Niin saadaan kunnon rauha Ukrainaan ja meille kaupanpäälliseksi !?
Saadaan vielä lisäksi, nobelin rauhanppalkintokin, veikkaan !?
Hei; Suomella uusi rauhan suunitelma Ukrainaan, lisää aseita ja nato kaupanpäälle.meiltä !?
7
155
Vastaukset
- Anonyymi
Pitkälti noin. Ihan ilman sarkasmia.
Chamberlain on jo nähty, miten toimii myötäily verenhimoista diktaattoria vastaan.- Anonyymi
Ilmeisesti tarkoitarmVeäjää,et Israeilia !?
Onhan aina meidä rasismi uskonto ,Venläisiä kohtaa jo pitkä historia, taas Israeilin tuki sosvona allittu ja palestiinalaisten kansanmurhakin kuuluu samaan katekoriaan !?
Meillä vaan sotainto,alkaa olla Natsi Saksan luokkaa,joka tuhonnut alouden !?
Outoa tässä on se,että naiset ovat innokkaita !?
- Anonyymi
Eikö vieläkään riitä kuolleiden isien, poikien, aviopuolisoiden ja kavereiden määrä?
- Anonyymi
Saksassa selvä enemmistö 18 - 24-vuotiaista vastustaa Ukrainan aseistamista sodan ylläpitämiseksi.
Ainoa ongelma on, että heitä ei päästetä päättäjiksi, koska he kuuluvat "vääriin" puolueisiin.
Heissä on kuitenkin tulevaisuus.
Suomea asia on tietenkin toisin.
Valtamedian propagandalla enemmistö on saatu sellaiseen sotapsykoosiin, että mitään rajoja rahan jaolle Ukrainaan ei näytä olevan. - Anonyymi
Suomi maksaa kaiken mutta saamme olla ytimessä.!
- Anonyymi
Suomen johto idiooteille, ei riittänyt jenkki kumppani sodissa, täytyy vaan sekaantua Venjän suojelusotaan, jossa pää-vastapuolena Yhdysvallat vetäytyy, tosiasian edessä !?
- Anonyymi
Kun Suomelle avautuu koko totuus Ukrainasta, kuin jukoslaviasta, Yhdysvaltain pommein ja Naton,jot Venläiset vain piti ylimitoitettuna !?
Venjä ei ole sekaantunut Yhdysvalai ja Naton sotii, kuin Yhdysvallat liittolaisineen Venjän ja vielpä samanarvoisiin,kuin Ukrainassa !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306377Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144784Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle423322IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623151Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3601780Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111618- 731426
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411328- 851249