnioitan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onnekseni tämä ei ollut minun aloitukseni. Olet herkkä tunteellinen ja sen näin jo meidän ihan ensi kohtaamisesta. Ihan täydellinen nainen, koska luotettavuus kaiken perusta. itse kuitenkin valintasi teet ja sitä kunnioitan.
On sinulle Venla meitä tulijoita. Lähetä tietoa koska tulijoita ja voin eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sinulle Venla meitä tulijoita. Lähetä tietoa koska tulijoita ja voin eteenpäin.
Potkisit ykkönen minut ulos ja jatkaa voisin, epätietoisuus tappaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas täällä kuten tavallista varattua vongataan ja vikitellään. Hän on varattu ja miehen kanssa näkyy kulkevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas täällä kuten tavallista varattua vongataan ja vikitellään. Hän on varattu ja miehen kanssa näkyy kulkevan.
Hyvä tietää. Puskaradiolla on kaikki tieto ja tunninperästä puoli kirkonkylää on asioiden tasalla. Luovutan lopullisesti, vaikka valmiille tulijoita olisi, ei vain kaltaistasi johon voimakkaat tunteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä tietää. Puskaradiolla on kaikki tieto ja tunninperästä puoli kirkonkylää on asioiden tasalla. Luovutan lopullisesti, vaikka valmiille tulijoita olisi, ei vain kaltaistasi johon voimakkaat tunteet.
Etkö tajua, että hän pitää hauskaa kustannuksellasi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö tajua, että hän pitää hauskaa kustannuksellasi?
Pitäkää sitten hauskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäkää sitten hauskaa.
Sitä toivotan, Minulle ei hauska vaikka tulijoita olisi. En ketään kuin yhden noteeraan, ilman häntä olen yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä toivotan, Minulle ei hauska vaikka tulijoita olisi. En ketään kuin yhden noteeraan, ilman häntä olen yksin.
Yksin parasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin parasta.
Lähde ihmeessä jonkun kepuliavioliittorikkojan mukaan, niin saat keskustapuolueen pormestarin takaamana paremman taloudellisen elämän kunnan jäsenten turhana kustannuksena kuten aiemmatkin valtuuston puheenjohtaja mukaan lukien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähde ihmeessä jonkun kepuliavioliittorikkojan mukaan, niin saat keskustapuolueen pormestarin takaamana paremman taloudellisen elämän kunnan jäsenten turhana kustannuksena kuten aiemmatkin valtuuston puheenjohtaja mukaan lukien.
Toki tuon tiedän ja noita avionrikkojia on kaikki kapakat pullollaan. Ei oikein vielä innostunut ole. Oikeastaan taloudellenikin elämäni on mallissaan, koska minulla on ihan kaikkea enemmänkin kuin tarpeeksi. Omaisuutta tärkeämpänä pidän tunteita ja yhteisiä yhdessäolon hetkiä jotka ei näköjään ikinä toteutua voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin värikästä on häneen liittyvä keskustelu. Onko noita mielitiettyjä sulhoja jo liiaksi asti. Taikka vaikeutta valita, onneksi jätetyillä muita vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin värikästä on häneen liittyvä keskustelu. Onko noita mielitiettyjä sulhoja jo liiaksi asti. Taikka vaikeutta valita, onneksi jätetyillä muita vaihtoehtoja.
Vaikeus valita kun ei sykähdytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikeus valita kun ei sykähdytä.
Olkaa sitten kuin ennenkin keskenänne, jos ulkopaikkakunnallinen kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mitään ei vielä tapahtunut, kyllä se säkinpohja vuotaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla jo aamu ennen kuin sinun vuoro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla jo aamu ennen kuin sinun vuoro.
Olisin halunnut antaa hänelle vain kaksi sanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisin halunnut antaa hänelle vain kaksi sanaa.
Ihanaa, anna ne hänelle. Melkein tiedän mitä ne on. Anna palaa, olette täydellinen pari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, anna ne hänelle. Melkein tiedän mitä ne on. Anna palaa, olette täydellinen pari.
Elämämme ehkä ihan erisuuntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämämme ehkä ihan erisuuntiin.
Kuitenkin tunteet pinnassa.
- Anonyymi
Kävin minäkin Puolassa eilen ja mikä mielen alentuma oli päällänsä. Kepulaisia siittimet sikin sokin.! Minä masennuin,,, minä todellla masennuin. Voiko olla niin puolankapuolalainen kuin volla olla?
Pelkät puolankalaiset ovat melko iljettävä tilanne. Lehmiä voi kasvattaa ilman keskustapuoluetta ja lampaille ei tarvitse tehdä nk. laupeudentöitä. Joka tarkoittaa kepussa nk. härkähyppyä.- Anonyymi
Narsistin puhetta. Kun itsellä menee perseelleen,niin miksi toisella hyvin?
- Anonyymi
Ei ole enää keskustauskovaisia lehmätilallisia tai lampureita Puolangalla keskustapuolueen pormestarin poika ja Parolan tyttö korruptiosidonnaisuudessaan pois lukien.
- Anonyymi
Puolanka on kehittynyt hyvään suuntaan. Ei tullu turpiin heti,kun kurvasin kylälle.
- Anonyymi
Ei siellä kyllä ketään ollutkaan.
- Anonyymi
Täysin pystyyn kuollut kylä eli ei mitään elämää enään täällä. Ei nähtävää eikä koettavaa.
- Anonyymi
On täällä kaksi narsistia jotka valaa valheita ihmisille. Onneksi terveet ihmiset ei mene lankaan. Sekös näitä kaheleita harmittaa.
- Anonyymi
Täällä esiintyy kaksi pahanlaatuista kepunarsistia. Molemmat syytteessä virkarikoksista. Toinen maajussi, toinen naisoletettu. Naisoletetun mies -Sami- on tietty kuntalaisten ruokittavana suojatyössä. Kepulainen kun on.
Mutta uutta rikostutkintaa tulossa lomakauden jälkeen tälle kepurötöstelijäparille. Eikä näille sikailijoille pidäkään antaa mitään sääliä. Itse ovat itsensä ajaneet rikossyytteiden vastaajiksi. Napoleonkompleksi teettää vähä-älyisille kepuille tällaista. Ja toiseksi kun kuntalaisia vastaan taistelussa on vain yksi häviäjä. Kepurikollispari.- Anonyymi
On täällä pari oikein huippupölvästiä, kaikesta valittaja ja jokivarren Tiltu.
- Anonyymi
Tällä viikolla HaO vaatii kiireellistä vastausta kepukonnilta, millä laillisella oikeudella aikovat varastaa 3 miljoonaan euroa köyhiltä eläkemummoilta ja -papoilta.
Onneksi on kuntalaisia, jotka pitävät vähävaraisten vanhusten puolta. Kepurosvoilta.
Se 3 millin riskilaina kuntalaisten niskasta putoaa kuin kivi hallinto-oikeudessa.
Eläköön oikeudenpuolustajat! Kepurosvot jälleen oikeudessa ja KS:n etusivulla nyrpeä ilme naamalla.
Tällaista on Puolangalla nykyään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675