Miksi kepulaiset kieroilevat niin paljon kaikkien maataloustukien kanssa ja satomenetyksien varjolla .Tekisivät töitä niinkuin kunnon maanviljelijän pitääkin ! Täällä Rautjärvellä on vallan hieno esimerkki tosi laiskasta viljelijästä , valittaa joka asiasta ja vinkuu milloin syy on missäkin ! Itse tekee töitä 2-3 tuntia päivässä ja sunnuntaisin ei mitään ! Oikea laiskimus ! Ja sitten leikkii kylällä kuningasta ? Oikea kunnon kepulainen !
Kepulainen
12
438
Vastaukset
- Anonyymi
No sehän on sitä keskustan toimintaa parhaillaan !
- Anonyymi
Varmaan asemanseudulta
- Anonyymi
Tää on oikea juorukello ja tietää kaiken kylän asioista , on muuten kaikesta olevinaan oikeassa ! Ja ajaa vihreellä …,.
- Anonyymi
Joo tää tiedetään oikea peräkammarin poika ei tee muuta kuin kiertää juoruilemassa paskaa kylillä !
- Anonyymi
Niin meidänkin kylillä kepulainen myy heinää pimeesti ilman kuittia ja keploilee tukien kanssa .
- Anonyymi
Aseman baarissa juoruilee pahimmat
- Anonyymi
Samaa sakkia äsdeepeeläisetkin
- Anonyymi
Ne sentään tekevät kunnon töitä ja maksavat verot eivätkä kieroile tukien kanssa ja myy heinää , polttopuita ym .. pimeesti !
- Anonyymi
Joo tää kepulainen kuulemma kiusaa muita ihmisiä teoillaan ja juoruillaan , yrittää olla kylän kunkku !
- Anonyymi
Osataan siellä runkjärvellä kiusata ilman sitoutumattakin
- Anonyymi
Tää on kuulemma kova poika kiusaamaan kylän eläkeläisiä ja tekemään tuhojaan !
- Anonyymi
Ne on syntymästään saakka opetettu elämään tukiaisilla ja kieroilemaan satovahingoilla !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52906
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4848