Jostain syystä nytkun ilmat lämmenneet niin pakkaskelillä ostamassa tojolootassa on alkanut haisemaan kissan kusi sisällä. Mistä mahtaa johtua ? t.kot-tero
Tojotassa haisee kusi. Onko muilla sama ongelma ?
20
290
Vastaukset
- Anonyymi
Kissoille ei kelpaa reviirin merkkaukseen muut kuin tojotat.
t. kusipää tojotisti. - Anonyymi
Kuljettajan Tena päästää läpi. Tämä on Toyotan omistajien keskuudessa täysin normaalia.
- Anonyymi
Tässä niksi-Pirkan vinkki Toyotan pahaan hajuun:
https://www.youtube.com/watch?v=eQmrON838WM
Voin sanoo että heti tulee kotoisampi olo! - Anonyymi
Astu ulos sieltä Toyotasta,niin haju häviää.
- Anonyymi
Kissat kusee renkaille kaikkiin autoihin. Itse huomasin seuraavaa. Ravin karvamatto kastuu syksyn ja talven aikana ja alkaa haisemaan ilmojen lämmettyä. Ongelma poistui hommattuani kuskille ja apukuskille kaukalomatot.
- Anonyymi
Maaliskuu ja Trafi oireiluttaa röllipoikia.
- Anonyymi
Sanokaa minun sanoneeni, tojon toimitukset sakkaavat helmikuussa. Aagee porskuttaa eteenpäin. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Se haju on Toyotan tavaramerkki ja suojattu sellainen. Mikään muu ei voi, eikä saa haista uutena kissankuselta.
- Anonyymi
Lopeta kusemasta housuun.
- Anonyymi
Itä Autot haisoo pahalle meduusan nahkaa
- Anonyymi
Pistää itkettään taas!!!b😂😅😅😁🤣😂🤣
Taivaankappaleet palasivat perinteisille paikoilleen helmikuun ensirekisteröintilastoissa. Maailman suurin autonvalmistaja Toyota palasi hallinnoimaan niin malli- kuin merkkipuolenkin ensirekisteröintejä - Anonyymi
Muistutan että aagee jatkaa ykkösenä. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Tarun Tenat on Teron nielestä parhaita käytettynä! Kiitos T.Arska.
- Anonyymi
Korjaamokäynneissä siis. Kiitos. Taru
- Anonyymi
Agnea AD H D aivosumua varo se onkin toi Toyota aiiiiiitssdh
- Anonyymi
Läyhkään lienee syypää aloittaja jolla, on kissankuset housussa.
- Anonyymi
Aloittaja on varmaankin jättänyt autonsa sivuikkunan auki, jolloin jotkut kelmit ovat kuseksineet siitä sisälle. Minä joskus myös kusen avonaisista auton ikkunoista sisään, mutta on oltava tarkkana ettei sisällä ole koiraa, joka voisi kiskaista hersleepin kitaansa.
- Anonyymi
Tuon takia en päästä Skodailijoita Toyotaani. En halua kusen hajua.
- Anonyymi
Näättekös. Siinä Toyon logossa WC merk ki keulas kissat osaa kusta myös vessas
- Anonyymi
Toyotan ylivoimainen menestys aiheuttaa rupuautoilijoiden keskuudessa suurta kateutta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952