Naapurin rouva on kyllästynyt "ukkoonsa", mutta minulla on mukavaa "ukon" kanssa

Anonyymi-ap

Mies on mitä mukavin ja kun hänen rouvansa lähtee teatteri- ynnä muille
reissuilleen me juttelemme ja harrastamme yhdessä kaikkea mukavaa.
tai useimmiten vain keitämme kahvit ja juttelemme ja juttelemme.
Vaimoa ei kuulemma kiinnosta miehen ajatukset ja harrastukset.
Suhteemme on täysin platoninen. Ei kai kaveruudessa mitään väärää ole ?
Minä olen yksinäinen leskirouva ja minusta on mukava, että on seuraa joskus edes.

35

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaa että oikein on sellainen tyyppi ” minun vaimoni ei ymmärrä minua” sen kertoo iloiselle leskirouvalle . Keksi jokin parempi juttu, koska olet liian läpinäkyvä tarkoituksinesi .
      Ei vaikuta kuten luulit.

• Anonyymi

Ei hän ole sanonut, että "vaimoni ei ymmärrä minua". Heillä on vain erilaiset
        kiinnostuksen kohteet.
        ap.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän ole sanonut, että "vaimoni ei ymmärrä minua". Heillä on vain erilaiset
        kiinnostuksen kohteet.
        ap.

Itsehän kirjoitit ettei vaimoa kiinnosta miehen ajatukset .
        Silloin ei ymmärrä häntä. Jos nyt yleensä sitä miestä on edes olemassa vai laitoitko vaan hieman lööperiä edellisten kirjoitusten johdosta.
        Se sama

• Anonyymi

Minunkaan vaimoni ei ole ymmärtänyt minua 20 vuoteen.
        Eilen sitten selvisi, mistä tämä johtuu:
        Minä olen täysin värisokea ja vaimoni onkin kiinalainen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän kirjoitit ettei vaimoa kiinnosta miehen ajatukset .
        Silloin ei ymmärrä häntä. Jos nyt yleensä sitä miestä on edes olemassa vai laitoitko vaan hieman lööperiä edellisten kirjoitusten johdosta.
        Se sama

Ehkä ei halua ymmärtää tai ehkä hän on itsekäs tai narsisti, jonka mielestä miehen
        pitäisi kiinnostua kaikesta häntä koskevasta, mutta hänellä ei ole empatiakykyjä
        eikä vuorovaikutustaitoja ottaakseen huomioon miehensä.

• Anonyymi

Soon sitä annelin herkkua.

• Eikö tuo " kyllästyminen" tuo aina sen vaaran paikan? Oisitteko ystäviä jos rouva ei olisi " kyllästynyt" ja miksi kohtaamisenne on vain silloin kun vaimo on poissa? Eikö ystävä voisi olla avoimesti? Tietääkö kyllästynyt vaimo ystävyydestänne?

• Anonyymi

Keksitty koko juttu vastapainoksi toisille asioille. Ei kannata edes ottaa todesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Keksitty koko juttu vastapainoksi toisille asioille. Ei kannata edes ottaa todesta.

Sama tuli mieleen mutta vastasin silti😆. Huvikseen.

• Anonyymi

Eihän se tarkoita, että on "kyllästynyt" jos ei harrasta samoja asioita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Kyllästynyt" on vain aloittajan tulkinta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tämä leskirouva haluaisi että olisi kyllästynyt.

• Anonyymi

Pyrkiikö pesälle?

• Anonyymi

Alotuksentekijälle :

HAH HAH HAAAAAAAA, räkäset naurut,

on näitä nähty enenki pitkän elämän aikana, HAH HAH HAAA naurulla ei ole loppua sori vaan ,

harmi vaan ku nauru pidentää ikää, eikä haluais elää ihan sata vuotiaaksi kuitenkaa HAH HAH HAAAAAAAAAA,

• Anonyymi

Tutustuimme aikoinaan duunissa. Hän oli aviossa ja minä olin aviossa. Oli yhteistä tekemistä; opiskelua, kävelyä, kahvittelua ja lyhyitä reissuja.
      Minä erosin, hänen avioliittonsa päättyi vaimon kuolemaan.
      Edelleenkin käymme kävelyillä, kahvilla ja lyhyillä reissuilla.
      Olemme edelleenkin kavereita. Ei yhtään mitään muuta. Kaveruus on kestänyt kohta kolmekymmentä vuotta.

• Anonyymi

Minulla on kanssa paras ystävä mies , ollaan oltu ystäviä yli 50 vuotta, kumpikin aviossa tahollaan mutta se ei ole häirinnyt meidän puolisoita koskaan, ollaan ihan kun sisarukset .asumme kaukana toisistamme ja nykyisin yhteys E postilla. Ollaan vanhennuttu kumpikin vaan jossain vaan tuntuu että ollaan kun sisarukset vaikka ei oikeasti olla.jutut ovat muuttuneet iän mukana m mutta aina olen yhtä mielissäni kun E postia saan häneltä .
        Joten meillä ei koskaan ole ollut muuta kun syvä ystävyys , ja siitä saan olla kiitollinen että ystävyytemme on kestänyt kaikki nämä vuodet. Hän kävi vaimonsa kanssa täällä muutama vuosi sitten ja olivat muutaman päivän, vaimonsa on ihana ihminen ja humoristinen. Mieheni kun vielä eli piti myös hänestä ja hänen vaimostaan . Niin että ystävyys ei katso sukupuoleen vaan ihan vaan ihmiseen .

• Anonyymi

Kaveruus on aina kiva asia. Ei sitä itseltään kannata kieltää. En tiedä kannattaako kertoakaan toiselle osapuolelle, joittenkin ihmisten on vaikea uskoa pelkkään kaveruuteen jos kyseessä on mies ja nainen ja vaikka oma mies/vaimo ei
      kiinnostaisi ei muutkaan saa olla hänestä kiinnostuneita.

• Eli salaa kävisit kävelyillä# kahvitteluilla ja jopa pienillä reissuilla niinkö?
        Entäs kun nämä kuitenkin jossain vaiheessa tulee ilmi.

Itse kannatan rehellisyyttä. Jos on ystävä niin on ystävä. Oli se sitten mies tai nainen.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Eli salaa kävisit kävelyillä# kahvitteluilla ja jopa pienillä reissuilla niinkö?
        Entäs kun nämä kuitenkin jossain vaiheessa tulee ilmi.

Itse kannatan rehellisyyttä. Jos on ystävä niin on ystävä. Oli se sitten mies tai nainen.

Minä en edes alistuisi salakaveruuteen . Mutta tämä aloittajan juttu oli ihan vaan tuulesta temmattu joten ei kannata panna mitään painoa sille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en edes alistuisi salakaveruuteen . Mutta tämä aloittajan juttu oli ihan vaan tuulesta temmattu joten ei kannata panna mitään painoa sille.

Juu mutta voisi olla tottakin ja joissain tapauksissa onkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään alistumista ole. Se on kaveruus. Ei salarakkaus.
        Ei kaikkea kavereitaan ja asioitaan tarvitse toiselle tilittää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se mitään alistumista ole. Se on kaveruus. Ei salarakkaus.
        Ei kaikkea kavereitaan ja asioitaan tarvitse toiselle tilittää.

Alistumista siihen että kaveruutenne/ ystävyytenne pitää salata.

• Anonyymi
        Siili25 kirjoitti:

Alistumista siihen että kaveruutenne/ ystävyytenne pitää salata.

Miksi pitää salata ja keneltä? Ihmeellisiä ns. aikuisten ihmisten juttuja. En keneltäkään sen kummemmin kaveruuttani ”salaa”, jos en nyt kavereitani mainostakaan.

• Anonyymi

Alussa saa käsiryksen että 2 ukkoa touhuaa keskenään.

• Anonyymi

On se niin mukavaa jos kaksi sukulaissielua löytää toisensa.

• Anonyymi

Kylmä kahvi kaunistaa ja rypyt oikenee. Höömpphääh

• Anonyymi

Naapurin ukko oli helpottunu kun akka lähti,
      kaikenlaista sitä sattuu ja tapahtuu.

• Anonyymi

Moni pirttihirmu luulee ihanakin olevansa.

• Anonyymi

jooo, yksi ukko oli tehny sokkotrefit
        kuinkas kävikään
        kaunotar osottautui lähinnä frankkennstinin näköseksi hirviöksi, eikä siinä kaikki tämä kaunotar oliki väkivaltanen, oli raivostunu treffin tekijä ukolle, oli alkavu väkivaltaisesti vaatimaan ulkolta seksiä, ukko oli ollu kauhuissaan
        kertoi etti hän noin ruman väkivaltasen hirviön kanssa voi tehdä seksiä kun munat EI seiso
        eikä alkanu karpäsläppää läiskimään ruman kaiken huipuksi oli kuulemma ollu naimisissa ja karkuteillä hurmaamassa uutta uhria,
        ukko jäi miettimään, mitenhän tommonen oli naimisiin päässy, oliko puukonkanssa uhannu ukkoa että jos ei naimisiin mee niin huonosti käy, väkivaltanen oli ollu jopa pelottava ja kauheen ruma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuinkas kävikään
        kaunotar osottautui lähinnä frankkennstinin näköseksi hirviöksi, eikä siinä kaikki tämä kaunotar oliki väkivaltanen, oli raivostunu treffin tekijä ukolle, oli alkavu väkivaltaisesti vaatimaan ulkolta seksiä, ukko oli ollu kauhuissaan
        kertoi etti hän noin ruman väkivaltasen hirviön kanssa voi tehdä seksiä kun munat EI seiso
        eikä alkanu karpäsläppää läiskimään ruman kaiken huipuksi oli kuulemma ollu naimisissa ja karkuteillä hurmaamassa uutta uhria,
        ukko jäi miettimään, mitenhän tommonen oli naimisiin päässy, oliko puukonkanssa uhannu ukkoa että jos ei naimisiin mee niin huonosti käy, väkivaltanen oli ollu jopa pelottava ja kauheen ruma.

maailmassa sattuu ja tapahtuu,

akkaki voi olla väkivaltanen tappaja jopa ruma kuin hirviö,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kuinkas kävikään

onhan se järkytys raavalle miehellekki,
        jos ruma ja väkivaltanen nainen tulee sokkoreffeille,

olettaisin on
        harvinaista varmaan että nainen väskisin raivon vallassa haluaa seksiä,
        saa raivokohtauksen kun mies ei haluakkaan alkaa seksiin.

• Anonyymi

Ei mitään väärää minun mielestäni! Jatkakaa kaveruuttanne!👍

• Anonyymi

Naiset on kauheita komentelemaan ja määräilemään.
      Miehet ottaa leppoisasti, ei käskytä vaimojaan.

• Anonyymi

Ei todellakaan ole ystävyydessä mitään vikaa. Kummallista, että sinulla ei ole kavereita omasta takaa...?

• Anonyymi

Ystävät on kuolleet.
        ap.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      183
      2294
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      172
      2040
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      44
      1983
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      128
      1680
    5. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      66
      1622
    6. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      196
      1529
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1251
    8. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      32
      1134
    9. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      80
      1130
    10. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1083
    Aihe