Valtaväestöön kuuluvana naisena voin sanoa että romanimiehet ovat tulisempia, ja rajumpia rakastajia kuin nämä kaljaa kittaavat perussuomalaiset Pertit ja Yrjöt. Yöt ovat yhtä kiihkoa ja lempeä ja päivisin he ovat huomaavaisia ja herkkiä miehiä jotka ymmärtävät tyylin päälle. En palaa enää koskaan entisen perheeni luo tumman orini syleilystä!
Asiaa romanimiehistä
58
1105
Vastaukset
- Anonyymi
Jaahas että sellaiset sadut siellä. Ja päivällä akka on nyrkin ja hellan välissä
- Anonyymi
Ehkä jonkun väkivaltaisen suomijuntin kanssa. Romanimies on ehkä kiivas mutta ei koskaan satuta puolisoaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä jonkun väkivaltaisen suomijuntin kanssa. Romanimies on ehkä kiivas mutta ei koskaan satuta puolisoaan.
Romanimiesten väkivaltaisuudesta puolisoitaan, lastensa äitejä ja ex-puolisoitaan kohtaan on uutisoitu laajasti viime aikoina. Ampuvat raskaana olevan naisen kuoliaaksi vaikka kadulla pikkulapsen nähden ja ulkopuolisten joutuessa hengenvaaraan. Näitä kunnon miehiä on sitten vankilat täynnä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ei se murhaaminen ehdi varmaan sattua. Kummasti on romanien lähisuhdeväkivallasta alettu puhua viime aikoina.
Anonyymi kirjoitti:
Romanimiesten väkivaltaisuudesta puolisoitaan, lastensa äitejä ja ex-puolisoitaan kohtaan on uutisoitu laajasti viime aikoina. Ampuvat raskaana olevan naisen kuoliaaksi vaikka kadulla pikkulapsen nähden ja ulkopuolisten joutuessa hengenvaaraan. Näitä kunnon miehiä on sitten vankilat täynnä.
Minkähänlaisen trauman sekin lapsi parka sai!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, mulla on toisenlaista kokemusta romanimiehien hellyydestä!
Omistushaluinen, järkyttävän mustasukkainen, kun saa mies alkoholia, muuttuu itse piruksi sekä omaa naista kohtaan, että sukulaisia kohtaan.
Seksihullu kyllä oli, hänelle kelpasi kaikki kanoista tikapuihin. Uskoton ja pelkäsi, että hänelle tehdään samoin. Antoi turpaan aina varmuuden vuoksi,
Selvinpäin oli ihan eri mies, ei koskaan pahoinpidellyt, MUTTA hänen toinen luontonsa oli patologinen valehtelija, aivan kaikissa asioissa.
Mua on jahdattu talvella moottorisahan kanssa, joka oli käynnissä, puukotettu kaksi kertaa, viety ambulanssilla sairaalaan useasti pahoinpitelyjen seurauksena, pakotettuna leikattu saksilla hiuksia toispuoleisesti, että olisi mahdollisimman ruma ilmestys ja potkittu päähän ja hajotettu paikkoja kotona.
Kaikenlisäksi mies oli niin raukka, että löi nyrkillä pientä 4kilon koiraa päähän, kun tiesi, että se koira oli mun kaikkeni. ja muutenkin pahoinpiteli pieniä koiria.
Onneksi pääsin eroon hänestä 7 vuoden jälkeen, ex -anoppi ( romani) sanoi mulle, että jollet hyvä tyttö lähde, niin hänen poika pahoinpitelee sinut pyörätuoliin tai arkkuun.
Ex-anoppi oli mun puolta, vaikka olin valkolainen, kun tiesi poikansa ja sen temput. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ei satuta? Miten selität Tampereella tappo, Helsingissä tappo,Jyväskylässä puukotus (Kristian) ja nyt Savonlinna tappo. Eivät piittaa onko lapsia lähellä vai ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen omille tyttärille neuvonut että ei koskaan romanimiestä vaikka kuinka lirkuttaisivat. Lapsena pidin myös kaukana romaneista. Ei ole rasismia,vaan turvallisuusasia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, mulla on toisenlaista kokemusta romanimiehien hellyydestä!
Omistushaluinen, järkyttävän mustasukkainen, kun saa mies alkoholia, muuttuu itse piruksi sekä omaa naista kohtaan, että sukulaisia kohtaan.
Seksihullu kyllä oli, hänelle kelpasi kaikki kanoista tikapuihin. Uskoton ja pelkäsi, että hänelle tehdään samoin. Antoi turpaan aina varmuuden vuoksi,
Selvinpäin oli ihan eri mies, ei koskaan pahoinpidellyt, MUTTA hänen toinen luontonsa oli patologinen valehtelija, aivan kaikissa asioissa.
Mua on jahdattu talvella moottorisahan kanssa, joka oli käynnissä, puukotettu kaksi kertaa, viety ambulanssilla sairaalaan useasti pahoinpitelyjen seurauksena, pakotettuna leikattu saksilla hiuksia toispuoleisesti, että olisi mahdollisimman ruma ilmestys ja potkittu päähän ja hajotettu paikkoja kotona.
Kaikenlisäksi mies oli niin raukka, että löi nyrkillä pientä 4kilon koiraa päähän, kun tiesi, että se koira oli mun kaikkeni. ja muutenkin pahoinpiteli pieniä koiria.
Onneksi pääsin eroon hänestä 7 vuoden jälkeen, ex -anoppi ( romani) sanoi mulle, että jollet hyvä tyttö lähde, niin hänen poika pahoinpitelee sinut pyörätuoliin tai arkkuun.
Ex-anoppi oli mun puolta, vaikka olin valkolainen, kun tiesi poikansa ja sen temput.Voi että. Mitäs läksit romanin völjyyn. Eräs naapuri erosi romanista,kaksi lasta oli sen kanssa,joutui pitää turvalukkoa ja ketjua ovessa. On ne niin kuumia ja ihania. Jyypa juu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa ei vai. Mites tää Savonlinnan tapaus ? Ja mites tää Tampereen tapaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti pitävät vaimonsa kurissa ja nuhteessa. Nimimerk läheltä seurannut. Ei käy kateeksi
- Anonyymi
Yllättävän paljon mustalaisnaisia turvakodeissa. Enemmän kuin valkolaisia.
- Anonyymi
En nyt usko, että heitä on turvakodeissa enemmän kuin valkolaisia tai että olisivat siellä ylipäätään enemmistönä muutenkaan, mutta kyllä mustalaisnaisiakin päätyy turvakoteihin.
Vaikka aika paskamaisesti heihin niissäkin suhtaudutaan, mitä kuullut olen. Ei nyt varmaankaan avoimesti, mutta kuitenkin.
Eräs tuntemani henkilö, joka ainakin jossain vaiheessa työskenteli turvakodissa valvojana tai jonain vastaavana, puhui kerran, kun heille oli joskus tullut eräs mustalaisnainen lapsensa kanssa kotiolojaan karkuun ja oli käynyt lääkärissä saaden sieltä jonkun todistuksenkin, saikkulapun kaiketi tai vastaavan, ja tämä tuntemani henkilö naureskeli tätä puhuessaan, että mitähän hittoa se romanimuija edes tuolla lapulla teki, kun eihän heikäläiset edes välitä töissäkään käydä. En ole ihan varma, oliko tämä hekotellut samaa siellä turvakodissakin, mutta kuitenkin.
Aika ilkeätä, toinen joutuu lähtemään turvakotiin suojellakseen itseään ja lastaan, niin työntekijä(t) vielä vittuilevat päälle, että turha tuollaisen on saikkua tai muitakaan terveystodistuksia hakea... Eikä tämä tuttu varmaan ajatellut, että ehkä ko lääkärikäynti liittyi mahdollisesti kotona koetun väkivallan todentamiseen tai oli ylipäätään siihen liittyvä käynti.
Joskus kysyin tältä tutultani, että mikä hänellä on mustalaisia vastaan, kun hän puhuukin heistä aika halventavasti? Niin vetosi siihen, että "kun on huonoja kokemuksia" sitä sen enempiä tarkentamatta. Tiedä sitten kokemuksista, siksi ei nyt ainakaan riitä se, että inhoaa romaneita tai asennoituu heihin muuten kuten kotona on kasvatettu... Sen nyt ymmärtäisi ehkä, jos on vaikka joutunut mustalaisen ryöstämäksi tm.
Eräs toinen tuttuni taas inhoaa yhtä toista etnistä ryhmää yli kaiken sen vuoksi, kun hänen läheisensä oli joutunut parin ko ryhmään kuuluvan henkilön väkivallan kohteeksi, mistä tämä ei ikinä toipunut ennalleen. Ei nyt ehkä ihan asiallista vihaa, mutta ymmärrettävää.
Nykyään tämä "turvakoti-tuttuni" taas on tai on ainakin olevinaan niin hiton hyvä asiantuntija mustalaisiin liittyen. Vaihtanut nimityksenkin ennen käyttämästään mustalaisesta romaniksi, kuulostakseen kaiketi fiksummalta(kuin mitä ehkä on..)
Lisäksi vielä, eräs omista sukulaisistani joutui joskus pakenemaan omaa aviomiestään, josta on jo eronnut onneksi muutama vuosi sitten, turvakotiin kahden lapsensa kanssa ja odotti vielä kolmattaan. Ex-aviomies on vielä kaiken lisäksi täysvalkolainen ja ns normaali valkolainen. Eli työssäkäyvä ja asiallisesta perheestä lähtöisin. Meidän suvussa taasen on kumpaakin puolta, romaneita ja valkolaisia. Siis tällainen ns "sekarotuinen" suku.
Mutta tosiaan, ei ne fiksut valkolaisetkaan ole kotioloissa ainakaan mitenkään turvallisia perheelleen. En nyt onneksi tiedä kaikkea, mutta tämä sukulaiseni ex-mies oli mm. kerran potkaissut kovalla voimalla lastenrattaat nurin, kun toinen heidän lapsistaan vielä nukkui niissä päiväuniaan. Oli tuuriakin mukana, ettei lapsi vahingoittunut siinä rytäkässä mitenkään, vaikka oli kyllä todella lähellä. Tuo välikohtaus oli yksi syistä, minkä vuoksi sukulaiseni lähtikin miestään karkuun turvakotiin.
Heh heh..... 😁
- Anonyymi
Itsesi vai?
- Anonyymi00084
Siis kenestä kysyt?
- Anonyymi
Romaninimiehenä miekin voin kertoo, että tulisia ollaan.
- Anonyymi
Mie oon niin tulinen että kerran sytyin tuleen ihan itestään. Sain kuitenkin Raineri-serkulta ihonsiirtoja joilla minut paikattiin komijaan kuntoon. Semmoistakin voi meille tulisille jeenoilla sattua!
T: Möhis - Anonyymi
Valtaväestöön kuuluvana miehenä voin sanoa samat sanat! Tulisia ovat romanimiehet. Kun tapasin ******* niin hän vei minulta jalat alta ja heivasin valtaväestöön kuuluvan mieheni saman tien. (Puolisoni yksityisyyden suojelemiseksi en maininnut hänen nimeään.)
- Anonyymi
Homo?
- Anonyymi
Vei jalat alta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homo?
Ennen olin hetero, mutta eheydyin homoksi tavattuani tuon tulisen romanijeenon.
- Anonyymi
Aloitukseen on todettava että kyllä vain, romanimiehet vaikuttavat olevan jopa polttavan tulisia.
- Anonyymi
Suhteen päätyttyä niin akka ja lapset tapetaan ja talo poltetaan.
- Anonyymi
Toivottavasti valkolaistytöt oppii että ei sekaannu noihin. Ostaa vaikka satisfyerin.
- Anonyymi
Näinpä tai ammutaan tai puukotetaan?
- Anonyymi
Oli aika raju tuo Savonlinnan heppu,kun tappoi naisen ja lapset?
- Anonyymi
Hän oli tulinen rakastaja😆
- Anonyymi
Ne tulistuu,jos haluat erota!
- Anonyymi
Tulisia ovat...!
- Anonyymi
Mieluummin se tasainen ja vähän tylsä Pertti tai Jarmo, kuin kuolema ampumalla, puukottamalla tai polttamalla.
- Anonyymi
Juurikin tämä. Minulla on hyvä mies,valkolainen,itse olen puolikas kaale.
- Anonyymi
Joo raju rakastaja poltti nyt kolme pientä lasta. Että siinä sitä kulttuuria taas.
- Anonyymi
Niin ja tämä ei ole rasismia, yleistämistä jne. Tiedän romanimiehen,joka ei antanut valkolaisvaimonsa olla siskon ja äidin kanssa tekemisissä. Naisen puolen suku suljettu täysin pois heidän elämästään.
- Anonyymi
Romanien kanssa seurustelevat valkolaisnaiset eivät ole sitä parasta A-ryhmää.
- Anonyymi00085
Senpä vuoksi olen pysynytkin sinkkuna jo useamman vuoden, tarjolla ei ole muita kuin mielisairata ja päihdehörhöjä valkolaisemakoita.
Onneksi osaan kyllä siivota ja kokata ainakin sen verran hyvin, etten tarvitse muijaa siihen.
- Anonyymi
Ihan sama onko tulisia tai mitä hyvvää kun eivät pysty parisuhteeseen ja normaaliin elämään jossa olis mahollista elää tavallista arkea ja kasvattaa tasapainoisia lapsia. Ovat pettäjiä ja yleensä vielä juoppoja tai narkkareita kaiken lisäksi.
- Anonyymi
Ihan sekoja mielenterveyspotilaita ja ylipainoisia pillerin popsijoita suurin osa. Täytyy olla itekin vähä hukassa kuka tollasten kanssa mihinkään alkaa. Ei pitkällä tikullakaan.
- Anonyymi
Huh… onpa tosi tulisia ja rajuja rakastajia joo… ehkäisy ei tieteskään kuulu kulttiiriin niin polkevat tenavia monelle akalle samaan aikaan. Parhaitakin isiä ja kasvattajia tollaset mölisevät paskiaiset.
- Anonyymi
En voi ymmärtää kuinka joku noista hurmaantuu. Komeita voivat olla mutta kun tässä elämässä tarvitaan muutakin kuin ulkonäkö. Mitä minä tiedän niin järjestään ovat levottomia, ongelmaisia ja rikollisia.
- Anonyymi
Yhden tiedän joka ei keplottelemalla ja varastamalla ja huijaamalla elämässä mene vaan ihan on normaalisti koulun käynyt ja työelämään päässyt mutta eipä enää olekaan sukunsa kanssa tekemisissä vaan irtaantunut niistä porukoista. Pakkohan se onkin.
- Anonyymi
Mä todella säälin romaninaisis. Niin nuorina jo monen lapsen äitejä . Ei oo häävi kohtalo.
- Anonyymi
No niin säälin minäkin. Jätkät polkee niille liudan tenavia ettei sitten niin olisi enää vientiä. Ite juoksevat kokoajan vieraissa. Sitä oon muettiny että mitenkähän paljon ne tuo tauteja akalle kun kortsun käyttö on niille niin vaikeeta. Jokapuolella peelo ojossa ja millään ei kortsua käyttäis vaikka ei edes tunne sitä ihmistä ketä on panemassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin säälin minäkin. Jätkät polkee niille liudan tenavia ettei sitten niin olisi enää vientiä. Ite juoksevat kokoajan vieraissa. Sitä oon muettiny että mitenkähän paljon ne tuo tauteja akalle kun kortsun käyttö on niille niin vaikeeta. Jokapuolella peelo ojossa ja millään ei kortsua käyttäis vaikka ei edes tunne sitä ihmistä ketä on panemassa.
Eniten ällöttää nun joku nelikymppinen mustalaismies sössöttää ja yrittää puhuttaa jotain 14 vuotiasta pikkulikkaa. Sitten samat ukot ihan pokkana veisaa srurakunnassa ja on muka niin perheenisää ja uskovaista. Oksettavia.
Niin olen hyvin onnellinen että olet löytänyt oriisi.
- Anonyymi
Väkivaltaisia ja äkkipikaisia. Tunne-elämä häiriintynyt.
- Anonyymi
Kyllä pitää olla pitkä pinna romaninaisilla kun jaksavat semmosta sätkivää hermokimppua katella.
- Anonyymi
Kyllähän se niin on, että romaanimiehestä eroaminen on kuoleman vaarallista. Onko näitä eronneita rouvia 4 tapettu pienellä aikavälillä.???
Ei siinä hidasta edes lasten läsnäolo vaan ammutaan exvaimoa selkään lasten nähden tai puukotetaan kuoliaaksi. Nyt näköjään poltetaan koko aiempi experhe!
Kaikki inhimmilyys puuttuu näiltä mustalaisäijiltä eikä petoeläimen tasosta olla kaukana!- Anonyymi
Nimenomaan. Aineilla viimmeisetkin aivosolunsa tuhonneita elukoita. Haastavat riitaa vaahto suussa ja silmät nurin päässä ja kaikilla on keuhkoahtaumatauti tai astma jatkuvasta tupakoinnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan. Aineilla viimmeisetkin aivosolunsa tuhonneita elukoita. Haastavat riitaa vaahto suussa ja silmät nurin päässä ja kaikilla on keuhkoahtaumatauti tai astma jatkuvasta tupakoinnista.
Joo ei pojilla oikein henki kulje kun on ylipainoa ja putket ahtautunu.
- Anonyymi
Kyllä minä otan kiltin keppana-Pertin ennemmin kuin peukku-Mertsin j.
- Anonyymi
Älä ny. Kivahan semmonen panokone on, koskaan ei tiedä saako munaa vai puukkoa.
- Anonyymi
Oma mieheni on persu ja hän pyyhkii minulla pölyt joka arkipäivä ja juhlapyhät.
- Anonyymi
Katos poikaa. Kaikki tietää että romanikulttuurissa puhtaus on A ja O mutta että mieskin noin ahkerasti siivoaa… wau !
- Anonyymi00086
EIhän nykyään muutenkaan kukaan mies uskalla enää koskea kehenkään saati lähteä baarista kenenkään matkaan jatkoille tai "saatille".
Seuraavana päivänä voi tulla joku syyte seksuaalisesta väkivallasta niskaan, vaikka illalla ja yöllä olisi ollut kuinka yhteisymmärrystä asioiden suhteen.
Vaikka hiton hyvä, että naisillakin on parempi turva nykyään, mutta silti..
Hirvittää ainakin nuo jutut, mitä olen lukenut. Jos mies on erehtynyt koskemaan paljaalla, niin heti on raiskaus kyseessä ja siitäkin kait kirjoitusten perusteella on tehty tutkintapyyntöjä, jos naiselle onkin jälkeenpäin tullut morkkis sen vuoksi, että on antanut pesää jollekin randomille baarituttavalle, niin on päätynyt siihen tulokseen, että kun nyt kaduttaa niin kyseessä mahtaa olla raiskaus. - Anonyymi00087
Jatka samaan malliin. Tulinen romani tuikkaa kyllä sinut liekkeihin.
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2243418Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622084Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt401688Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi651613- 1051357
Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221245Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva61090Rakastan sitä
kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa501053Jokaisella tytöllä on supervoimansa
Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan197996Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties61957