Ei nöyryytetty vaan yritettiin nöyryyttää. Siinä on iso ero. Sen sijaan Zelenskyi nöyryytti Trumpin ja Vancen. Hän ei lähtenyt haukkumaan EUta ja sanomaan mm. sitä, että USA olisi avustanut Ukrainaa enemmän kuin EU. Imbesilli Trump ei edes muistanut millä summalla oli itse aikaisemmin väittänyt USAn avustaneen Ukrainaa eli 300 MRD vaan väitti nyt sen olevan 380 MRD.
Jotkut valemediat esittävät, että Zelenskyitä nöyryytettiin.
12
194
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri näin.
Suuri sankari vs. kaksi harhaista vässykkää.- Anonyymi
Olis vetänyt turpaan sitä Vancea, Miksei Trump ole laittanut Vancen akkaa lähölle kun maahantunkeutujia ajaa pois, myös oman akkansa saa ajaa pois.
- Anonyymi
Asiahan on juurikin näin! 2 pelleä puhelee omia harhojaan ja Zelen kysyessä että onko Vance edes käynyt Ukrainassa niin "poika" alkoi änkyttää että no kun.... olen mää uutisia seurannut jne!
Koko sivistynyt maailmahan on aivan epäuskon vallassa että minkä kokoluokan pelle USA:ta nykyään johtaa! Nyt jos koskaan EU:lla on iskun paikka tässä "uudessa maailmanjärjestyksessä" jossa USA antamalla antaa sivistyneen länsimaisen demokratian puolustajan roolia pois itseltään - EU:n on otettava koppi NYT tai valta luisuu Venäjä/Kiina akselille! - Anonyymi
Siinä olen samaamieltä,että länsirahalla kyllästetty Zelenski ja olikarkki armeijoilla suojattuna, ei mitään hätää, muuten oma kansa teloittais !?
- Anonyymi
Siltähän se näyttää Zelenskyin toiminta, kuten Trump ja Vance sanoi.
Oli hyvä, että se sanottiin julkisesti, jos vaikka useimpien silmät avautuisivat näkemään todellisuuden.
Tärkeintä on rauha, tappamisen lopettaminen; ensin tulitauko ja sitten rauhanneuvottelut osapuolten kesken.
Välittäjäksi kolmas taho, jonka sodan osapuolet voivat hyväksyä! - Anonyymi
EU-johtajat eivät pysty enää muuhun kuin antamaan toisilleen vertaistukea. Siksi huippukokouksia järjestetään joka päivä. Valtamedia jatkaa epätoivoista sumutustaan.
- Anonyymi
EU:ssa keskitytään lähinnä hiilinieluihin ja siihen että kansallismieliset eivät vain saisi ääntään kuuluville vaikka juuri he edustavat sitä voimaa joka tarvitaan ulkoapäin tulevaa uhkaa vastaan!
- Anonyymi
Tuo "vertaistuki" oli hyvä huomio, sitähän he tekevät!
Ja senkin shown maksavat veronmaksajat.
Toivottavasti löytyy vielä järkeä sotauhon tukahduttamiseen? - Anonyymi
Itseriittoinen, norsunluutornin itselleen rakentanut valtamedia tuskailee maailmantilanteen kanssa. Trump on tympeä, sotaa pitää jatkaa, Suomi on valmis, mihin vaan tarvitaan, as long as it takes. Mutta, menikö elämä ja tilaisuus jo, jo toisen kerran?
- Anonyymi
Olen laittanut merkille että Trumpilla on alkava DEMENTIA, EI OLE TÄTÄ VUOTTA PRESIDENTTINÄ. JA VANCE EI VOI JATKAA.
terv. tohtori Jekyll
- Anonyymi
Media vaikenee, aika pöllyssä oli z ovaalissa. Ei ihme, että Trump ja co. ärsyyntyivät ja jauhottivat miehen.
- Anonyymi
CIA:lla on ihan varmasti jotain tietoa Zelenskyin kokkeli jutuista, mielenkiintoisia aikoja elämme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839