Minkälaisia yleisiä uria on rakennusinsinöörille? Työnhaku sivuilta löytyy muun muassa työnjohtaja, lujuuslaskija, projektipäällikkö ja tarkastaja.
Työnjohtajan työ on sosiaalista ja stressaavaa? Joutuu puhumaan paljon muille ja puhelimessa, asioiden täytyy tapahtua ajallaan ja jos joku loukkaantuu niin voi itse joutua vastuusteen?
Lujuuslaskija on vain toimistossa ja laskee cadissa lujuutta 7 tuntia päivässä arkena? Onko vaikea päästä?
Projektipäällikkö varmaan organisoi paljon?
Tarkastaja käy paikan päällä katsomassa.
En ole sosiaalinen. Mikä mahdollisesti sopisi jos pääsisin alalle?
Rakennusinsinöörin urat
10
192
Vastaukset
- Anonyymi
sosiaalisuuteen oppii ja ujous karsiutuu.
- Anonyymi
Niin olen uskonut mutta introvertti mikä introvertti. Sosialisointi vain vie paljon energiaa. En tiedä olenko kirjolla...
- Anonyymi
Muita vastauksia?
- Anonyymi
Rakennusalalla on semmone työkulttuuri, että jos olet hyvä puhumaan paskaa etkä loukkaannu vitseistä pärjäät. Mutta jos omistat hyvät tavat ja kunnioitat muita, suosittelen kiertämään raksan.
- Anonyymi
Eikö työnjohtajakaan saa mitään kunnioitusta
- Anonyymi
tokkopa noin on asiat.
- Anonyymi
Se riippuu työntekijöistä, tuskin vanhan liiton ukot paljo kumartaa. Nuoret omaa parempia käytöstapoja. Itse introvertti raksamiehenä yli 10v ollut ja suurimmaksi osaksi vuokramiehenä, ihan omasta tahdosta vuokramies koska on helpompi lähteä pois. Vakkariks en menisi.
- Anonyymi
Minkälainen henkilö sopii työnjohtajaksi? Mikset itse ole opiskellu rakennustekniikan insinööriksi?
- Anonyymi
Mä en niin niistä tiedä,mutta vähemmän ressiä perusduunarina. Ei tarvi töitä kotiin viedä, ja nyt on varmasti paljo rakennusalan johtoporukkaa työttömänä ja uusia valmistuu työttömiksi.
- Anonyymi
Rakennusinsinöörin papereilla ei kyllä pelkkänä lujuuslaskijana olla. Yleensä suunnittelijat tekevät omat rakenteiden mitoituslaskelmat.
Lujuuslaskijoita on yleisesti konealalla ja he ovat DI tasoisia koulutukseltaan ja esimerkiksi mekaniikkaa lukeneita. Lujuuslaskenta on yleisesti niin vaikeaa, että ne kaverit on matemaattisesti neroja eikä niitä haittaa miettiä jotain lujuusopin asioita 8h päivässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.726318- 1385722
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4773585Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1192008- 391341
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3961328- 731163
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471024Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110952Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56940