Onko netissä missään ILMAISTA numeropalvelua? Esim. eniro (mutta se on maksullinen) tai finder. Mulla oli kerran koneella semmonen ohjelma, mutta ei oo enää..
Jos tiiätte niin laittakaapa osotetta tulemaan... :)
ILMAINEN NUMEROPALVELU?
8
53997
Vastaukset
- Antti
Eiks Eniro ole maksuton? Maksaa ainoastaan se alku rekisteröinti, mut sillä rekisteröintimaksulla saa kännykästä lisäksi kysyä muutaman kyselyn. Toisin ei tolla Eniron nettihaulla tee mitään, kun ei sieltä löydy koskaan ketään.
- tiutui
Buummi.netin kautta saa ilmaisen rekisteröimisen jälkeen ainakin sen 10 ilmasta yhteustietoa. muuta en tiedä. sivuilla enemmän ohjeita luulisin.
- Andy
Kattavaa ilmaista numeropalvelua ei ole, halvin mistä saa kaikki matkapuhelin, yritys ja kotinumerot on DialOk Directory http://yritys.dialok.net
- jussi40,1
0800 101101 on ilmainen!
- olekaan.
Mistä repäisit?
- JUSTii
muttei löydy yksityisiä..
- zorliina
JUSTii kirjoitti:
muttei löydy yksityisiä..
Onhan noi numeropalvelut kaiketi kysyjälle ilmaista, mutta niistä joku kuitenkin maksaa, eli yrittäjät, vaikka ne mainostavat täysin ilmaista, ilmaista jne...
- 2lordi6
fonecta on ilmainen nettinumeropalvelu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72528- 1211801
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241513Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391497Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741327Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1611302- 1481275
- 521208
- 591148
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.651091