Typeriä aiheita täällä

Anonyymi-ap

Sivistymättömiä keskusteluita. Itse kun olen tottunut "hieman" korkeampi tasoisiin aiheisiin ja todella sivistyneeseen keskusteluun.

Akateeminen Vaajakosken Haapaniemestä.

21

224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuka sut pakottaa näitä lukemaan¹ ei varmasti kukaan.

• Anonyymi

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Akateeminen menee suvimäen klubitalolle, siellä tasokasta keskustelua tarjolla.

• Anonyymi

Tasokas, sivistynyt keskustelu ei ole sidottu henkilön yhteiskunnalliseen asemaan.
        Jopa siltojen alta voi löytyä tasokasta ja sivistynyttä keskustelua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tasokas, sivistynyt keskustelu ei ole sidottu henkilön yhteiskunnalliseen asemaan.
        Jopa siltojen alta voi löytyä tasokasta ja sivistynyttä keskustelua.

Just niin. Mieluummin annan käsipäivää laitapuolen kulkijalle kuin jollekin omaan napaansa tuijottavalle itseään kehuvalle tyypille.🤠

• Anonyymi

Suvimäen Klubitalolla akateemisia oman elämänsä tohtoreita.

• Anonyymi

Suvimäen Lapioteknillinen Akatemia.

• Anonyymi

Putin tulee vapauttamaan Klubitalon vajakit ilmaistyöhön Uralin taakse.

• Anonyymi

Korjaus: Aneeminen Haapaniemestä!

• Anonyymi

Saako Jyväskylässä rintojen pienenysleikkauksen?
      Mulla miestissit jo liian isot, kokeilin äitylin rintsikoita niin ne on liian pienet mulle.

• Anonyymi

Kyllä saa yksityisellä vaikka mitä,kun on rahaa maksaa.

• Anonyymi

Ainahan voi itse alottaa keskustelun mielusta,aiheesta rakentavassa hengessä

• Anonyymi

Ei voi jos vastassa on heikkolahjainen.

• Anonyymi

Homo.

• Anonyymi

Ho hoijjaa . . .taidat kärsiä dunning- kruger syndroomasta . . .

• Anonyymi

Olen aloittaja ja oikeasti en aivan ole akateeminen mutta ei paljoa opintoja ja tutkintoja puutu.

• Anonyymi

Olen myös melkein eläinlääkäri. Ei ole kovin paljoa opintoja tekemättä. Itseoppinut olen hyvin paljon.

• Anonyymi

Myös urkuri/kanttorina olen hyvä mutten pätevä. Itseni kanssa olen kätevä!

• Anonyymi

Aloittaja on joko narsisti tai humoristi. Veikkaan jälkimmäistä.

• Anonyymi

Siinä toinen hömelö joka uskoo trollauksiin🤣

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      165
      7335
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      614
      2688
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      50
      1985
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      114
      1481
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1385
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      60
      1207
    7. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      1159
    8. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      71
      1157
    9. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      63
      1133
    10. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      112
      1048
    Aihe