Käyttis on Fedora 41 ja Kde. Libreoffice pitäisi saada suomenkielisksi mutta kuinka? Voisiko joku auttaa?
Libreofficen kieli
5
350
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitä fedoren kieki, niin eiköhän Librekin vaihda kieltä!
- Anonyymi
Siis mitä? Mä oon päivittänyt järjestelmän mutta ei auttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivitä Fedoran kieli. uudestaan.
En tosin ole Fedora käyttäjä, joten en voi olla varma siittä. Koskaa Ubutussa ei ole tavannuta vastaavaa ongelmaan ja yhdessä Mintissä oli mutta sekin muuttu kuin päivitti täyden kielituen Suomi. Linuxeissa on kaksi kielituki versiota, kevyt ja täysi. Asennuslevyllä yleensä se kevyt kielituki mukana, se pitää päivittää täyteen kielitukeen, eikä kaikissa mene automaatisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows puolellahan joutuu säätään näitä language packs juttuja. Se on Windowsilla normaalia.
Tarkista kieli
dnf list libreoffice-langpack-deonko se asennettu/asennettavissa.
Asenna Suomi
sudo dnf install libreoffice-langpack-fi
Ohje ei kuitenkaan ole frdoralle enkä yhtään tykkää noita kirjoitella.
Jos täällä olsi ihan klikattava paketti:
https://packages.fedoraproject.org/pkgs/libreoffice/
- Anonyymi
sudo dnf install libreoffice-langpack-fiitos avusta nyt toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä922757Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri1271970IPCC romahtaa
Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl571957Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al331636- 931570
Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t271540- 1411284
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4161103Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa2551009kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!19985