Et katso sitä

Anonyymi-ap

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta

20

949

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

En tietenkään katso!

• Anonyymi
        UUSI

Lisäyksenä vielä, koska ei ole tunteita häntä kohtaan.

• Anonyymi
      UUSI

Katsonhan, intensiivisemmin

• Anonyymi
      UUSI

Katsoo hän.

• Anonyymi
      UUSI

Jaa kuka ja ketä

• Anonyymi
      UUSI

Se on totta. Entiseen ei ole enää paluuta. Turvaton olo nyt , kun kaikki sinusta kiinni. Sivusta 💕

• Anonyymi
      UUSI

kyllä mä voin kultaseni just sua rakastaa !täysillä! jos vaan teet jotakin irl… mä en pysty sä tiedät sen

• Anonyymi
        UUSI

Miksi se on niin vaikeaa sinulle? Voitko laittaa jotain tunnistetta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi se on niin vaikeaa sinulle? Voitko laittaa jotain tunnistetta.

Miten voi aikuisen ihmisen sielua repiä nämä palstaäijän bumberstickerit noin paljon? Nainen pudistelee päätään sivussa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miten voi aikuisen ihmisen sielua repiä nämä palstaäijän bumberstickerit noin paljon? Nainen pudistelee päätään sivussa

En ymmärrä itsekään! Herran tiet ovat tutkimattomat. Jostain kummasta syystä näin on. Rakkauteni ei ole tästä maailmasta tuntuu niin 💓
        ..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärrä itsekään! Herran tiet ovat tutkimattomat. Jostain kummasta syystä näin on. Rakkauteni ei ole tästä maailmasta tuntuu niin 💓
        ..

No niin itse author eli palstasetä herkistyi vastaamaan puolesta. Oikein hyvä.

• Anonyymi
        UUSI

Kerro edes jotain niin tiedän sen olevan sinulta! 💓

• Anonyymi
      UUSI

minä katson sinua ja teitä muita halveksuen, ja teen sitä aina. Se on Juuri oikea sana teille, halveksittava.

• Anonyymi
      UUSI

raha, myöhässä joten Laurilla ei suojaa eikä muillakaan, saadaan vapaastu hakata ja vastaavat itse 🙂 osu ja upposi 🙂 myös muihin, tietää huonoa 🙂😘

• Anonyymi
      UUSI

sit halutaan Lauri ulos firmasta 😘 hakataan kunnes irtisanot ittes, sama muille 🙂 oliko Eri firmassa Jenni ja Heidi sekä Outi.

• Anonyymi
      UUSI

Ei muut viitsi ottaa tulin menetyksiä ja paskaa teidän takia ja rahan estot pois, antaahan virrata 🙂😘😈

• Anonyymi
      UUSI

Liikuskelette siis duona vai?

• Anonyymi
      UUSI

Ahlsell, Akateeminen Kirjakauppa, Biltema, Clas Ohlsson, Gigantti, Hankkija, Ikea, IKH ja IKH Retail, Instru Optiikka, Jysk, Jula, Kärkkäinen, Löytötex, Masku, Mini-Mani, Musti ja Mirri, Normal, Peten Koiratarvike, Puuilo, Rusta, Silmäsema, Saiturin pörssi, Tiger Stores, Veljekset Keskinen, Verkkokauppa.com ja Würth

Ei sunkaan elämässä vaan ole mitään muuta.

• Anonyymi
        UUSI

No okei joku Mannheimin reissu tietty päälle vielä.

• Anonyymi
      UUSI

Vain ääliöt jankkaa kolmansista persoonista. T. n sivusta

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1759
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1598
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1404
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1358
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1275
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1131
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1048
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      951
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      949
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      80
      889
    Aihe