Lomasuhde

Anonyymi-ap

Olimme perheen kanssa Rukalla lomailemassa. Hiihdettiin ja lasketeltiin. Laskettelupäivänä itsellä loppui voimat lasketteluun ja siirryin After skin puolelle kun mies ja lapset jatkoivat vielä rinteessä.

Pian juttusille tuli minua kymmenkunta vuotta nuorempi mies. Juteltiin niitä näitä ja mies siinä tarjosi pari juomaakin. Siinä jutellessa aloin huomata, että minähän kiihotun tuon miehen seurassa. Yllätyin itsekin, että miten näin tunnen mutta todella kova kihelmöinti alapäässä ja rinnoissa. Alkoholikin vähän jo alkoi vaikuttaa ja jutut mennä levottomammaksi. Mies sanoi, että hänellä on hotellihuone parin sadan metrin päässä, että haluaisinko lähteä käymään. Viestiin omalle miehelleni, että kauanko vielä laskevat ja sanoi et varmaan vajaan tunnin, joten sen verran oli aikaa.

Ei siinä mitään romantiikkaa ollut vaan himoa ja halua. Riisuuduttiinncälittömästi hotellihuoneeseen päästyämme ja tämä nuorempi mies Kari nimeltään antoi minulle kunnon kyydit ja mahtavan orgasmin.

Seuraavalle päivälle sovittiin, että poikkeaisin hiihtolenkillä hänen luonaan. Tällä kertaa laitoin vähän siistimpää alusvaatetta hiihtovaatteiden alle, että Karilla olisi jotain silmäniloa. Taas ihan taivaaliinen rakastelu. Kari nuoli minulle orgasmin pelkkiä rintoja nuolemalla ja hyväilemällä ja siihen kunnon rakastelu päälle.

Nähtiin lomalla vielä kerran "hiihtolenkin" merkeissä. Meidän juttumme jäi tuonne lomalle, mutta kyllä oli seksuaalisesti piristävää ja mahtavaa tuntea itsensä todella halutuksi.

Anu43

5

5470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olisiko Anu K kyseessä?

• Anonyymi

Anus aukko oli kyseessä.

• Anonyymi

Olipa ihana tarina.Tollasia rouvia pitäisi olla enemän,avioliitot kestäisi ja voisivat hyvin.Mahtava nainen.

• Anonyymi

Kiitos. Itsenikin yllätin tuolla, että annoin halujen viedä. Sain mahtavaa nautintoa ja himoa muutaman kerran. Tunsin todella olevani haluttu ja tuon jälkeen on seksi kotonakin maistunut taas paremmin.

Anu

• Anonyymi

Annac vaan..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6178
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      66
      4008
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      3047
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      190
      2875
    5. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      31
      2768
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2462
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2439
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      19
      2360
    9. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      317
      1451
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      149
      1448
    Aihe