Valtaväestöön kuuluvana naisena voin sanoa että romanimiehet ovat tulisempia, ja rajumpia rakastajia kuin nämä kaljaa kittaavat perussuomalaiset Pertit ja Yrjöt. Yöt ovat yhtä kiihkoa ja lempeä ja päivisin he ovat huomaavaisia ja herkkiä miehiä jotka ymmärtävät tyylin päälle. En palaa enää koskaan entisen perheeni luo tumman orini syleilystä!
Asiaa romanimiehistä
13
505
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas että sellaiset sadut siellä. Ja päivällä akka on nyrkin ja hellan välissä
- Anonyymi
Ehkä jonkun väkivaltaisen suomijuntin kanssa. Romanimies on ehkä kiivas mutta ei koskaan satuta puolisoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jonkun väkivaltaisen suomijuntin kanssa. Romanimies on ehkä kiivas mutta ei koskaan satuta puolisoaan.
Romanimiesten väkivaltaisuudesta puolisoitaan, lastensa äitejä ja ex-puolisoitaan kohtaan on uutisoitu laajasti viime aikoina. Ampuvat raskaana olevan naisen kuoliaaksi vaikka kadulla pikkulapsen nähden ja ulkopuolisten joutuessa hengenvaaraan. Näitä kunnon miehiä on sitten vankilat täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei se murhaaminen ehdi varmaan sattua. Kummasti on romanien lähisuhdeväkivallasta alettu puhua viime aikoina.
Anonyymi kirjoitti:
Romanimiesten väkivaltaisuudesta puolisoitaan, lastensa äitejä ja ex-puolisoitaan kohtaan on uutisoitu laajasti viime aikoina. Ampuvat raskaana olevan naisen kuoliaaksi vaikka kadulla pikkulapsen nähden ja ulkopuolisten joutuessa hengenvaaraan. Näitä kunnon miehiä on sitten vankilat täynnä.
Minkähänlaisen trauman sekin lapsi parka sai!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, mulla on toisenlaista kokemusta romanimiehien hellyydestä!
Omistushaluinen, järkyttävän mustasukkainen, kun saa mies alkoholia, muuttuu itse piruksi sekä omaa naista kohtaan, että sukulaisia kohtaan.
Seksihullu kyllä oli, hänelle kelpasi kaikki kanoista tikapuihin. Uskoton ja pelkäsi, että hänelle tehdään samoin. Antoi turpaan aina varmuuden vuoksi,
Selvinpäin oli ihan eri mies, ei koskaan pahoinpidellyt, MUTTA hänen toinen luontonsa oli patologinen valehtelija, aivan kaikissa asioissa.
Mua on jahdattu talvella moottorisahan kanssa, joka oli käynnissä, puukotettu kaksi kertaa, viety ambulanssilla sairaalaan useasti pahoinpitelyjen seurauksena, pakotettuna leikattu saksilla hiuksia toispuoleisesti, että olisi mahdollisimman ruma ilmestys ja potkittu päähän ja hajotettu paikkoja kotona.
Kaikenlisäksi mies oli niin raukka, että löi nyrkillä pientä 4kilon koiraa päähän, kun tiesi, että se koira oli mun kaikkeni. ja muutenkin pahoinpiteli pieniä koiria.
Onneksi pääsin eroon hänestä 7 vuoden jälkeen, ex -anoppi ( romani) sanoi mulle, että jollet hyvä tyttö lähde, niin hänen poika pahoinpitelee sinut pyörätuoliin tai arkkuun.
Ex-anoppi oli mun puolta, vaikka olin valkolainen, kun tiesi poikansa ja sen temput.
- Anonyymi
Yllättävän paljon mustalaisnaisia turvakodeissa. Enemmän kuin valkolaisia.
Heh heh..... 😁
- Anonyymi
Itsesi vai?
- Anonyymi
Romaninimiehenä miekin voin kertoo, että tulisia ollaan.
- Anonyymi
Tulisia ollaan juu, tulitetaan pyssyllä julkisella paikalla. Hoi ja höö!
- Anonyymi
Miun Raineri-serkku on kaikkein tulisin muunsukupuolinen romani. Enempää en kerro.
T: Möhis
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.905459Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.493625Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j612995Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin462201Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611966Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2961856- 471616
- 961501
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress451395Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.91353