Moni tekee ostoskassinsa kahvipusseista. Osa ompelee ne, mutta myös erilaisia punonta tapoja on monta. Oletko nähnyt montaa ostoskassia tehdyn liimaamalla? Kuumaliima kiinnittää kahvipussit tehokkaasti. Netistä ei löydy ohjetta, miten teet ostoskassin kahvipusseista kuumaliimalla. Voisiko olla jokin syy, että kahvipussia pitäisi käsitellä kuten esim. tuohta?
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ei kestä kuumaliimalla, liima murenee käytössä. Kestävimmän saa vinopunonnalla suikaleista. Huonosti pitempään kestää muutkaan liimat ja kassin pitää olla kestävä ettei pohja aukee kesken kaiken ja pudota ostoksia . Yli 10 vuotta kahvipusseista kaikenlaista värkännyt ja sen pohjalta tiedän mikä kestää ja mikä ei. Vinopunontaan voi suikaleet liimata toisiinsa silittämällä päistä parin sentin mitalta kaksi suikaletta yhteen "nurjat puolet" vastakkain niin ei tarvii teippailla eikä ommella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493