Olin kutsunut Janin, yhden vaimoni vakipanon, meille antamaan vaimolleni kunnon panon lauantaiaamuun. Yhdekseltä soi ovikello, avasin oven ja päästin Janin sisään. Vaimo on makkarissa, käy suihkussa ja pääset aloittamaan. Hän meni suihkuun, minä livahdin makkariin. "Tuliko Jani?" Kysyi vaimo. Tuli, meni siuhkuun. Vein käteni vaimon jalkoväliin, hieroin hellästi pimppiä. Sinä olet jo ihan märkä, sanoin. Suutelimme. Kylppärin ovi kävi, Jani tuli makkariin pyyhe lanteillaan. Nousin pois sängystä, Jani tiputti pyyhkeen ja kävi vaimoni vierelle. Hän kietoi kätensä kultani ympärille ja suuteli tämän niskaa. "Ihana nähdä taas" sanoi vaimoni, Jani nosti kätensä vaimon rinnoille, vedin peittoa alemmas jotta näin kuinka Jani vei toisen käden vaimoni pimpille. Jani työnsi sormen vaimoni sisään, vaimo huokaili ja otti Janin kalun käteensä. "Tule mun sisään" sanoi kultani ja ohjasi seisovan elimen pimpin huulille. Vaimoni avasi jalkovälinsä, Jani työnsi kovan elimensä hitaasti vaimooni... Minä laskin housuni, aloin hissukseen runkata samalla kun katselin kun Jani pani vaimoani. Vaimoni huokaili, työnsi pyllyään Jania vasten ja nautti tuosta jäntevästä peniksestä sisällään. "Haluan tulla päälle" vaimoni sanoi, nousi pois Janin sylistä ja Jani kääntyi selälleen. Kultani kävi Janin päälle, ohjasi tämän kalun sisäänsä ja aloitti hitaan ratsastuksen. Katselin kuinka tuon nuoren miehen kalu työntyi kerta kerran jälkeen vaimoni pimppiin. "Voi kun tuntuu hyvältä, tule syvälle, tule mun sisään..." vaimo kumartui eteenpäin ja antoi rintansa Janin suuhun. " Ime mun tissiä kulta". Jani otti suun täydeltä vaimoni rintaa, jyskytti kaluaan kultani sisään ja alkoi huohottaa lupaavasti. "Tule mun sisään, anna mulle..." vaimoni kuiski Janille. Jani kiihdytti tahtia, imi vaimoni rintaa ja tukahtuneesti ulahtaen laukesi vaimoni pilluun. Katselin kuinka Janin penis sykkien laski lastinsa vaimooni. Vaimoni istui Janin pehmenevän kalun päälle hetken, ja kierähti sitten tämän viereen sängylle. "Sori, mä tulin vähän nopsasti" Jani sanoi. " Ei haittaa, se teki niin hyvää ja me voidaan ottaa kohta uusinta " vaimoni sanoi. Siirryin vaimoni jalkoväliin, hän avasi jalkansa ja katsoin tuota ihanaa, nesteistä kiiltelevää pillua. Spermaa valui lakanalle, painoin suuni tuolle ihanalle vaolle ja nuolin hellästi pimpin puhtaaksi Janin spermasta. Levätkääs hiukan, käyn tekemässä aamupalan. Lähtiessäni näin vaimoni kääntyvän Janin puoleen, hän suuteli tätä kiihkeästi ja ja otti tämän elimen käteensä alkaen hitaasti runkata häntä...
-Pasi-
Aamupano vaimolle
3
3888
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimoni nousi aamiaispöydästä, otti Jania kädestä ja talutti tämän takaisin makkariin. Jani pudotti pyyhkeen lanteiltaan ja näin kuinka hänen elimensä alkoi taas kovettua. Kultani tiputti aamutakkinsa lattialle, kävi sängylle selälleen ja levitti jalkansa. " Nuole mua kulta", hän sanoi Janille. Tämä alkoi nuolla vaimoni ajeltua häpyä. Vaimoni hieroi rintojaan, Jani nuoli ja minä istahdin sängyn reunalla hieromaan omaa pippeliäni. Jani työnsi kaksi sormea kultani pimppiin, työnteli niitä sisään ja katseli kun kultani nautti. "Tule mun sisään" vaimo huokaisi, "pane mua taas..". Jani veti sormet vaimoni sisältä ja työnsi kovan kalunsa kerralla vaimoni pimppiin. "Oi, kun tekee hyvää, sulla on niin iso", huokaisi vaimoni. Jani alkoi hitaan panemisen, suuteli kultaani ja imi tämän rintoja. Katselin miten tuo kova elin kerta kerran jälkeen upposi vaimoni sisään. Vaimoni tissit heiluivat työntöjen tahtiin, hän vei kätensä klitorikselle ja alkoi hieroa pilluaan. Jani nussi, kultani hieroi kiihtyvällä tahdilla nipukkaansa ja kohta kaartui rakkaani selkä... "Oi, oi, oi, oi.... nyt, nyt...." Vaimoni laukesi ulisten. Lakanoille lurahti kirkasta nestettä kun Jani veti elimensä kultani pimpistä. Jani runkkaili hiljakseen kaluaan kun vaimoni toipui orkustaan. Sitten hän käänsi kultani kontilleen ja otti tämän takaapäin. Vaimo parahti kun Jani junttasi paalunsa taas ihan pohjaan ja aloitti rajun nainnin. "Älä niin kovaa.." inahti vaimo, "hellästi, kauan". Jani rauhoitti tahtiaan, kurotti kätensä tämän tissille ja hyväili vaimoni rintaa. Vaimo puski pyllyään vasten Janin nivusia, Jani kouri vaimoni pakaroita, tiputti ison syljen tämän peppuvakoon ja hieroi sormella kultani peppureikä. Hitaasti hän työnsi sormen vaimoni pyllyyn, ja pani kiihtyvällä tahdilla lasteni äitiä. "Multa tulee kohta" hän urahti. "Tule mun tisseille" vaimoni sanoi. Jani veti elimensä vaimostani, tämä kääntyi selälleen ja Jani asettui hajareisin vaimoni päälle. Kultani tarjosi rintojaan miehelle, Jani runkkasi kaluaan ja hetken päästä hän roiski siemennesteensä vaimoni tisseille, pyyhki lopputipat nänneille ja kierähti tämän viereen huohottaen. Katselin vaimoni rinnoilla valuvaa spermaa, menin rakkaani luo ja pitkin vedoin nuolin nuo ihanat tisut puhtaiksi. Lopuksi annoin kultani valuvan märälle pimpille kunnon pusun...
-Pasi- Anonyymi
He lepäilivät lusikassa hyvän tovin, Jani ainakin nukahti toinen käsi kiedottuna vaimoni rinnoille, toinen tämän jalkovälissä. Vaimonikin vaikutti torkkuvan. Hänellä oli toinen jalka koukussa, pimppi oli kivasti auki. Otin kännykkäni ja nappasin pari kuvaa tuosta paljaasta, hyvin naidusta pimpistä. Rouva taisi kuulla touhuiluni, koskapa avasi silmänsä ja katsoi minuun, hymyili. "Aika kiva tapa aloittaa viikonloppu" hän sanoi. Ei hullumpi, totesin. Olisiko Janista vielä sulle iloa, kysyin. "Eiköhän", sanoi hän ja varovasti nousi Janin viereltä. Hän katseli lepäävää nuorukaista, laskeutui tämän jalkoväliin ja alkoi pussailla tämän penistä. Hän kutitteli kielellä terskaa, nuoli vartta ja siirtyi nuolemaan pusseja. Jani ynähteli ja avasi silmänsä. Hänellä alkoi seistä. Vaimoni runkkaili hiljaa hänen penistään, pussaili ja nuoli kiveksiä. Kohta hän nousi ja otti koko kalun suuhunsa. Katselin kuinka kultani imi tuota kovaa elintä, pylly pystyssä ja ihana kostea viiva pilkotti pakaroiden välistä. Jani ynisi silmät kiinni, vaimoni nuoli ja imi häntä ja minä kävin kultani taakse. Ohjasin hitaasti kaluni vaimoni pillunhuulille ja työnnyin sisään. Työntelin muutaman työnnön tuohon tuttuun vakoon ja kun tunsin että kohta taas tulisin, vedin ulos.
"Pasi lopetti, haluisitko sinä panna minua taas?" vaimo kysyi Janilta. Isommin odottelematta hän könysi Janin päälle ja upotti tämän elimen sisälleen. Tällä kertaa seksi kesti pitkään. Jani nussi kultaani edestä ja takaa, alta ja päältä. He suutelivat, halailivat, Jani imi naiseni rintoja ja penis työsti kultani alapäätä. Olin jo hetken videoinut heitä kun he olivat keskittyneinä toisiinsa. Jani huomasi tämän ja eikun kiihdytti panemista. Vaimo nousi Janin päältä, kääntyi 69:iin ja upotti kalun suuhunsa. Jani nuoli vaimoni emätintä. Katselin ja runkkailin omaa pippeliäni. Kohta vaimoni siirtyi taas Janin päälle ja istui tämän kyrvälle. Näkymä oli upea, miehen elin upposi vaimoni sisään, tämä nojautui taaksepäin ja lypsi penistä alapäällään. Jani huohotti ja pani, pian hän junttasi elimensä syvälle vaimooni ja antoi tulla. Vaimo hieroi alapäätäön Janin nivusiin, Jani pehmeni ja kohta lupsahti tuo upea elin vaimoni pillusta ulos. Noro spermaa lurahti ulos vaimoni sisältä. "Ai kun se teki taas niin hyvää..."
-Pasi-
Tosi hyvä! Tykkäsin ku käytit monipuolisesti sanoja, myös kuvaamaan sukuelimiä. Ei koko ajan vaan pillu pillu pillu... Tarina oli monipuolinen, selkee eikä siinä ollu alistamista, joka ei itteä kiihota sitte yhtään. Kuvailua oli ihanan paljon ja jotenki tilanne on tosi realistinen. Onks sulla muita novelleja, kiinnostais lukee. Jos ei nii suosittelen kirjottaan, sulla on lahjoja. Voitko ilmoittaa tänne jos tarinaa ilmestyy... Kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6609113Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603526Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4682434- 1341462
- 361452
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141333Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091292- 941187
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651127Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää751050