Olisko jämsän seudulle mahdollista perustaa selviämisasemaa?
Joissa olisi 24h hoitaja paikalla.
Selviämisasema
19
668
Vastaukset
- Anonyymi
Olis
- Anonyymi
helpompi se on lopettaa juominen,niin loppuu se haikia huominen.
- Anonyymi
Nuo muutamat vakio juoppo/narkit jotka ovat niin sekaisin että ei kykene kotiin kävelemään, voisi kipata tämmöiseen molokin kitaan. Sieltä sitten aamulla voisi kömpiä ulos kun on nuppi sen verran selvinnyt että siihen kykenee.
- Anonyymi
Katotaan ku ensin pikkusen tästä selevitään...
- Anonyymi
mitä suotta,juot vaan lisää kyllä se siitä lähtee skulaan.
- Anonyymi
Olisi hyvä idea. Siinä uudessa terveyskeskuksessa olisi hyvä paikka. Mielestäni putka ei ole riippuvuussairaan paikka.
- Anonyymi
Juuri näin. Ja jos alkaa riiteleen tai muuten raivoamaan soitto poliisille ja tulevat tien yli hakemaan poliisin pahnoille rauhoittumaan. Minusta loistava idea.
- Anonyymi
Jämsän juopot ei lopu millään asemien perustamisella.
- Anonyymi
Ei ne lopu putkaankaan raahaamalla ilman tarkkailua olemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne lopu putkaankaan raahaamalla ilman tarkkailua olemaan.
Joo tarkkailuhan niillä pitäisi olla. Ja hoitaja peittelemään ja antamaan aamulla ison mukillisen kirkasta, että päivä pääsisi taas käyntiin.
Sitten makkaramunakas ja suolakurkkuja sänkyyn tarjoiltuna.
- Anonyymi
Menis Ukrainaan tai muualle koisii, nähtäisi pitkäänkö elättää siellä nurkissaan?
Rahaa tarvitaan muuallekin ku selviämisasemiin, mitä sitä hyvää putkea katkomaan. - Anonyymi
Kesä tulee, tarkenee olla puskassa.
- Anonyymi
Selviämisasema. Eikö pitäisi opettaa alkoholin oikeata käyttöä..
Alkoholialia saa juoda . mutta huominen.
korkki kiinni- Anonyymi
oikeeta juomista/pikkurilli pystyssä punaviiniä koko v.loppu..
- Anonyymi
Vai vielä selviämisasema, hehheh 😂😂😂😂
- Anonyymi
Hieman on kuutamolla porukka
- Anonyymi
Jämsä...kierrä se kaukaa
- Anonyymi
Jämsässä eläminen on pelkkää selviämistä.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503724
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342691Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262358- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51749- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271357
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91178