Nestettä rinnoista puristettaessa

Aapuva

Tällä palstalla on jo puhuttu siitä, että rinnoista tulee nestettä. No minulla tulee sitä, mutta vain jos puristan rintaani, ikään kuin "lypsäisi".

Tuleeko teillä muilla? Onko tää ihan normaalia?
Jos ei purista, niin mitään ei myöskään tule.

Useimmiten se neste on sellasta vaaleaa, josksus ollu myös hiukan kellertävää taikka vihertävää. Eikä sitä tuu ku tippoja kerrallaan...

21

32977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaa

      Elä hyvä ihminen puristele niitä rintoja.

      Rinnoissakin on hikirauhasia ja kuten muistakin hikirauhasista, niistäkin tulee joskus nestettä. Jos ilmiö jatkuu ilman puristeluja (!) kysäise vaikka koulusi terveydenhoitajalta.

    • Nella

      Hei!

      Ihan kuin itse olisin tuon viestin kirjoittanut.
      Mitä se on? Osaako kukaan vastata!

      T. Tiedosta tosi kiitollinen

      • Vastatkaa, kiltit. :<

        Sama ongelma, tulee kellertävää nestettä kun puristan nänniäni, mutta se ei tule nännistä, vaan sun vierestä olevasta pienestä näppylästä, joita on normaalisti kaikilla 14vuotiailla.

        Sydärin veinasin saada, se ei siis tule nännistä, vaan siinä vierestä olvasta hikirauhasen tapaisesta näppylästä.


      • Normaaliako
        Vastatkaa, kiltit. :< kirjoitti:

        Sama ongelma, tulee kellertävää nestettä kun puristan nänniäni, mutta se ei tule nännistä, vaan sun vierestä olevasta pienestä näppylästä, joita on normaalisti kaikilla 14vuotiailla.

        Sydärin veinasin saada, se ei siis tule nännistä, vaan siinä vierestä olvasta hikirauhasen tapaisesta näppylästä.

        Mulla on tasan sama juttu, oon vaan kyllä nuorempi... onko normaalia?


    • rinnat

      itellä joskus hoidettu -silloin ei ollut vielä edes lapsia- rinnoista tuleva nestettä pois Parlodelilla. Prolaktiinia erittyy elimistöstä sen verran, että "maidon " tuotanto lähti käyntiin. Asia ei häiritse, kun ei puristele. jos kuitenkin rinnoistasi tuleva neste on jotenkin poikkeavan väristä , ota yhteys lääkäriin.

    • sama vaiva

      mulla tuli ikäänkuin mätää yhes välissä nänneistä, onks sun nännit arat ja kutisevat? Mulla hoitona oli saumattomat, toppauksettomat liivit ja kortisoni. Nännit tulehtuu helposti herrkäihoisilla kosteudesta ja hankauksesta. en edelleenkään pysty pitämään tavallisia liivejä

      • Minnuliisa

        NO mulla erittyy kans puristattaess oikeasta rinnasta ja menkat loppuvasta ja oikeassa rinnas o jäku pahkura nännin "sisällä" /alla... Oon vasta 14 wee ei seksiä harrastettu.Mitä pitäs teHdä?


      • mä 25v
        Minnuliisa kirjoitti:

        NO mulla erittyy kans puristattaess oikeasta rinnasta ja menkat loppuvasta ja oikeassa rinnas o jäku pahkura nännin "sisällä" /alla... Oon vasta 14 wee ei seksiä harrastettu.Mitä pitäs teHdä?

        Hei

        Ajattelin kirjoittaa tänne kans kun oli niin paljon keskustelua samasta asiasta mikä itselläni on eli mulla tulee kans nestettä kummastakin rinnasta oikeasta tulee enempi ja olen myos huomannut etta rinnan päihin kuivuu myos nestettä... viime kesänä kävin ultrassa kuvauksissa ei mitään loytynyt vaikka kainaloni oli kans kipeä...nyt sit taas rinnoistani tuli puhetta lääkärin kanssa ja sanoi olisi hyvä jos menisin mamografiaan että tietäisin sitten syyn miks mulla tulee nestettä nyt odottelen aikaa sinne ja välillä ihan kauhistuttaa jos sieltä jotain kauheaa loytyisikin olen kyllä vasta 25v kahden lapsen äiti... kun ajan otin niin sanoi yleensa mun ikäisille ei edes ajatella tätä tutkimusta. ilmoittelen minkä vastauksen sain.


      • sama vaiva
        mä 25v kirjoitti:

        Hei

        Ajattelin kirjoittaa tänne kans kun oli niin paljon keskustelua samasta asiasta mikä itselläni on eli mulla tulee kans nestettä kummastakin rinnasta oikeasta tulee enempi ja olen myos huomannut etta rinnan päihin kuivuu myos nestettä... viime kesänä kävin ultrassa kuvauksissa ei mitään loytynyt vaikka kainaloni oli kans kipeä...nyt sit taas rinnoistani tuli puhetta lääkärin kanssa ja sanoi olisi hyvä jos menisin mamografiaan että tietäisin sitten syyn miks mulla tulee nestettä nyt odottelen aikaa sinne ja välillä ihan kauhistuttaa jos sieltä jotain kauheaa loytyisikin olen kyllä vasta 25v kahden lapsen äiti... kun ajan otin niin sanoi yleensa mun ikäisille ei edes ajatella tätä tutkimusta. ilmoittelen minkä vastauksen sain.

        Miten sun tutkimukset meni? Ei kai vakavampaa? Mullakin ongelmia nännien kanssa. Molemmat olivat tosi kipeät ja tunnustelin oikein, että mistä kohtaa, ja nännipihoista erityisen arat. Sitten varovasti puristin ja kellertävää nestettä alkoi tihkua. Ja nyt paljon parempi olo kuin viikkoihin. Uskon, että mätää oli kertynyt... pitää kai mennä lääkäriin....


      • apua apua
        sama vaiva kirjoitti:

        Miten sun tutkimukset meni? Ei kai vakavampaa? Mullakin ongelmia nännien kanssa. Molemmat olivat tosi kipeät ja tunnustelin oikein, että mistä kohtaa, ja nännipihoista erityisen arat. Sitten varovasti puristin ja kellertävää nestettä alkoi tihkua. Ja nyt paljon parempi olo kuin viikkoihin. Uskon, että mätää oli kertynyt... pitää kai mennä lääkäriin....

        minulla kanssa toisesta rinnasta tulee silloin tällöin kirkasta nestettä...välillä muistuttaa hieman maitomaista,mutta ei kuitenkaan maitoa.Minulla on yksi lapsi jota en kuitenkaan imettänyt kauaa jotenka en usko että se siitä johtuu...Pitää kyllä käydä lääkärillä juttelemassa asiasta koska nesteen tulo rinnasta ei ole normaalia...Heti tietysti mieleen juolahtaa rinta syöpä...Mutta ikääkään ei ole paljon ja rinta syöpähän yleensä tulee vanhemmille naisille.Onko jollain samanlaisia kokemuksia?Alkaa vaan mielikuvitus laukkaamaan


    • .N.

      puristettaessa ja imemisen kautta tullut ihan kiitettävästi tätä läpikuultavaa nestettä nyt raskauden aikana. Olisi mukava saada tietoonsa, että mitä se on, lähinnä koostumukseltaan. En ole lääkäriltä kysynyt, mutta uskoisin ainakin nyt loppuraskaudesta olevan normaalia rintojen toimintaa. Jotain esimaitoa tjs..

    • 18weetypykkä

      juu itse huomasin tässä juurikin, että vähän niinkuin maitomaista nestettä erittyy rinnoista, kun vähän puristaa, ja tietty huolestuin vähän... täytyisikö sitä raskaustesti tehdä varmuuden vuoksi? aikomukseni on kyllä tehdä. jos en ole raskaana, niin menen ehdottomasti lääkäriin, tämän jos minkä otan vakavasti!

    • julijaa

      Hei!
      En halua ketään neuvoa ja ihmeessä kannattaa jokaisen lääkärillä selvittää syynsä.Mutta omakohtainen kokemus on että rinnoistani on tullut n 10 v tippa tai pari aina kokeillessa.vaaleanhaaleeta.ultrat,mammografiat ja prolaktiini arvot otettu eikä koskaan mitään varsinaista syytä löytynyt.n 6 kk sitten toisessa rinnassa todettiin fibroadenooma kasvaimia,mutta näitäkään ei laitettu syyksi rinnan vuotoon.kunnan ja yksityiset lääkärit käyty läpi.onhan se uskottava kaiken olevan sen suhteen ok.jos itsellä oisi ollut vakavampi syy takana niin 10 vuoden aikana varmastikkin suunta oisi mennyt huonompaan.Ilmeisesti joillekkin naisillle ei koskaan diaknosoida syytä rinnan eritteelle.mutta ottakaa ihmeessä selvää.

    • PELOISSAAN

      Hei!
      olenb 14W ja mul tulee semmost nestet se on vihertävää tai nestemmäisen värist mun rinta on kipee mitä pitäs tehä auttakaa mä en jaks tättä ajattelin koko yön et onko mulla rinta syöpä !?!?!? MAHDOLLISTAKO???

    • huolestunut....

      minulla sama juttu. kummastakin rinnasta tulee vaaleaa nestettä, pieninä tippoina. olen harrastanut seksiä poikaystäväni kanssa. olen 14. onko mahdollista että olisin raskaana? vai onko tuo normaalia?

    • Pelokass:(

      noh... oon vast 12v. ja mulki tulee sellast läpinäkyvää, limasta juttuu rinnoist... pelottaa pikkase ja oon yrittäny saada selville et mist se johtuu??

    • Outo(ko?)

      Mulla sama juttu :( oon 13w. Kesäl alko tulee rinnoist puristettaessa semmost kirkasta, kellertävää ja pikkusen limast nestet. Sillo ku koulut alko nii se loppu. Kävin koululääkärillä ja sekää ei tienny mitä se oli. Mut se sano jos se ei ala uudestaa nii kaikki on OK. Ja sitte se sano et se laittaa mut verikokeesee jos se alkaa uudestaa, et tiietää hormoniarvot. Noh, tänää huomasin et se vuoto alko uudestaa ...

    • miul kans

      mulla se on sellasta valkosta maitomaista. joo aluks pelkäsin että mul on joku rintasyöpä..

    • no panic

      Mammografian suorittanut lääkäri kertoi minulle että maitomainen rinnoista tuleva neste on täysin normaalia eikä viittaa pahanlaatuisuuteen ja varsinkin jos tulee kahdesta tai useammasta tiehyestä niin tila on täysin normaali. Rintoja ei tule lypsää tai puristella suotta.

    • Alinaaaa

      Kun murrosikä alkaa tytöllä ja rinta alkaa kasvaa, puristaessa nänni voi tuottaa nestettä.:)

    • öklömölö

      miul tulee vasemmasta rinnasta vihertävää nestettä ja oikeesta kirkasta,,mikä mättää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Poliisitehtävä alkuviikosta Maisan kotona

      Iltasanomat: Helsingin poliisilaitos vahvistaa, että Vantaalla on ollut poliisitehtävä kyseisenä ajankohtana. Poliisin
      Kotimaiset julkkisjuorut
      86
      2048
    2. Tämä on sinulle vaikka kaikki lukee

      Vaikka kuinka olet viisas ja kaikin puolin velho, niin et tiedä tilanteestani. Senkin takia menetät mielenkiinnon. Eikä
      Tunteet
      11
      1662
    3. T-mies tässä

      Kerro nainen huolesi niin pohditaan yhdessä. 😎
      Ikävä
      102
      1152
    4. Lulu selvityttää Elokapinan lakkautusta

      Persukannattajien mielistely otti Lulu Ranteella aika tavalla runtua, kun hän aikoo selvityttää mahdollisuuksia Elokapin
      Maailman menoa
      350
      1126
    5. Ensitreffit Matti joutuu "ulkoruokintaan" - Väärinymmärrysten suossa Taina-vaimon kanssa: "Oli..."

      No nyt on kyllä väärinymmärrystä kerrakseen… Mitä luulet, pysyykö Taina ja Matti yhdessä vai onko tulevaisuudessa ero ed
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1113
    6. Harmi, kun sillä nousi

      kaikki huomio päähän. Vaikutti aluksi niin mukavalta ja vaatimattomalta 😔
      Ikävä
      53
      851
    7. Täytyy sanoa

      Että olit kyllä mielenkiintoisin ja omaperäisin nainen mitä olen koskaan tavannut. Aivan kuin joku olisi tiputtanut sinu
      Ikävä
      21
      839
    8. Miten saisin

      Hurmattua sinut uudelleen,? Pissin omiin muroihini ensinmäisellä kerralla koska olin tyhmä ja liiaksi kiinni menneess
      Ikävä
      31
      777
    9. Persu Meri Valkama kadehtii Sanna Marinin menestystä

      Taas yksi persu tuli nolaamaan itsensä kadehtiessaan menestynyttä Suomen kansan supertähteä Sanna Marinia. https://demo
      Maailman menoa
      237
      737
    10. Raamatun tärkein lause

      Ja Mooses tuli alas vuorilta missä jumala oli, Mooseksen mukaan, ilmoittanut hänelle, että hän ja koko juutalainen väki,
      Hindulaisuus
      367
      719
    Aihe