Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pölyinen huone jossa kävimme katselemassa, ajateltiin yhdessä että hyvä tästä tulee, unessa rapsuttelin yläkerran ikkunan pokista maalia.
Näin sinusta taas unta!
10
1197
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Niin tuleekin, muovit paikoillaan?
- AnonyymiUUSI
kokeile opettelamaan omia unia jotta voit päättääm itä unissa tapahtuu kuin elokuvaohjaaja omassa unessaan
- AnonyymiUUSI
Vaikiampi homma löytää vanhaataloa pyöreillä yläkerran ikkunoilla
- AnonyymiUUSI
Ne oli sellaiset vintin ikkunat. Yleensä vanhoissa taloissa on salmiakin muotoiset, kärjellään olevat ikkunat.
Talon ikkunasta näkyi kerrostalo kauempana eli talo oli kaupungissa.
-Ap-
- AnonyymiUUSI
Pöly tarkoittaa, että menneet ovat asettuneet ja on rauha - tai ainakin toivot sitä. Pyöreät ikkunat ovat alluusio avioliittoon, jota kuvataan yhteisenä laivamatkana satamaan. Ikkunoiden rapsuttelu tarkoittaa, että toivot välienne tai oikeastaan tunteidenne muuttuvan entistä näkyvämmäksi niin, että on helpompaa nähdä, mitä kumpikin tuntee ja ajattelee. Maalaaminen tarkoittaa, että uskot, että kaikki voidaan uudistaa jolloin menneet asiatkin näyttävät erilaisina kuin ennen.
/UT-P- AnonyymiUUSI
Aika hyvin osuvaa..maalaus aiheeseen en unessa päässyt.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvin osuvaa..maalaus aiheeseen en unessa päässyt.
Päältä kaunis mutta sisältä laho.Pintaremontti on niin pettävää.
- AnonyymiUUSI
Miksi näen kaivatustani hyvin usein unta? Lähes joka toinen viikko näen unen vaikka seurustelusta on 40 vuotta eikä olla tekemisissä🤔
- AnonyymiUUSI
Näin Teija sinusta unta viimeyönä, siinä kohtasimme yllättäen, pidimme kädestä, halimme ja keskustelimme siitä miten voisimme palata yhteen. Kysyit minulta myös, että olenko valmis jättämään nylyisen liiton takiasi ja vastasin kyllä, koska olen sinuun rakastunut.
Ottaisitpa yhteyttä IRL - AnonyymiUUSI
Romanttista kulta ❤️
Yhdessä hyvä tulee. Pyyhkäisisin sun nenun päähän maalia ja tökkäisin sit oman nenäni siihen kiinni🤭
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565490Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212407Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2551675- 1141657
- 931497
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681195Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3271195Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3341190Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly101187