SImpele

mä vaan

Millanen paikka simpele on asua ja olla? Hyvännäkösiä poikia?

10

2091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keravan kolli

Joo, just tulin eilen kyseisestä taajamasta. Jos haluaa nähdä vähän maaseutumaisemaa niin kannattaa kyllä käydä. Kauppamatkat on kyllä aika pitkät, mutta äkkiäkös pyörällä "keskustaan" hurauttaa. Hyvännäköisistä pojista en kyllä tiedä:) Valitettavasti lähdin eilen pois.

• sanoa

että Simpele on melko rauhallinen paikka asua. Mukava pikku kylä.

• Mukava???

Vai että mukava ???

Mukava ?????
        Mu - ka - va ???????????????!!

Simpele on kyttyränkokonen pikkukylä, jossa on hulluja pikkuäijiä, jotka ajelevat pikkuautosilla sellaista rinkulaa siellä. Siellä on myös Teboil, (Suomen paras Teboil joskus vuonna yksi ja kolme tai neljä on ollut se Teboil), ja jos siellä näkyy, kuulee siitä kyllä, jos siellä asuu.

Poikien hyvännäkösyys on sinusta ittestäs kiinni. Siis, että jos tykkäät sennäkösistä pojista kuin siellä on niin ollos hyvä, vie kaikki kotiin.

Simpeleellä pärjää jos ei tee yhtään mitään ikinä. Kannattaa kokeilla...

• mie
        Mukava??? kirjoitti:

Vai että mukava ???

Mukava ?????
        Mu - ka - va ???????????????!!

Simpele on kyttyränkokonen pikkukylä, jossa on hulluja pikkuäijiä, jotka ajelevat pikkuautosilla sellaista rinkulaa siellä. Siellä on myös Teboil, (Suomen paras Teboil joskus vuonna yksi ja kolme tai neljä on ollut se Teboil), ja jos siellä näkyy, kuulee siitä kyllä, jos siellä asuu.

Poikien hyvännäkösyys on sinusta ittestäs kiinni. Siis, että jos tykkäät sennäkösistä pojista kuin siellä on niin ollos hyvä, vie kaikki kotiin.

Simpeleellä pärjää jos ei tee yhtään mitään ikinä. Kannattaa kokeilla...

simpele on maailman paras paikka asua. se on ihana pikku kylä. rauhallinen... luontoo lähellä... ihania ihmisii... siellä on kyllä aika vähän palveluja ja jos tekee jotai, siitä tietää kohta kaikki, mutta simpeleläiset on nii mukavia ja kilttejä... hyvännäkösistä pojista en muuta osaa sanoo, kun että miun mielestä on nittä muutama, mut se on mielipidekysymys. riippuu millasista tykkää.

simpeleellä on ihanat maisemat, järvi lähellä, ihania ihmisiä, hyvät koulut... olen asunu täällä koko ikäni, enkä haluu koskaan pois

• mie
        mie kirjoitti:

simpele on maailman paras paikka asua. se on ihana pikku kylä. rauhallinen... luontoo lähellä... ihania ihmisii... siellä on kyllä aika vähän palveluja ja jos tekee jotai, siitä tietää kohta kaikki, mutta simpeleläiset on nii mukavia ja kilttejä... hyvännäkösistä pojista en muuta osaa sanoo, kun että miun mielestä on nittä muutama, mut se on mielipidekysymys. riippuu millasista tykkää.

simpeleellä on ihanat maisemat, järvi lähellä, ihania ihmisiä, hyvät koulut... olen asunu täällä koko ikäni, enkä haluu koskaan pois

yhdyn edelliseen. Olen entinen Simpeleeläinen mutta pohtinut jo takaisin muuttoa. Mielummin lapseni siellä kasvatan kuin kaupungissa.

• simpele city
        mie kirjoitti:

simpele on ihan p**** paikka!!! täällä ei ole mitää tekemistä. ei kannata tulla asumaan tänne ikinä!!!

• yks hyvän näköinen

poika, mut sori se on jo varattu.. Miun oma Sebi :)

• exätin

Kaunis pikku kylä, mutta täynnä kusipäitä.

• Paljon lestoja

• Anonyymi

Siel asuu hullu Matleena joka tykkää jakaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4170
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3929
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      33
      3416
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2743
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2689
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2502
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      1974
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      8
      1119
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      144
      1102
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      986
    Aihe