Papattipyörät

Anonyymi-ap

Siis mua ei haittaa se että ihmiset ajaa moottoripyörillä.
Se on jokaisen oma asia.
Olen kokeillut itsekkin mutta en sit tykästynyt kuitenkaan siihen liikennöinti muotoon.
Yksi asia jota toki ihmettelen noissa ajokeissa kuten uutamat muutkin ja myös tuttavaperheen naispuolinenkin moottoripyöräilyä harrastava tuttu. Aloittivat joku vuosi sitten ajelun..Sanoi nainen että ei tykkää yhtään siitä varsin kovasta papatuksesta mitä heidän pyörät pitää. Mieshän tietenkin poisti äänenvaimentajat niistä pyöristä.
Samaa ihmettelen itse. . Itse ajoin pari kesää isolla hondan matkapyörällä.
Hiljainen humina vain kuului. Mutta kertoisiko joku minkä takia se hillitön rätinä ja pauke on niin tärkeä. ja kun pysähtyy niin pitää vielä iimeiset rätinät saada aikaan.
Se nainen tykkäsi että se pauke on tyhmää. Ja moni joka asuu jossain lähellä tietä kiroaa monta kertaa mielessään kun menee joku 10-15 papattia jonossa yöllä ja herättää koko pienen kaupungin tai kylän.
Kertokaa se miksi se mieletön papatus on niin tärkeää.
Se ei tee siitä ajokista isompaa mut vaikuttaa kyllä monen mielestä joltain muulta kuin miellyttävältä

7

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tyhmän yksinkertaisia ihmisiä. Haluaisivat huomiota metelillä. On kai itsenäisyys hakusessa ja itsetunto kadoksissa.

• Anonyymi

Osalla jää se lapsuuden leikki päälle kun laitettiin joku muovipurkin suikale polkupyörän etuhaarukkaan kiinni ja hirveä räpätys kun pinnat sitä räpätti. Ilmiö on sama näillä papatti prätkäilijöillä.

• Anonyymi

Itselläni oli pakko hieman avartaa putken päitä (20mm-->30mm) kun ahdisti moottoria ja kiihtyy nyt paremmin. Mutta ei tullut mahdottomia ääniä. Oli vähän aikaa täysin avonaiset putket mutta ei sitä meteliä jaksanut päivää kauempaa.

Työkaveri kun tulee töihin ja jos olen pihalla vielä kun hän on jossain parin kilometrin päässä niin kuulen sen hyvin. Kauhea mekkala ja mies asuu tiivisti asutulla alueella. On kuulemma vihaisia katseita tullut mutta kukaan ei ole valittanut.

Toisen työkaverin pyörä pitää niin isoa ääntä että korvissa soi jos olen vieressä kun hän ryskäyttää sen käymään.

• Anonyymi

Niin jäi se syy miksi näillä kavereilla on isot äänet. Koska heidän mielestä isot äänet on tärkeintä tyylin jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin jäi se syy miksi näillä kavereilla on isot äänet. Koska heidän mielestä isot äänet on tärkeintä tyylin jälkeen.

Kiitoksia asiallisista vastauksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli pieni custom ja sen pakoputkiin oli porattu lisäreikiä päihin? En ymmärrä miksi, ajelin sillä muutaman vuoden, mutta oli vähän "mopo" ei juuri ollut asiaa motareille? Sitten siirryin Baijerilaisiin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1369
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      66
      1154
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      199
      1147
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      208
      1146
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      983
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      906
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      850
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      778
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe