Moi! Mä tunnen itseni tosi epävarmaksi, kun tuntuu että pojat on kiinnostuneita just sellasista tytöistä jotka on mun vastakohta. Oon tosi ujo ja pojille puhuminen on haastavaa. Tuntuu että olen tosi tylsä ja ruma tyyppi jos vertaan itseäni niihin tyyppeihin joilla on poikaystävä. Niillä on hyvä huumorintaju, ne on hauskoja,saa muut nauramaan, kaikki on niitten kaveri ja ne on niin nättejä että tuntuu ihan kauheelta. Yritän tosi paljon olla nätti,rohkea ja sellanen joka pystyy puhumaan mutta en tiiä onko se edes tarpeen.
Pojat pystyttekö pls kertoa mulle minkälaisista tytöistä/pojista ootte kiinnostuneita? Haluun niin tietää.
Minkälaisista tytöistä pojat tykkää?
Anonyymi-ap
3
412
Vastaukset
- Anonyymi
Olen itse kiinnostunut samanlaisista tytöistä kuin minä eli niistä ketkä osaa laulaa yhtä hyvin kuin minä
- Anonyymi
Kiltti ja toista arvostava. Alkuun voi tietysti olla vähän ujo, mutta kyllä se kipinä siitä syttyy.
- Anonyymi
Tyttö joka osaa flirttailla oma-alotteisesti, nätti, ei ylipainoo, lempee sekä pukeutuu tyylikkäästi esim. Villakangastakkeihin ja farkkutakkeihin eli ei mihinkään spurgu vaatteisiin. Sekä käyttää farkkui eli ei mitään verkkareit. T.16v poika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3721692Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50981