Marsu + Allergia

Anonyymi-ap

Moi! Mun isällä on allergia ja kun meillä oli kani niin sen piti muuttaa pois 2vk päästä tulosta allergian takia. Tosin se asui koko ajan paikassa missä isä kulki paljon. No mulla tekis hirveenä mieli ostaa marsuja, oon tosi hyvä eläinten kans ja oon lukenu monia hoito-ohjeita ja voisin maksaa ne ite. Niin onko kellään tietoa voinko ottaa 2 marsua jos ne asuu mun huoneessa (tietenkin ne sais olla lämpimällä kelillä ulkona ja sais temmeltää esim mun huoneessa aitauksen ulkopuolella) ja mun isä käy mun huoneessa vaan sanomassa hyvät yöt ja sitäkään ei ole pakko tehdä mun huoneessa. Mä käyttäisin häkin pohjalla peitteitä kuivikkeen sijasta, pitäisin kevät-kesä-syksyllä ikkunoita mahdollisimman paljon auki, pitäisin ilman puhdistajaa huoneessa, putsaisin häkin usein, pesisin peitteet pesukoneessa, käyttäsin tarraharjaa vaatteisiin ja pitäisin aina ovea kiinni. Niin tietääkö joku onko tällee mahdollista tehä ja saa antaa lisää vinkkejä aiheeseen liittyen :)

2

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Joo, mun mielestä ainakin toi suunnitelma kuulostaa mahdolliselta. Ja yleensä jos ottaa kaksi uros marsua niin niille voi syntyä kinaa häkissä, niin suosittelen ottamaan naaras marsuja. Toki, ei välttämättä kaikki tyttö marsut tykkää toisistaan eli voi olla jotain poikkeuksia.
      Häkki ois hyvä putsata kerran tai kaksi kertaa viikossa. Ja on mielestäni kauheeta nähdä jotain marsuja TOSI pienissä häkissä. (Eli tyyliin jostain eläinkaupasta ostetusta hamsterin terraariosta). Mun marsujen häkki on 2m pitkä & 1m leveys, se on ihan ok *mun mielestä*.
      Ja häkkiin kannattaa laittaa kaikkia eri aktiviteetteja ettei marsuille tuu tylsää. Puhdasta heinää & vettä pitää olla aina tarjolla ja muista pelletit! Ja marsuille laitan yleensä aamuisin ja iltaisin ruuat.
      Toivottavasti saat marsuja :D

• Anonyymi

kiitos!! super hyvö vastaus <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      36
      12071
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      627
      3143
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      166
      2197
    4. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      185
      1897
    5. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      105
      1539
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      109
      1302
    7. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      98
      1221
    8. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      75
      1167
    9. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      273
      1155
    10. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      39
      1094
    Aihe