Kohta alkaa suosittu Santun puhelinkonsertti. Terve tuloa kuulolle!
Santun toivekornsertti klo 13
21
289
Vastaukset
- Anonyymi
Ok, pysyttäydyn pookissa
- Anonyymi
Santtu toivojat haluavat parempia kipsleita kuin Pooki toivojat.
- Anonyymi
Se homo pakettiauto mainos ärsyttää!
- Anonyymi
Siinä alussa sanotaan "pomo"! Voi kiesus että joku voi kuulla noin paljon väärin!
- Anonyymi
Samanlaista politikointia kuin Järviradion toiveohjelmissa. Eikö joskus voisi jättää politiikat pois ja toivoa vain musiikkia? Nyt loppui kuuntelu, sori vain.
- Anonyymi
Pelle olet! Huutista! 🤡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelle olet! Huutista! 🤡
Pelle ei siedä perusteltua kritiikkiä. Huutista! 🤣
- Anonyymi
🍻 on kirkkaasti 😇🥂🙏 aamen 🕊🥰🥀💖💝🎗🤗
- Anonyymi
Pooki, Sandels, Järviradio, Sun..... Toivekonserteissa samat tyypit toivoo samoja biisejä aina vaan poski poskea vasten prööt 💩
- Anonyymi
Näin keski kesällä toivoisi kuultavan kesäisiä kipaleita. Toivokaa niitä kiitos!
- Anonyymi
Mikset toivo itse? Ainahan voi toki kääntää Pookille. Siellä on ikuinen kesä.
- Anonyymi
Ei tänään tule toiveita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset toivo itse? Ainahan voi toki kääntää Pookille. Siellä on ikuinen kesä.
Laitoin pookille, sieltä tuli toiveita ♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin pookille, sieltä tuli toiveita ♥️
Tulee Pookilta toiveita tänäänkin klo 12-15 tiätsä
- Anonyymi
Soittakaa Matti Nykäsen Ehkä otin, ehkä en. Mä oon ottanut jo aika montakin sandelssii 🍺🍺🍺🍺👍🥰
- Anonyymi
Sandels on oluiden aatelia jos multa kysytään. Yleensä ei kysytä. Mutta kerron sen silti. Röyh 🍻
- Anonyymi
Sandelsin toivekonsertti on jälleen tulossa tälle päivälle. Kesäistä paikallisradiomeininkiä aidoimmillaan.
- Anonyymi
Sandels on nykyään kaukana paikallisradiosta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sandels on nykyään kaukana paikallisradiosta
Pääasia että sinäkin kuuntelet tätä suomalaista radiota💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääasia että sinäkin kuuntelet tätä suomalaista radiota💪
Muutaman kerran olen yrittänyt, mutta ei vain pysty. Ensinnäkin nupin saa kääntää kaakkoon että kanavalta edes kuulee mitään. Soundi kuin maan alta. Kanavailme on järviradiomainen boomeriradio. 80+ ikäryhmä ehkä tykkää, minä en
- Anonyymi
Ihanan Hannun kipaletta jo kolme ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1488168Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.323260Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole4042415Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh292002Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422891885Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1681789- 201650
- 241495
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘221293- 1001279