Löytäisinkö täältä jonku joka haluaisi auttaa 350-600e että saisin tärkeimmät laskut hoidettua pois

Olen 36v nainen,työtön tällä hetkellä,etsinyt töitä kuumeisesti mut ei ole tärpännyt. Luottotiedot on menny jo 18v,mut se ei ole itselle este lähteä töihin kuitenkaa. Itselläni kertyi laskuja tuossa ku olin sairaalassa kk ajan ja työttömän rahoilla ei rahani riittäneet mitenkää,jouduin muuttaa vähä halvempaa asuntoon mutta sekään ei hirveesti auttanu. Minun pitäisi ajaa ajokortin teoria ja ajokoe että saisin ajokorttini takas joka helpottaisi töiden saamista ja käymistä ja loput lainasta menevät suoraan laskuihin että pystyisin sitte maksamaan lainaa pois jos sellainen ihminen löytyy joka voisi lainata? Olen miettinyt että jos 10kk-12kk laina-aika ja 50--> e/kk lyhennyserä ja enemmän jos Lainaaja niin haluaa :) Kaikki on neuvoteltavissa. Toivottavasti itseäkin lykästäisi viimein täällä kuten joitakin on onnistanut kylläkin harvoja mutta kuitenki.
Laita sähköpostia [email protected]

22

295

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysyppä itseltäsi, lainaisitko noilla tiedoilla jollekin rahaa?

• Anonyymi

Juu ei.
      Vaikka kuinka olisi haluja auttaa niin nämä tällaiset rahanpyyntitekstit ovat 99% huijausta.
      Ei se että huijattaisiin vain yhtä mutta kun huijausten tavoite on saada kymmeniä jollei yli satakin "auttamaan" jolloin huijauksesta tulee erittäin tuottoisaa, myös kiinnijäämisen riski ja sanktioiden mahollisuus on pieni.

Joten olisi hyvä jos ylläpito kieltäisi suoraan nänä rahanruinausviestit, se jolla on oikeasti avuntarve niin voi ottaa yhteyttä sosialiapuun tai kirkon toimijoihin, he kanavoivat sitten näiden auttamishaluisten rahoja oikeasti apua tarvitseville.

Mutta ihan siitä syystä että saadaan huijarit pois niin älkää missään nimessä antako rahaa.
      Niin ja en tiedä kuuluuko aloittaja siihen 1% joka on rehellisesti liikkeellä, sitä ei tiedä kuin aloittaja itse.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Dokaat muiden rahoilla. Ehkä hotelli Vantaan 8lvl vastuksena annat anal.

Työtön saa juuri oikean määrän rahaa ja sillä pärjää hyvin. Pitää vain elää työttömän elämää. Lainan lyhennyksiin sitä ei ole tehty ja siihen sinulla ei olekaan varaa. Luottotiedot saisi halutessaan heti takaisin.

Työttömyyskin ok pääosin vapaaehtoista eli töihin vaan.

• Anonyymi

Lääke- ja sairaskuluihin saa toimeentulotukea. Lainaa hakeva ei sitäpaitti sanele ehtoja lainaan. 300€ 50€ erissä sitäpaitti on yhtälö joka ei loppupelissä toimi. Se on helvetin hyvä luvata 50€ kk ja todellisuudessa se on aivan muuta. Lainan antaja saa tästä vain riesan ja kuittaa lopuksi kaiken tappioksi jotta pääsee eroon, siis jos pääsee. Luottotiedottomalle lienee turha sanoa mitä pankissa on sanottu.

• Anonyymi

Kysy Apuna ry:ltä. Antavat rahaa mitään kysymättä.

• Anonyymi

voi sitä rahan menoo sen jälkeen kun saat kortin ja hommaat auton, vakuutukset, huollot ja autokin pitäisi vielä maksaa

• Anonyymi

Anna tilinumero mihin voi lähettää

• Anonyymi

FI78 5494 0950 0224 93

OKOYFIHH

Minimisumma 40,00 euroa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

FI78 5494 0950 0224 93

OKOYFIHH

Minimisumma 40,00 euroa

Laita vielä rahankeräysluvan numero.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita vielä rahankeräysluvan numero.

Sama kun pyydettäisiin pullonkerääjää täyttämään tienesteistään veroilmoitus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nene viemään satasella markettiin pulloja, niin joudut tekemään selkoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nene viemään satasella markettiin pulloja, niin joudut tekemään selkoa.

Täytän elokuussa 64 vuotta. Pyydän osoittamaan merkkipäivämuistot välittömästi tilille:

FI78 5494 0950 0224 93
        OKOYFIHH

Rahankeräyslaissa rajataan lain soveltamisen ulkopuolelle naapuriapu, tavarakeräykset, testamenttilahjoituspyynnöt, hyväntekeväisyyshuutokaupat, tukikonsertit ja -tilaisuudet, yksityishenkilön merkkipäivä- ja muistamispyynnöt sekä rekisteröidyn uskonnollisen yhdyskunnan julkisen uskonnonharjoituksen yhteydessä suoritettava kolehdin keräys.

Jos et halua muistaa minua merkkipäiväni johdosta – mikä olisi varsin tylyä – voit vaihtoehtoisesti heittää minulle muutaman huntin lainaksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

....Hmm....Rahaa saan vain... vastiketta vastaan........

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

....Hmm....Rahaa saan vain... vastiketta vastaan........

Juu en halua poissulkea sukupuoliyhteyttä kanssasi, mutta seisooko sinulla edes muna?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu en halua poissulkea sukupuoliyhteyttä kanssasi, mutta seisooko sinulla edes muna?

Ilmeisesti ei seiso.

• Anonyymi

Avaaja ei älynnyt panna tilinumeroaan ja nimeään (pakollinen) avaukseensa näkyville.

Lisäksi avaajan olisi kannattanut ilmoittaa että hänellä on miljardi pankissa, muttei saa sitä nostettua koska se 600€ puuttuu jolla pankki suostuu varat luovuttamaaan.

Mutta kevät on jo hyvällä alulla ja hän voi jatkaa kerjäämistään.

• Anonyymi

Nimeni on Minni Pakarinen

Yhteystietoni ovat:

FI78 5494 0950 0224 93
        OKOYFIHH

Toivottu minimisumma merkkipäivän muistamiselle on 40,00 euroa, isommat summat ovat plussaa. Jos haluat lainata minulle rahaa, voimme sopia vieläkin isommista summista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimeni on Minni Pakarinen

Yhteystietoni ovat:

FI78 5494 0950 0224 93
        OKOYFIHH

Toivottu minimisumma merkkipäivän muistamiselle on 40,00 euroa, isommat summat ovat plussaa. Jos haluat lainata minulle rahaa, voimme sopia vieläkin isommista summista.

Kiitos kaikille rahaa lähettäneille. Vielä puuttuu 1200 euroa. Olisikohan nyt pieni loppukirin paikka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kaikille rahaa lähettäneille. Vielä puuttuu 1200 euroa. Olisikohan nyt pieni loppukirin paikka?

Paljonko olet aikuisten oikeasti rahaa saanut? Onneksi olkoon jos puhut totta!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata kertoa kuitenkaan paljonko on saanut. Mutta ilmeisesti jotkut on lähettäneet rahaa.

• Anonyymi
      UUSI

”Haluasi”. Kaikkihan on täällä ihan intopinkeenä antamassa rahaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1609
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1568
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      13
      1363
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      341
      1329
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1265
    6. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1018
    7. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      7
      981
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      929
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      921
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      71
      836
    Aihe