Mutta en löytänyt sitä. Voisko joku asian tuntia kertoo missä se on?
Kuparipannu on auki
25
387
Vastaukset
- Anonyymi
Mene taksilla. Kaikki Inglesin taksarit tietää mestan.
- Anonyymi
Tuommoiset asiat selviävät TripAdvisor:sta: https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g562819-d2624291-Reviews-Ravintola_Kuparipannu-Playa_del_Ingles_Maspalomas_San_Bartolome_de_Tirajana_Gran_.html
- Anonyymi
Mikä on sinun motiivisi valehdella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on sinun motiivisi valehdella?
Kyseessä on trolli ja he tykkäävät kiusata ihmisiä.
- Anonyymi
Siinä on aina lounaslista Kuparipannun lounaista sisääntulon yhteydessä. On ihan mukava istuskella ystävällisten tarjoilijoiden palveltavana. Omistaja saattaa itse mainostaa paikka näillä perättömillä jutuilla, että saa myötätuntoa ja asiakkaita lisää. Vaikea on olla antamatta näille nuorille naisille teippejä.
- Anonyymi
Lounas lista karaoke-baarissa. Onko muita valheita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä taidat hyötyä näistä valheista! Eihän kukaan täyspäinen levittele tälläisiä valheita. Eipä ole yhtään kommentteja Ässästä, Iskelmästä tai Apilaniitystä. Varmaan poistuisivat heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan tuo karaokebaarikin keksimäsi valhe.
- Anonyymi
Siehän oletkin varsinainen satusetä. Kyseisessä ruokaravintolssa ei ole koskaan ollut karaokea.
Mistähän kumpuaa tuollainen viha yhtä menestyvää yrittäjää kohtaan? Kuulutko itse epäonnistujiin? - Anonyymi
Vaikka omistatkin vaikka mitä, et näköjään ole oppinut kirjoittamaan. Vaikutat sangen uskottavalta kartanoinesi. Se muuten on finca Espanjassa. Tai paremminkin maatila, mutta ei siellä saarella kartanoita ole. Toivon pokaamisonnea, mutta paremminkin onnistuu jossain muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka omistatkin vaikka mitä, et näköjään ole oppinut kirjoittamaan. Vaikutat sangen uskottavalta kartanoinesi. Se muuten on finca Espanjassa. Tai paremminkin maatila, mutta ei siellä saarella kartanoita ole. Toivon pokaamisonnea, mutta paremminkin onnistuu jossain muualla.
Pukkaa vaan täällä. Mä pilkkaan sua sitten livenä inglesissä kunhan joskus pääset sinne.
- Anonyymi
Onko sinulla vain yksi lentokone? Vaikuttaa köyhältä.
- Anonyymi
Sitten heräsin krapulaisena jakomäen vuokrayksisöstäni. Olin hiestä märkä nähtyäni painajaisia valtavasta omaisuudestani. Onneksi se oli vain unta. Postiluukusta roikkui perintäfirman viimeinen uhkauskirje. Kömmin jääkaapille ja siellä oli puoliksi syöty Saarioisten homeinen maksalaatikko ja vanhentunut piimäpurkki. Olin kotona onnelisena homppelina.
- Anonyymi
Luulisi trollia harmittavan. Keksi jotain parempaa.
- Anonyymi
Se on trolli. Ei sitä kukaan muukaan täällä ymmärrä. Liekö vikaa päässä tai jotain.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101621- 1671571
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671472Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231278Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901164Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70951Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146943- 89819
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr184772Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207749