Käyttis on Fedora 41 ja Kde. Libreoffice pitäisi saada suomenkielisksi mutta kuinka? Voisiko joku auttaa?
Libreofficen kieli
5
333
Vastaukset
- Anonyymi
Päivitä fedoren kieki, niin eiköhän Librekin vaihda kieltä!
- Anonyymi
Siis mitä? Mä oon päivittänyt järjestelmän mutta ei auttanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päivitä Fedoran kieli. uudestaan.
En tosin ole Fedora käyttäjä, joten en voi olla varma siittä. Koskaa Ubutussa ei ole tavannuta vastaavaa ongelmaan ja yhdessä Mintissä oli mutta sekin muuttu kuin päivitti täyden kielituen Suomi. Linuxeissa on kaksi kielituki versiota, kevyt ja täysi. Asennuslevyllä yleensä se kevyt kielituki mukana, se pitää päivittää täyteen kielitukeen, eikä kaikissa mene automaatisesti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows puolellahan joutuu säätään näitä language packs juttuja. Se on Windowsilla normaalia.
Tarkista kieli
dnf list libreoffice-langpack-deonko se asennettu/asennettavissa.
Asenna Suomi
sudo dnf install libreoffice-langpack-fi
Ohje ei kuitenkaan ole frdoralle enkä yhtään tykkää noita kirjoitella.
Jos täällä olsi ihan klikattava paketti:
https://packages.fedoraproject.org/pkgs/libreoffice/
- Anonyymi
sudo dnf install libreoffice-langpack-fiitos avusta nyt toimii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4365462Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1713252Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.82907Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575982791- 712148
- 442098
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!522054- 871797
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei121541MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim171413