Kysymys uo

Anonyymi-ap

Hei ! Olen tehnyt maksusuunnitelman ulosoton kanssa ja tilitän palkasta ite ulosottoon. Minulla tilillä yli 1000e kuitenkin joten voiko ulosotto ottaa kyseisen summan tililtäni ? Minulla 1 lapsi jos väliä. Olen kuullut että uo ottanut ihmisten tililtä rahaa joten päteekö tämä myös minun tapaukseen kun minulla maksusuunnitelma. Kiitos.

8

619

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä pätee, tilin suojaosuus on noin 1500e, tietääksni tähän ei päde lapsisäännöt vaan se on aina tuo 1.5 x saldo.

• Anonyymi

Ihan siis vertailuksi vielä se että esim veronpalautuksetkin lähtee aina vaikka olisi millainen soppari tehty

• Anonyymi

Uo ei pidä paikkaansa 1500
        Sen verran hyväntekeväisyys leipomosta tehty että tämän minä tiedän.

• Anonyymi

Nosta ne nyt pikimmiten pois ennen kuin tulee päivä jolloin ihmettelet minne ne ykskaks katosivat! Sen jälkeen nimittäin voit tehdä vaikka mitä valituksia muttet niitä enää näe. Näitä tarinoita on ollut runsaasti mutta vieläkään eivät kaikki usko että se osuisi omalle kohdalle.

• Anonyymi

Nyt on helmikuussa tullut sellainen uudistus ulosottokaareen, että on olemassa myös uo-kertymän tasauspäivä, jolloin ulosottomies voi ottaa koko tilin tyhjäksi suojaosuudesta oiittaamatta. Mutta näitä tasauspäiviä ei vuodessa ole onneksi kovin monta. En tiedä pitääkö niistä ilmoittaa etukäteen, luultavasti ei, koska silloin kaikki ottaisivat tilin tyhjäksi ennen uo-kertymän tasauspäivää, ja uo-mies jäisi nuolemaan näppejään.

• Anonyymi

Ja sitten linkkiä tällaiseen tasauspäiväuutiseen kiitos!

Taitaa olla tekemisen puutetta kun tuollaisia satuja pitää sepittää.

• Anonyymi

Eli vähän niin kuin kevätpäiväntasaus ja sillee!

: D :D

• Anonyymi

Ei kai laittomuuksiin Uo ala. Jos lähtee tuollaiseen, voi lähteä palli alta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      71
      930
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      781
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      59
      578
    6. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    7. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      29
      530
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      499
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      35
      489
    Aihe