Olet muutenkin tyhmä

Anonyymi-ap

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.

80

899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olen työtön 🤭 mulla mitään duunia oo.

• Anonyymi
      UUSI

Hoidan kyllä hommani. Samaa ei voi sanoa monesta muusta sukan kuluttajasta.

• Anonyymi
        UUSI

Hoidat hommasi vähän sinne päin. Hoitaisin tuollasen työn paremmin kuin sinä. Ihme dementikko olet.

• Anonyymi
        UUSI

Niinhän se menee, että kun tekee by the book, niin asiat ei ole niinkään sellaista nopeasti etenevää haihattelua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hoidat hommasi vähän sinne päin. Hoitaisin tuollasen työn paremmin kuin sinä. Ihme dementikko olet.

Mikä dementikko? 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sä mitään osaa. ☝️Olet pelkkä kädetön luuseri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele. Ei kelpaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko yhtä fiksu ku ruottalaaset. Muuta sinne.

• Anonyymi
        UUSI

Niin työnantajien työ on pitää huoli siitä että työt ovat turvallisia juurikaan kukaan työnantaja ei hoida hommaansa. Toimistoissa on toki turvallista ja mukavat olosuhteet kulutella aikaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin työnantajien työ on pitää huoli siitä että työt ovat turvallisia juurikaan kukaan työnantaja ei hoida hommaansa. Toimistoissa on toki turvallista ja mukavat olosuhteet kulutella aikaa.

Sana turvallisuus. Haha. Mikä se on.

T.Remonttipate

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sana turvallisuus. Haha. Mikä se on.

T.Remonttipate

Se on sitä että rakennetaan kaikenlaisia laitteita jotka sitten eivät toimikaan tai niitä käytetään väärin rahankiilto silmissä vastoin laiteohjeita. Itse ei tietenkään käytetä vaan laitetaan muut käyttämään.

• Anonyymi
        UUSI

Samoin ja kiitosta saan päivittäin. Että ei nuo mielensäpahoittajat saa tointansa maaliin.

• Anonyymi
      UUSI

Olkaa tytöt kiltisti nyt.

• Anonyymi
        UUSI

Ellu se on vaan. Esittää ystävää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oisko Juho 😂😂🤭

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ei oo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oisko Juho 😂😂🤭

Eiii ooo

• Anonyymi
      UUSI

Kirjoitteleeko tuo aloittaja näitä ketjuja itsekseen?

• Anonyymi
        UUSI

Sama täti on ihan hullun lailla tänään tykittänyt tänne aloituksia ja joka ketjuun jotain juurikin känkkäränkkää minkä myönsi. Ja kohta tulee huutamaan tähän että hanki sinä elämä äläkä puutu muiden ja plaa plaa 🙄🙄 Ei mee kauaa niin se on jo tässäkin heti mukana.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täti on ihan hullun lailla tänään tykittänyt tänne aloituksia ja joka ketjuun jotain juurikin känkkäränkkää minkä myönsi. Ja kohta tulee huutamaan tähän että hanki sinä elämä äläkä puutu muiden ja plaa plaa 🙄🙄 Ei mee kauaa niin se on jo tässäkin heti mukana.

Näinkö on palstaäijä, no mutta sittenhä sinun täytyy laittaa tätiä esittäen näille vajuille

• Anonyymi
        UUSI

Minä ainakin vaatasin ulkopuolelta kommentin 16.38 sori siitä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla tää yks psykiatrinen sairaanhoitaja. Nehän on just tälläsiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai Ellu ja Ellun kanat. Todennäköisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se.

Arvasin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On se.

Tuollaisten vastaanotolle sitten täältä mennään. Miettikää. 🙈

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrit hoitaa ennemmin kranaattikammoisia sotilaita kuin sotahulluja upseereita ja valtionjohtajia. Hoidetaanko siinä hommat oikein sitten?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrit hoitaa ennemmin kranaattikammoisia sotilaita kuin sotahulluja upseereita ja valtionjohtajia. Hoidetaanko siinä hommat oikein sitten?

Psykiatri on erikseen...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatri on erikseen...

Amk ja yliopisto erikseen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, olis iltalääkkeiden aika. Jonoon järjesty.

• Anonyymi
      UUSI

Totta. Olen vähä-älyinen läski. Teen työni huonosti.
      Se lukee oikein kirjoissa ja kansissa.
      Silti olen ihminen. Mulle on vaan työläämpää selviytyä täällä idolien ja ihmeihmisten maailmassa.

• Anonyymi
        UUSI

Tuollaiset ihmiset vois viedä saunan taakse ja antaa sellaisen tainnuttavan halausotteen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset ihmiset vois viedä saunan taakse ja antaa sellaisen tainnuttavan halausotteen.

Tarkoitin tuon kirjoittajaa. Sairas.

• Anonyymi
        UUSI

Oot kateellinen työtön läskimaha it3

• Anonyymi
        UUSI

Oot itte hankala ja läheisriippuvainen.

• Anonyymi
        UUSI

Kaimaseni. Mun paras ystävä on muuten myös mun kaima.
        Jostain olen aistinut, että olet taatusti myrkyllinen. No sitähän sinä. Ystäväni kertoi mulle kun valoitin koko tilanteen.
        Se eräsiippa voi kyllä sanoa sulle mitä vaan ja voitte yhdessä psykiatrisesti kääntää sen miksi tahansa. Sitä totuutta vaan et tiedä minkä kaikki muut näkee. Ja se tekee siipastasi nolon.
        Ja sinun ansiosta vielä nolomman.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaimaseni. Mun paras ystävä on muuten myös mun kaima.
        Jostain olen aistinut, että olet taatusti myrkyllinen. No sitähän sinä. Ystäväni kertoi mulle kun valoitin koko tilanteen.
        Se eräsiippa voi kyllä sanoa sulle mitä vaan ja voitte yhdessä psykiatrisesti kääntää sen miksi tahansa. Sitä totuutta vaan et tiedä minkä kaikki muut näkee. Ja se tekee siipastasi nolon.
        Ja sinun ansiosta vielä nolomman.

P. S. Mä teen työni hyvin. Sinun työsi ja ammattisi taas ei kiinnosta paskan vertaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

P. S. Mä teen työni hyvin. Sinun työsi ja ammattisi taas ei kiinnosta paskan vertaa.

Nuorten naisten panemista toinen ammatti ja toinen jotain isojen poikien leikkiä. 👍🏻 (olevinaan)

• Anonyymi
      UUSI

En tiedä, onko tämä mulle, mutta tajusin tänään, etten koskaan tule olemaan oikeanlainen tuolla.

• Anonyymi
        UUSI

En minäkään ole oikeanlainen kiusaajien maailmassa. Nehän on ihan paskaa.

• Anonyymi
      UUSI

Aa jaa no täällä taas menee loistavasti

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä. Sinä oletkin kus*pää. Tai siis ne molemmat. Sopiva aviopari toisilleen. Miehesi kaasuvalottaa naisia jatkuvasti. Nauttii vallasta ja haluaa aiheuttaa kärsimystä. Olette kumpikin samanlaisia.

Ja ei, en käyttäydy epäasiallisesti vaan osaan keskustella asiakkaiden kanssa ja teen työni hyvin..

Te olette pelkkä kiusaajapari. Mä löydän mitä vaan työtä.
      Te voitte jatkaa tuota narsistiliittoanne.

Ja se yks pikkupoika kans.

• Anonyymi
      UUSI

Datanomit on mitä on

• Anonyymi
        UUSI

Ai onks datanomeista kyse?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvin olla. 🤔 Kummasti hiljeni vaan..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On valitettavasti

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

On valitettavasti

Okei. Mulla tuli muuta mieleen. Osuu niin kumman hyvin omaan tilanteeseen.

• Anonyymi
      UUSI

Mulla on jo uusi työ. 🤭 Odotan vaan sopivaa hetkeä hypätä sinne.

• Anonyymi
      UUSI

Jos sä kerran osaat paremmin niin mikset tee mitään töitä?

• Anonyymi
      UUSI

Et ole ollut mun työpaikalla niin et tiedä. Kunhan trollaat.

• Anonyymi
      UUSI

Mahdat olla se vinonenänen S:llä alkava nalkuttava kakaramainen akka.
      Kerrotteko kaiken puolisoiden kesken?? Vaitiolo on myös kunnia-asia. Myös ilman paperia. Sana kirii, kun nää asiat alkaa tulemaan ilmi..
      Sit ihmetellään kun ei löydy tekijöitä.

Sairas suhde teillä.

Oletteko jo vähän kalkkiksia. 😂

• Anonyymi
        UUSI

Bitch hiljaa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Bitch hiljaa!

Menikö tunteisiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Bitch hiljaa!

Haukut nuorempias dementikoiksi. Tuo on ammattitauti sulla. Keksit kaikista jotain syväanalyyseja ja tartutat ne mieheesi. Raukka. Sääliksi käy häntä.

• Anonyymi
      UUSI

Ja itse soittelet miehelles jatkuvasti kesken työpäivän. Etkö osaa olla aikuinen? Yhyy Yhyy. Yhyy. Jatkuvasti.

• Anonyymi
      UUSI

Oletteko miehesi kanssa kumpikin narsisteja? Miehesi ainakin tekee tätä ihan töissäkin:

Gaslighting on hienovarainen lähisuhdeväkivallan muoto, jossa kontrolloiva kumppani tarkoituksella vääristelee tai manipuloi tilanteita, toisen tunteita ja kokemusmaailmaa, jotta puoliso alkaisi epäillä omaa muistiaan ja mielenterveyttään.

Lienette hoidon tarpeessa.

• Anonyymi
      UUSI

Hyvin menee kuitenkin, vaikka sinut menetin.

• Anonyymi
      UUSI

Oot ihana. Rakastan sua enemmän kuin mitään. Ihanaa että sinäkin minua. Kaksoisliekkini. Tule syliini.

• Anonyymi
        UUSI

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
      UUSI

No olisit tullu tekee ne kun olet niin ylivertainen.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se osaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kaimaseni. Älä nuorempias hauku 🤭

• Anonyymi
      UUSI

Narsismi on paha sairaus. Muut ovat aina ne syylliset, ei koskaan itte?!

• Anonyymi
        UUSI

Aloittaja on pulmunen. 🙈

• Anonyymi
      UUSI

Mitä enemmän luen tätä aloitusta, sen tyhmemmältä aloittaja itse alkaa vaikuttaa.

• Anonyymi
      UUSI

Sanoo mies joka käyttää asemaansa väärin pyörittämällä useita naisia vaikka kotona jo rouva.

• Anonyymi
        UUSI

Pyörittää töissä jos toisessakin. Onhan se kiva kohdella nausia epäasiallisesti ja kiusata niitä joita ei itse halua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pyörittää töissä jos toisessakin. Onhan se kiva kohdella nausia epäasiallisesti ja kiusata niitä joita ei itse halua.

Varmaan 18-20 v naisia kans.

• Anonyymi
      UUSI

Aloittaja on nartsuliini narsisti parsisti pasrsakaali. Nuku hyvin anusliinitappisenii.

• Anonyymi
      UUSI

Voi olla olen huono itse itseäni arvioimaan ja siksi toisekseen olisin puolueellinen itse itseäni arvioimaan siitä syystä työntekijä ei voi itse omalla päätöksellään nostaa palkkaansa vaan työnantaja tekee sen työntekijän puolesta mutta jos työntekijän osaaminen ei ole kasvanut vähintään samassa suhteessa kuin hänen palkkavaatimuksensa millä työntekijä perustelee palkankorotus toiveensa nykysellään toki palkat pitäisi suhteuttaa hintojen nousuun jo pelkästään ilman eri vaatimuksia ette muuten uskokkaan mitä ongelmat tulee vielä olemaan edessä

• Anonyymi
      UUSI

Tule sieltä kaapista jo.

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

se nainen, on sairas ja se hakeutuu aina voimallisin piireihin ja haluaa hallinnoida muiden elämiä. Minua se jostai syystä rakastaa kyllä, mutta ei halua hyvää, kaikki mistä pidän se haluaa tuhota ja yrittää saada semmoiseen jonkinlaiseen hehku elämään. se on aina haukkunut minua, urajutut on sille myrkkyä ja sille on pakkomielle se toiminta. yritti itse siinä vuosia ja sitten ryhtyi ajamaan minua siihen. välillä siltä päässyt jatkuu ja ryhtynyt luottamaan siihen, ja sitten se on tuhonnut kaiken. se on yhtä sairas kun se porukka. sillä on kateus/rakkaus/vihasuhde minuun. vihaa jos ei oo köyhä hehku joka ajattelee toisin. Se mies on oikeassa se on vaarallinen. ainakin on silmät avautunut. ei ne voi sitä rahaa enää estää, eikä töitäkään, kuolevat siihen. en tiedä olisiko jopa helpotus, niin ahdistavia ja tuhoavia ne on. ja sitten nuo mt painostus, tekee sitä muillekin koska saa siitä jotain itse. niin se on viime vuodet edennyt ja pitänyt ne pois omasta elämästä. se on karsea ja se porukka myös.

• Anonyymi
      UUSI

se haluaa käyttää elämäni sen psyykeen vahvistamisen, käyttää minua aduiden läpikäymiseen ja vihaa perhe-elämääni ja jos on samassa kunnon miehen se raivosryu, rahasta raivosryu koska haluaisi että auttaisin sillä tyylillä muita ja taas saa itse. luulen että on antanut tietoja jotka on mm hyldyyetry ja minun hakkasmisella muita ja vältetty niiltä pahaa ja ne on siitä jotain saanut. kuvottava, etovaa ja karmaisevaa porukkaa. hyi saatana. tiedän että tulevat saamaan huonoa elämäänsä, pahaakin. se on oikeus ja erinomainen asia.

• Anonyymi
      UUSI

yx minun unelmista on että ne saadaan kokemaan pahaa, kaikesta mitä tekivät. ja niinhän tapahtuu. enemmän toivon kuitenkin meille hyvää kuin heille pahaa, mutta oikeutta, rangaistusta ja huonoa kaikesta mitä tekivät. ja sitähän ne tulevat samaan, myös ne naiset. ja hyvä juttu!

• Anonyymi
      UUSI

minä niille naisille ja miehille kaikkea pahaa ja huonoa keille elämäni antoivat ja tuhosivat, vainosivat, varastivat, hakkasivat vuosia. nöyryyttivät, sabotoivat ja puuttuvat asuihin mitkä heille kuulu. ja mihin laittoivat ilman lupaa, jotta saivat hyvää. tuokoot heille huonoa ja pahaa ja viha heitä kohtaan on suunnaton. kaikesta.

• Anonyymi
      UUSI

paljon siihen väkeen, näihin "kauniisiin" naisiin, viikinkeihin ritareihin, ennustajiin ja niin sanotusti hyvää tekeville. myös yrityspuolella. enkö ole yhtään rehellistä, hyvä ihmistä tavannut. aina kataluus rahassa, haku alistaa ja syödä, tehdä yhteistyötä josta hyötyy itse. Itse olen yrittäjänä, moraalisesti oikein toimiva, lasken kannattavuiksia ja lasken että on hyvä diili molemmille. sama kun töissä muussa kuin omassa yrityksessä. niin on tehty 20 vuotta uraa, ja eka kerta kun hakkasitte vuoden olin reippaan kuukauden työtön. eipä tullut rahaa kuin 139 euroa. äitini hakkasi painosti, suorastaan himo siomissö nyt haet toimeentulotukea. en oo yhtä nähnyt yhtä vastenmielistä toimintaa kuin teillä. ettekä mitään oikein ikinä saakaan. sama yrityspuolella näkee näitä joita haluaa vain superhyötyä itselle ja katalaari älykkäästi ja aina ottavat nenilleen ja hakevat syyllisä muista.

• Anonyymi
      UUSI

niin syntyy myös hyviä ystävyyssuhteita, niitäkin itsellä on, kun et hae hyötyä, olet reilu, kunniotat muiden yksityisyyttä ja, tapoja. toki joskus voi auttaa, mutta apu on usein muuta kuin rahaa. voi lähteä kahville, viettää hyvää aikaa ja kannustaa oikein. ei tarvii miettiä miten saisin tuolta otettua, oltua parempi, hakattua tuota kokemaan paskaa.

• Anonyymi
      UUSI

Voin taata tämän kysyttäessä. Olen paikalla silloin.

• Anonyymi
      UUSI

minä en myös ikinä hae ihmisiä ryhmiin, sinä oot köyhä ja sinä rikas, tuo on sairas ja tuo hehku. minun elämän filosofian mukaan jokainen elää ja kehittää elämää josta tykkää, ja jättää muiden kyttäämisen pois eikä vie mitenkään muilta. Kunnioittaa muiden elämiä. ja ne jotka haluaa sitä hehku toimintaa, järjestäin etsivät syyllisiä muista ja syyttävät muita. ja kaikki hyvä mitä muilla on pakko tulla heistä. se on sairasta, ja koko se toiminta on. yrityspuolella tehdään sopimukset, niistä on hyötyä teillekin. itse häädön pois, koska en halua mitä kotiini. me luodaan kotimme energiat, enkä uskaltaisi enää heille antaa kuvia tai polkua löytää kotiini. ja kateus niillä muiden töihin, uraa ja hyvään parisuhteeseen on kauhea. Tulkaa pois siitä touhusta tai sitten siellä on liikaa väkeä. itse en halua siihen. harrastyksena kirjallisuus on varmaan lähimpänä tätä toimintaa, siinä oman ajan mukaan, tekee jotkut kokopäiväisesti myös ja sopimukset sielläkin lisääntyy, mutta harrastuksena tähän maailmaan voi sopia annetaan jotain ilman tietoa mitä saa. tämä sopii harrastyksena, ja vuosien hyötyäkin kertynyt, erilaista kuin esim sopimustyöt,millä eletään. myynti on myös kiva lisä, voi tulla tai olla tulematta. Kokeillut eri juttuja, kun on haettu rahallista hyötyä. Ainut mihin en pääse sinuiksi on tämä hehkutoiminta ja siihen liittyvät sivulliset hommat. Oma maailmansa, ei kaikille sovi. Yrttihoidot, hieronta, energiahoidot ja sielujen auttaminen, estäminen ja muu. toi tietoa mutta ei ole kannattavaa. Enkä ymmärrä miksi näissä pitää yrittäähallita, tuhota ja alustaa johonkin protokollaan.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1779
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1141
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      899
    Aihe