Kysymys uo

Anonyymi-ap

Hei ! Olen tehnyt maksusuunnitelman ulosoton kanssa ja tilitän palkasta ite ulosottoon. Minulla tilillä yli 1000e kuitenkin joten voiko ulosotto ottaa kyseisen summan tililtäni ? Minulla 1 lapsi jos väliä. Olen kuullut että uo ottanut ihmisten tililtä rahaa joten päteekö tämä myös minun tapaukseen kun minulla maksusuunnitelma. Kiitos.

8

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä pätee, tilin suojaosuus on noin 1500e, tietääksni tähän ei päde lapsisäännöt vaan se on aina tuo 1.5 x saldo.

• Anonyymi

Ihan siis vertailuksi vielä se että esim veronpalautuksetkin lähtee aina vaikka olisi millainen soppari tehty

• Anonyymi

Uo ei pidä paikkaansa 1500
        Sen verran hyväntekeväisyys leipomosta tehty että tämän minä tiedän.

• Anonyymi

Nosta ne nyt pikimmiten pois ennen kuin tulee päivä jolloin ihmettelet minne ne ykskaks katosivat! Sen jälkeen nimittäin voit tehdä vaikka mitä valituksia muttet niitä enää näe. Näitä tarinoita on ollut runsaasti mutta vieläkään eivät kaikki usko että se osuisi omalle kohdalle.

• Anonyymi

Nyt on helmikuussa tullut sellainen uudistus ulosottokaareen, että on olemassa myös uo-kertymän tasauspäivä, jolloin ulosottomies voi ottaa koko tilin tyhjäksi suojaosuudesta oiittaamatta. Mutta näitä tasauspäiviä ei vuodessa ole onneksi kovin monta. En tiedä pitääkö niistä ilmoittaa etukäteen, luultavasti ei, koska silloin kaikki ottaisivat tilin tyhjäksi ennen uo-kertymän tasauspäivää, ja uo-mies jäisi nuolemaan näppejään.

• Anonyymi

Ja sitten linkkiä tällaiseen tasauspäiväuutiseen kiitos!

Taitaa olla tekemisen puutetta kun tuollaisia satuja pitää sepittää.

• Anonyymi

Eli vähän niin kuin kevätpäiväntasaus ja sillee!

: D :D

• Anonyymi

Ei kai laittomuuksiin Uo ala. Jos lähtee tuollaiseen, voi lähteä palli alta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      85
      1798
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      123
      1220
    3. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      62
      1080
    4. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      62
      956
    5. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      74
      866
    6. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      81
      817
    7. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      47
      817
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      29
      816
    9. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      810
    10. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      782
    Aihe