Olet muutenkin tyhmä

Anonyymi-ap

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.

136

2213

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen työtön 🤭 mulla mitään duunia oo.

• Anonyymi

Tsemppiä kaikille työnhakijoille, KESÄÄ KOHTI, kun vielä saataisiin hallitus vaihdettua!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tsemppiä kaikille työnhakijoille, KESÄÄ KOHTI, kun vielä saataisiin hallitus vaihdettua!

Helposti c4:sta eduskuntatalon kellari täys ja kaikki paikalle ni voi siihen tilalle rakentaa lasten leikkikentän siitäkin on enemmän hyötyä kun siitä nykyisestä talosta täynnä idiootteja

• Anonyymi

Hoidan kyllä hommani. Samaa ei voi sanoa monesta muusta sukan kuluttajasta.

• Anonyymi

Hoidat hommasi vähän sinne päin. Hoitaisin tuollasen työn paremmin kuin sinä. Ihme dementikko olet.

• Anonyymi

Niinhän se menee, että kun tekee by the book, niin asiat ei ole niinkään sellaista nopeasti etenevää haihattelua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hoidat hommasi vähän sinne päin. Hoitaisin tuollasen työn paremmin kuin sinä. Ihme dementikko olet.

Mikä dementikko? 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä mitään osaa. ☝️Olet pelkkä kädetön luuseri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perustele. Ei kelpaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ookko yhtä fiksu ku ruottalaaset. Muuta sinne.

• Anonyymi

Niin työnantajien työ on pitää huoli siitä että työt ovat turvallisia juurikaan kukaan työnantaja ei hoida hommaansa. Toimistoissa on toki turvallista ja mukavat olosuhteet kulutella aikaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin työnantajien työ on pitää huoli siitä että työt ovat turvallisia juurikaan kukaan työnantaja ei hoida hommaansa. Toimistoissa on toki turvallista ja mukavat olosuhteet kulutella aikaa.

Sana turvallisuus. Haha. Mikä se on.

T.Remonttipate

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.Remonttipate

Se on sitä että rakennetaan kaikenlaisia laitteita jotka sitten eivät toimikaan tai niitä käytetään väärin rahankiilto silmissä vastoin laiteohjeita. Itse ei tietenkään käytetä vaan laitetaan muut käyttämään.

• Anonyymi

Samoin ja kiitosta saan päivittäin. Että ei nuo mielensäpahoittajat saa tointansa maaliin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se menee, että kun tekee by the book, niin asiat ei ole niinkään sellaista nopeasti etenevää haihattelua

Eikä ppäsee kun urputtaan että ois väärin tehty kun tekee niin kuin suunnittelija on paperiin kirjannu tai piirtäny on vastuu suunnittelijan jos meni väärin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä mitään osaa. ☝️Olet pelkkä kädetön luuseri.

Voi ol mu on mulla ainakin kädet tallella entäs sulla vai nenäpäälläkö kirjoitat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten vois jopa harkita mu kun siel on vielä huonompi rakennuskanta kun suomessa hintaan nähden ainakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nii ja ruotsalaisilla naisilla oli kivan näköiset peput aikoinaan et pääsyy ois kai varmaan ne maisemat miks sinne vois ehkä jopa olla ihan kiva muuttaa mu ei enään tähän ikään kun eläkeikäsenä oli suunnitelmissa haminaan palata jokatapauksessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on asia joka pitäisi hoitaa työnantajan ja työntekijöiden yhteistyöllä mutta koska se yhteistyö ei toimi ni on vikaa yhtälailla molemmissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan, vai puhutaanko edes samasta naisesta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T.Remonttipate

Joku mainos ns miinanraivaajille? Kyllä se kannattaa me takaamme ja yhtäkkiä suullinen sopimus ei olekaan pätevä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuokin on asia joka pitäisi hoitaa työnantajan ja työntekijöiden yhteistyöllä mutta koska se yhteistyö ei toimi ni on vikaa yhtälailla molemmissa

Tavallaan mutta joissakin tapauksissa se on pidemmän päälle mahdotonta jos samat ongelmat toistuu ja niistä mainitaan eikä mitään koskaan tehdä vaan mennään raha edellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku mainos ns miinanraivaajille? Kyllä se kannattaa me takaamme ja yhtäkkiä suullinen sopimus ei olekaan pätevä

Niin jotkut työnantajat tosiaan työllistää miinanraivaajia ja nukkuvat yönsä hyvin ja tienaavatkin enemmän kuin raivaajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toki vikaa voi olla molemmissa mutta toinen osapuoli tekee ruumiilliset työt ja toinen ei tee eikä pidä huolta siitä että laitteet toimivat ja yleensäkään eivät ole hengenvaarallisia eli käytännössä toinen osapuoli on orja ja toinen on vähän kuin lomalla kokoajan. Lisäksi työnantaja puoli saa enemmän palkkaakin kuin työntekijät.

• Anonyymi

Olkaa tytöt kiltisti nyt.

• Anonyymi

Ellu se on vaan. Esittää ystävää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oisko Juho 😂😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei oo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai oisko Juho 😂😂🤭

Eiii ooo

• Anonyymi

Kirjoitteleeko tuo aloittaja näitä ketjuja itsekseen?

• Anonyymi

Sama täti on ihan hullun lailla tänään tykittänyt tänne aloituksia ja joka ketjuun jotain juurikin känkkäränkkää minkä myönsi. Ja kohta tulee huutamaan tähän että hanki sinä elämä äläkä puutu muiden ja plaa plaa 🙄🙄 Ei mee kauaa niin se on jo tässäkin heti mukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama täti on ihan hullun lailla tänään tykittänyt tänne aloituksia ja joka ketjuun jotain juurikin känkkäränkkää minkä myönsi. Ja kohta tulee huutamaan tähän että hanki sinä elämä äläkä puutu muiden ja plaa plaa 🙄🙄 Ei mee kauaa niin se on jo tässäkin heti mukana.

Näinkö on palstaäijä, no mutta sittenhä sinun täytyy laittaa tätiä esittäen näille vajuille

• Anonyymi

Minä ainakin vaatasin ulkopuolelta kommentin 16.38 sori siitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla tää yks psykiatrinen sairaanhoitaja. Nehän on just tälläsiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai Ellu ja Ellun kanat. Todennäköisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se.

Arvasin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se.

Tuollaisten vastaanotolle sitten täältä mennään. Miettikää. 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrit hoitaa ennemmin kranaattikammoisia sotilaita kuin sotahulluja upseereita ja valtionjohtajia. Hoidetaanko siinä hommat oikein sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrit hoitaa ennemmin kranaattikammoisia sotilaita kuin sotahulluja upseereita ja valtionjohtajia. Hoidetaanko siinä hommat oikein sitten?

Psykiatri on erikseen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatri on erikseen...

Amk ja yliopisto erikseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, olis iltalääkkeiden aika. Jonoon järjesty.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin menisin mielelläni psykiatrin vastaanotolle, hermot joskus prakaa, kela joutuisi maksajaksi, olen köyhä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sotahulluille kai se ainoa paikka ois suljettu kun ei tuota kurituslaitosta suomessa enään ole suljetullakin kun saattaa joutu pelkäämään henkensä puolesta siksi siellä on useimmat yli lääkittyjä jotta eivät olisi vaarallisia hoitajille muille siellä oleville tai itselleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, olis iltalääkkeiden aika. Jonoon järjesty.

Kannattaako sinun nähdä niin paljoa vaivaa tästä palstasedän novelleista itselleen vastaillen. Tai enemmän mietityttää miksi näin teet. On minulla toki hyviä arvauksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatri on erikseen...

No ehkä tämän kommentin kirjoittaneelle äijälle tapahtui jotain traagista alokasaikana. Sotatraumasta on tuskin kyse u now

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinkö on palstaäijä, no mutta sittenhä sinun täytyy laittaa tätiä esittäen näille vajuille

Ja joidenkin kirjoittaa puutaheinää hengästyneenä, että tällaiset kommentit menee piiloon

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miks puhutte paskaa sairaanhoitajasta?? Olette tehneet itse jotain tosi vakavaa nimittäin ottaneet kohteen jota kiusaatte. Se saa loppua nyt!

• Anonyymi

Totta. Olen vähä-älyinen läski. Teen työni huonosti.
      Se lukee oikein kirjoissa ja kansissa.
      Silti olen ihminen. Mulle on vaan työläämpää selviytyä täällä idolien ja ihmeihmisten maailmassa.

• Anonyymi

Tuollaiset ihmiset vois viedä saunan taakse ja antaa sellaisen tainnuttavan halausotteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuollaiset ihmiset vois viedä saunan taakse ja antaa sellaisen tainnuttavan halausotteen.

Tarkoitin tuon kirjoittajaa. Sairas.

• Anonyymi

Oot kateellinen työtön läskimaha it3

• Anonyymi

Oot itte hankala ja läheisriippuvainen.

• Anonyymi

Kaimaseni. Mun paras ystävä on muuten myös mun kaima.
        Jostain olen aistinut, että olet taatusti myrkyllinen. No sitähän sinä. Ystäväni kertoi mulle kun valoitin koko tilanteen.
        Se eräsiippa voi kyllä sanoa sulle mitä vaan ja voitte yhdessä psykiatrisesti kääntää sen miksi tahansa. Sitä totuutta vaan et tiedä minkä kaikki muut näkee. Ja se tekee siipastasi nolon.
        Ja sinun ansiosta vielä nolomman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jostain olen aistinut, että olet taatusti myrkyllinen. No sitähän sinä. Ystäväni kertoi mulle kun valoitin koko tilanteen.
        Se eräsiippa voi kyllä sanoa sulle mitä vaan ja voitte yhdessä psykiatrisesti kääntää sen miksi tahansa. Sitä totuutta vaan et tiedä minkä kaikki muut näkee. Ja se tekee siipastasi nolon.

P. S. Mä teen työni hyvin. Sinun työsi ja ammattisi taas ei kiinnosta paskan vertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

P. S. Mä teen työni hyvin. Sinun työsi ja ammattisi taas ei kiinnosta paskan vertaa.

Nuorten naisten panemista toinen ammatti ja toinen jotain isojen poikien leikkiä. 👍🏻 (olevinaan)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sun kaltasten kohdaalla ois pitän osata isäs vetää ajoissa ulos kun ei idiootti tajunnu muuta ehkäisyä käyttää ettei ois vaannisääs tullu vaiko äitiisi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rupesit si homoks kun et muuten seuraa saanu oisko omalla käytöksellä osuutta asiaan ystävänä nää minä ainakin pidän naista jonka kanssa olen parisuhteessa ystävä on toki ihminen jolle pystyy puhumaan asiasta kuin asiasta pelkäämättä että toinen hylkää sen takia mitä tälle kertoo tai millainen on joillekin se on hyvä kaveri siksi olisi hyvä tuntea etenkin ihminen jonka kanssa on että tietää mitä tämä tarkoittaa suomi on siitä vittuimainen kieli että yhdellä sanalla voi olla tuhansia eri merkityksiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuorten naisten panemista toinen ammatti ja toinen jotain isojen poikien leikkiä. 👍🏻 (olevinaan)

Kai ny edes hyvän palkan saat kun ammatin tuosta itelles teit vai oletko niin huono että jopa ammattina joudut tekemään tuota ilmaiseksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä niin palstaäijä, onko rippikoulun isonen ammatti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot kateellinen työtön läskimaha it3

Niin olenkin. Mitä sitten

• Anonyymi

En tiedä, onko tämä mulle, mutta tajusin tänään, etten koskaan tule olemaan oikeanlainen tuolla.

• Anonyymi

En minäkään ole oikeanlainen kiusaajien maailmassa. Nehän on ihan paskaa.

• Anonyymi

Aa jaa no täällä taas menee loistavasti

• Anonyymi

Hyvä. Sinä oletkin kus*pää. Tai siis ne molemmat. Sopiva aviopari toisilleen. Miehesi kaasuvalottaa naisia jatkuvasti. Nauttii vallasta ja haluaa aiheuttaa kärsimystä. Olette kumpikin samanlaisia.

Ja ei, en käyttäydy epäasiallisesti vaan osaan keskustella asiakkaiden kanssa ja teen työni hyvin..

Te olette pelkkä kiusaajapari. Mä löydän mitä vaan työtä.
      Te voitte jatkaa tuota narsistiliittoanne.

Ja se yks pikkupoika kans.

• Anonyymi

Mitä vaan töitä saattaa varmaan löytyä helposti mu riittääkö koulutus tai työkokemus vähintään mihin

• Anonyymi

Kamala pariskunta.

• Anonyymi

Datanomit on mitä on

• Anonyymi

Ai onks datanomeista kyse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hyvin olla. 🤔 Kummasti hiljeni vaan..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On valitettavasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On valitettavasti

Okei. Mulla tuli muuta mieleen. Osuu niin kumman hyvin omaan tilanteeseen.

• Anonyymi

Hmm...Viisaus on velatonta mutta arvotonta.

• Anonyymi

Mulla on jo uusi työ. 🤭 Odotan vaan sopivaa hetkeä hypätä sinne.

• Anonyymi

Jos sä kerran osaat paremmin niin mikset tee mitään töitä?

• Anonyymi

Kun kuulemma pitäs lomatkin pitää

• Anonyymi

Et ole ollut mun työpaikalla niin et tiedä. Kunhan trollaat.

• Anonyymi

Mahdat olla se vinonenänen S:llä alkava nalkuttava kakaramainen akka.
      Kerrotteko kaiken puolisoiden kesken?? Vaitiolo on myös kunnia-asia. Myös ilman paperia. Sana kirii, kun nää asiat alkaa tulemaan ilmi..
      Sit ihmetellään kun ei löydy tekijöitä.

Sairas suhde teillä.

Oletteko jo vähän kalkkiksia. 😂

• Anonyymi

Bitch hiljaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bitch hiljaa!

Menikö tunteisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Bitch hiljaa!

Haukut nuorempias dementikoiksi. Tuo on ammattitauti sulla. Keksit kaikista jotain syväanalyyseja ja tartutat ne mieheesi. Raukka. Sääliksi käy häntä.

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Kauhea eukko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣

Eikö olekin ihanaa, että palstasetä keksii vähän erikoisia ihmisiä varten näitä arvoituksia? Taidat olla yksi niistä autuaista

• Anonyymi

Ketähän S alkuista naista sinäkin täällä yrität kiusata?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menikö tunteisiin

Tais mennä vielä herneen kera.

• Anonyymi

Ja itse soittelet miehelles jatkuvasti kesken työpäivän. Etkö osaa olla aikuinen? Yhyy Yhyy. Yhyy. Jatkuvasti.

• Anonyymi

Voi monesti johtua luottamus pulasta kun ei voi luottaa edes siihen mitä toinen sanoo saatika tekee toisilla johtuu varmaan myös siitä ikävästä toisen lähelle se on taas tunne mikä on helpompi opetella käsittelemään luottamuspula on luottamuspula yleisimmin kerran rikottu luottamus vaikea saada takaisin luottamusta itseni kohdalla en lähtisi edes yrittämään olen aina sanonu että mun luottamusta ei tarvitse ansaita mu rikot sen kerran ni ei tarvi odottaa ettäkö koskaan enään luottaisin täysin epäilemättä ainakaan

• Anonyymi

Luottasitko omaan kaivattuusi tän ketjun perusteella, tuskin.

• Anonyymi

Oletteko miehesi kanssa kumpikin narsisteja? Miehesi ainakin tekee tätä ihan töissäkin:

Gaslighting on hienovarainen lähisuhdeväkivallan muoto, jossa kontrolloiva kumppani tarkoituksella vääristelee tai manipuloi tilanteita, toisen tunteita ja kokemusmaailmaa, jotta puoliso alkaisi epäillä omaa muistiaan ja mielenterveyttään.

Lienette hoidon tarpeessa.

• Anonyymi

Kerroppa suomeksi mitä tarkoittaa sana gaslighting tiedätkö tai ymmärrätkö edes itse

• Anonyymi

Vai onko tuo ny vaan taas uusi hienosana jota kukaan ei ymmärrä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroppa suomeksi mitä tarkoittaa sana gaslighting tiedätkö tai ymmärrätkö edes itse

Hajota ja hallitse suhde.

• Anonyymi

Hyvin menee kuitenkin, vaikka sinut menetin.

• Anonyymi

Oot ihana. Rakastan sua enemmän kuin mitään. Ihanaa että sinäkin minua. Kaksoisliekkini. Tule syliini.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🤣🤣🤣🤣

Mikään palstaäijän kommentti ei olisi mitään ilman sinun hupakon ”hyväntuulista” hirinää 👍

• Anonyymi

No olisit tullu tekee ne kun olet niin ylivertainen.

• Anonyymi

Ei se osaa.

• Anonyymi

Kaimaseni. Älä nuorempias hauku 🤭

• Anonyymi

Narsismi on paha sairaus. Muut ovat aina ne syylliset, ei koskaan itte?!

• Anonyymi

Aloittaja on pulmunen. 🙈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittaja on pulmunen. 🙈

Pulmusokeri joka liukenee.

• Anonyymi

Mitä enemmän luen tätä aloitusta, sen tyhmemmältä aloittaja itse alkaa vaikuttaa.

• Anonyymi

Ja sinä ehdottamasti tietenkin 🦄 tiedät mm palstaäijän kekejen kommenttien perusteella, että kuka tämä kuuluisa aloittaja on? Niinpä tietenkin, ei mitenkään yllättävä tulos tässä sinun mikrotason ”työelämätutkimuksessa”. Ps en voi suhtautua enää ikinä tuohon henkisen maailman taruolentoon samalla tavalla, kiitti siitäkin

• Anonyymi

Sanoo mies joka käyttää asemaansa väärin pyörittämällä useita naisia vaikka kotona jo rouva.

• Anonyymi

Pyörittää töissä jos toisessakin. Onhan se kiva kohdella nausia epäasiallisesti ja kiusata niitä joita ei itse halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyörittää töissä jos toisessakin. Onhan se kiva kohdella nausia epäasiallisesti ja kiusata niitä joita ei itse halua.

Varmaan 18-20 v naisia kans.

• Anonyymi

Aloittaja on nartsuliini narsisti parsisti pasrsakaali. Nuku hyvin anusliinitappisenii.

• Anonyymi

Voi olla olen huono itse itseäni arvioimaan ja siksi toisekseen olisin puolueellinen itse itseäni arvioimaan siitä syystä työntekijä ei voi itse omalla päätöksellään nostaa palkkaansa vaan työnantaja tekee sen työntekijän puolesta mutta jos työntekijän osaaminen ei ole kasvanut vähintään samassa suhteessa kuin hänen palkkavaatimuksensa millä työntekijä perustelee palkankorotus toiveensa nykysellään toki palkat pitäisi suhteuttaa hintojen nousuun jo pelkästään ilman eri vaatimuksia ette muuten uskokkaan mitä ongelmat tulee vielä olemaan edessä

• Anonyymi

Tule sieltä kaapista jo.

• Anonyymi
    • Anonyymi

niin syntyy myös hyviä ystävyyssuhteita, niitäkin itsellä on, kun et hae hyötyä, olet reilu, kunniotat muiden yksityisyyttä ja, tapoja. toki joskus voi auttaa, mutta apu on usein muuta kuin rahaa. voi lähteä kahville, viettää hyvää aikaa ja kannustaa oikein. ei tarvii miettiä miten saisin tuolta otettua, oltua parempi, hakattua tuota kokemaan paskaa.

• Anonyymi

Voin taata tämän kysyttäessä. Olen paikalla silloin.

• Anonyymi

Milloin sä et ole paikalla?? Kerro lisää tästä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin sä et ole paikalla?? Kerro lisää tästä

Kerro itse lisää tästä, että miksi kyselet tältä. Kuka se ossaa kuulla, kuka?

• Anonyymi

minä en myös ikinä hae ihmisiä ryhmiin, sinä oot köyhä ja sinä rikas, tuo on sairas ja tuo hehku. minun elämän filosofian mukaan jokainen elää ja kehittää elämää josta tykkää, ja jättää muiden kyttäämisen pois eikä vie mitenkään muilta. Kunnioittaa muiden elämiä. ja ne jotka haluaa sitä hehku toimintaa, järjestäin etsivät syyllisiä muista ja syyttävät muita. ja kaikki hyvä mitä muilla on pakko tulla heistä. se on sairasta, ja koko se toiminta on. yrityspuolella tehdään sopimukset, niistä on hyötyä teillekin. itse häädön pois, koska en halua mitä kotiini. me luodaan kotimme energiat, enkä uskaltaisi enää heille antaa kuvia tai polkua löytää kotiini. ja kateus niillä muiden töihin, uraa ja hyvään parisuhteeseen on kauhea. Tulkaa pois siitä touhusta tai sitten siellä on liikaa väkeä. itse en halua siihen. harrastyksena kirjallisuus on varmaan lähimpänä tätä toimintaa, siinä oman ajan mukaan, tekee jotkut kokopäiväisesti myös ja sopimukset sielläkin lisääntyy, mutta harrastuksena tähän maailmaan voi sopia annetaan jotain ilman tietoa mitä saa. tämä sopii harrastyksena, ja vuosien hyötyäkin kertynyt, erilaista kuin esim sopimustyöt,millä eletään. myynti on myös kiva lisä, voi tulla tai olla tulematta. Kokeillut eri juttuja, kun on haettu rahallista hyötyä. Ainut mihin en pääse sinuiksi on tämä hehkutoiminta ja siihen liittyvät sivulliset hommat. Oma maailmansa, ei kaikille sovi. Yrttihoidot, hieronta, energiahoidot ja sielujen auttaminen, estäminen ja muu. toi tietoa mutta ei ole kannattavaa. Enkä ymmärrä miksi näissä pitää yrittäähallita, tuhota ja alustaa johonkin protokollaan.

• Anonyymi

Elokuussa uudet kuviot onneksi ja kesällä helpompaa

• Anonyymi

Ei haittaa, vaikka monet pitääkin tyhmänä. Totuus on ennenki yllättänyt ja yllättää vielä sitäkin useammin.

• Anonyymi

Kaikkeni olen antanut viimeset neljä vuotta

• Anonyymi

S nainen 🤮

• Anonyymi

Joo, totta

• Anonyymi

Minä olen juuri oikealla alalla, tai siis nyt teen vaan hetken osa-aikaisesti, lisänä muuta. Tulin näitä selvittämään.

Minä en ole valotyöntekijä, enkä hehku. Toki osaan jotain tehdä.

• Anonyymi

Sori etten antanut sinun pieraista suuhuni. Lopeta jo oireilu.

• Anonyymi

Juu ensin hoidetaan nämä kunnallisvaalit plakkariin. Ja sitten viimeistään parin vuoden päästä vielä eduskuntavaalit samoin. Ai että...

• Anonyymi

Kiitos lehmä.

• Anonyymi

Mistä oletat tämän apn sykypyölen? Hyvää yliherkkyyden päivää, toivottavasti saat jotain salvaa tuohon ihottumaan

• Anonyymi

Kaikilla on omanlaiset lahjansa. Pääasia on kuitenkin hyvyys. Silloin pärjää aina. Voimia!

• Anonyymi

En ole tehnyt gigolon hommia 50 vuoteen.Olen ekäkkeellä.

• Anonyymi

Paras hallitus ikinä Ps puoluekkin on pääosin saanut luettua peruskoulun ensimmäisen vuoden oppimäärän , no Rydman ja Bäribommi joutuvat kertaamaan mutta muut suorittivat 7 keskiarvolla. Silsi PS👍 puolue joka turvaa Suomen älykkyydellään

• Anonyymi

Olen kuin Saapas mutta Nokia lainen ja 47

• Anonyymi

😳🙂😂🤣😅Mitähän se

Anonyymi-ap
      2025-03-05 21:10:08
      Ilmoita
      Kohtaaminen tulee olemaan. Hyvää vai huonoa

• moi

• Anonyymi

koko mun elämä on ollu väärin niin älä siinä läksytä

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      32
      2891
    2. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      173
      2275
    3. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      62
      2244
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      1978
    5. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1336
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1323
    7. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      13
      1308
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10