Pitänee tämä laittaa vauva.fi, kun täällä on todennäköisesti vaikka mitä ihme liikkujaa. Yritän nyt kuitenkin:
Miun 14-vuotias tytär kastelee vuoteensa melkein päivittäin. Hänellä on käytössä drynitesin yövaipat. Lääkärissä useita kertoja tottakai käyty, kun tuo niin paljon vaivaa. Tytöllä ADD. Miten ihmeessä tämän saa loppumaan? Juo hyvin, pissalla käy ennen nukkumaanmenoa ja muutenkin oikein tarve fyysisesti. Jos ei tietoa miten saada loppumaan, niin miten sitten saisko vertaistukea? Tyttö kovasti haluais kavereiden kanssa yökyläillä, mutta haasteet tulikin varmasti esille. Joku pienikin apu on oikein kaivattua. Kohta loppuu rahat vaippoihin...
Asiallisia kommentteja!
14-vuotias tytär kastelee vuoteensa melkein päivittäin
Anonyymi-ap
2
263
Vastaukset
- Anonyymi
Ainakin kannattaa anoa ilmasia vaippoja terveydenhuollon kautta, tarvii lääkärin lausunnon..
- Anonyymi
Kelalla on pyörinyt jo muutaman ikuisuuden se mietintä, että saammeko rahallista tukea vai emme.
Pahoinvointivaltio sanon minä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115085
- 644949
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432741
- 152267
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441814- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588