Sivistymättömiä keskusteluita. Itse kun olen tottunut "hieman" korkeampi tasoisiin aiheisiin ja todella sivistyneeseen keskusteluun.
Akateeminen Vaajakosken Haapaniemestä.
Typeriä aiheita täällä
21
224
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka sut pakottaa näitä lukemaan¹ ei varmasti kukaan.
- Anonyymi
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Akateeminen menee suvimäen klubitalolle, siellä tasokasta keskustelua tarjolla.
- Anonyymi
Tasokas, sivistynyt keskustelu ei ole sidottu henkilön yhteiskunnalliseen asemaan.
Jopa siltojen alta voi löytyä tasokasta ja sivistynyttä keskustelua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tasokas, sivistynyt keskustelu ei ole sidottu henkilön yhteiskunnalliseen asemaan.
Jopa siltojen alta voi löytyä tasokasta ja sivistynyttä keskustelua.Just niin. Mieluummin annan käsipäivää laitapuolen kulkijalle kuin jollekin omaan napaansa tuijottavalle itseään kehuvalle tyypille.🤠
- Anonyymi
Suvimäen Klubitalolla akateemisia oman elämänsä tohtoreita.
- Anonyymi
Suvimäen Lapioteknillinen Akatemia.
- Anonyymi
Putin tulee vapauttamaan Klubitalon vajakit ilmaistyöhön Uralin taakse.
- Anonyymi
Korjaus: Aneeminen Haapaniemestä!
- Anonyymi
Saako Jyväskylässä rintojen pienenysleikkauksen?
Mulla miestissit jo liian isot, kokeilin äitylin rintsikoita niin ne on liian pienet mulle.- Anonyymi
Kyllä saa yksityisellä vaikka mitä,kun on rahaa maksaa.
- Anonyymi
Ainahan voi itse alottaa keskustelun mielusta,aiheesta rakentavassa hengessä
- Anonyymi
Ei voi jos vastassa on heikkolahjainen.
- Anonyymi
Homo.
- Anonyymi
Ho hoijjaa . . .taidat kärsiä dunning- kruger syndroomasta . . .
- Anonyymi
Olen aloittaja ja oikeasti en aivan ole akateeminen mutta ei paljoa opintoja ja tutkintoja puutu.
- Anonyymi
Olen myös melkein eläinlääkäri. Ei ole kovin paljoa opintoja tekemättä. Itseoppinut olen hyvin paljon.
- Anonyymi
Myös urkuri/kanttorina olen hyvä mutten pätevä. Itseni kanssa olen kätevä!
- Anonyymi
Aloittaja on joko narsisti tai humoristi. Veikkaan jälkimmäistä.
- Anonyymi
Siinä toinen hömelö joka uskoo trollauksiin🤣
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657335Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142688Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk501985Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141481Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901385Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.601207Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1121048